*saat 20.30*
Uçağın yanına geldiğimizde Tom'un elini bıraktım. Hızla merdivenlerden çıktım ve uçağın içine girdim. Sonra uçağın içini gezmeye başladım.(Şöyle bişey)
~
Uçak daha kalkmamıştı 5, 6 dakikadır bekliyorduk.
Kristen: ne zaman kalkacak?
Tom: bir iki dakika sonra kalkar.Kristen: hiç uçağa binmedim.
Tom: korkuyor musun?Olumlu anlamda kafamı salladım.
Tom: yanıma gel.
Oturduğum yerden, yani Tom'un karşısındaki koltuktan kalkıp Tom'un yanına gittim. Ellerini belime sardı ve beni kucağına otutturdu.(🤙🏽 Of sende sürekli kucağa otutturuyon be)
Oturduğum anda uçak hareket etmeye başladı. Kollarımı Tom'un boynuna sardım.
(Of ne korkaksın amk)Bir kaç dakika sonra Tom'un boynuna gömdüğüm kafamı kaldırdım.
Kristen: kalktı mı?
Tom: evetİç çektim ve Tom'un kucağından indim
Kristen: tuvalete gitmem gerek.Uçağa binmeden önce yerini gezerken öğrendiğim tuvalete doğru ilerledim.
~
*Saat 00.00*
Üç saattir uçuyorduk. Sanırım gideceğimiz yer uzaktı.
Yattığım yerden kalkıp okuduğum kitabı masaya bıraktım. Odadan çıkıp Tom'un yanına gittim. Arkası dönük telefonla konuşuyordu.
Tom: bir kerede kendiniz halledin! Ne yaparsanız yapın!
Dedi ve telefonu Kapatıp arkasını döndü. Beni görünce duraksadı.Kristen: noldu?
Tom: yok bir şey.
Kristen: bir şey olmuş ve söylemiyorsunTom: seni ilgilendiren birşey değil
Kristen: hiç birşey beni ilgilendirmiyor zaten
Tom: iş ile ilgili, ve seni ilgilendirmiyor.Kristen: ah evet iş, doğru.
Dedim ve arkamı dönüp odaya dönecektim ki Tom kolumdan tuttu ve beni durdurdu.Tom: zaten onlara kendilerinin halletmesini söyledim.
Kristen: iyi.Kolumu çektim ve odaya geri döndüm.
~
*Saat 03.30*
Gözlerimi açtığımda Tom'un bana sarılıp uyuduğunu gördüm. Kafamı geri göğsüne koydum ve gözlerimi kapattım.Tom: en son bana sinirliydin
Kafamı kaldırıp Tom'a baktım.
Kristen: hala sinirliyim.
Tom:uçak birazdan iniş yapacak.Dediğinde yataktan kalktım ve tuvalete girdim.
Çıktığımda Tom gömleğini düğmeliyordu.
Kristen: eşyalarımız?
Dedim sorarcasına.
Tom: dün evden çıktığımızda hazırlanıp buraya getirildi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya || Tom holland ♡
FanfictionAzıcık smut🛀🏻 sinir bozan yazım yanlışları olabilir🤓 İkinci kitap çıktı.