Sabah kalktığımda Tom yanımda yoktu. Yataktan çıktım ve lavoya girdim.
Girdiğimde Tom'un sifona bastığını gördüm.
Kristen: günaydın.
Tom: günaydın.Dış fırçamı alıp dişlerimi fırçalamaya başladığımda Tom arkama geçip ellerini iki yanımdan uzattı ve ellerini yıkamaya başladı.
(Hani bana)
Ellerini çekince bende ağzımı çalkaladım.
Kristen: ne zaman evleniyoruz.
Tom: ne zaman istersin?
Kristen: bilmem.
Dedim parmağımdaki yüzüğü oynarken.Tom: Annemler senin annenler ile yemek yemek istiyor.
Kristen: uf. Çok gerici bir ortam olacağına eminim.
Tom: merak etme. Birşey olmaz.Dedi lavabodan çıkarken.
Kristen: ne zaman?
Tom: bu akşam olur mu
Kristen: annemleri aramam lazım.
Tom: tamam.Telefonumu elime aldım ve annemi aradım.
Victoria: efendim?
Kristen: anne, nasılsın?
Victoria: iyiyim. Sen nasılsın canım.
Kristen: iyiyim. Tom'un ailesi sizinle yemek yemek istiyormuş. Akşam gidelim diye düşünmüştük.
Victoria: peki. Tamam. Nerede?Telefonu uzaklaştırıp Tom'a nerede olacağımızı sordum. Tom'un söylediği yeri ve saati anneme söyledim.
Victoria: peki, orada olacağız.
Veda edip telefonu kapattım ve yatağın üstüne koydum.Kristen: tamam dedi.
Tom: bugün benimle gelmek ister misin
Kristen: olur. Çünkü çok sıkılıyorum.
Hazırlanmak için odadan çıktım ve kendi odama girip üstümü giyindim. Saçımı ve makyajımı yapıp odadan çıktım.Tom ile beraber garaja indik ve arabaya binip şirkete geldik.
~
Geleli bir kaç saat olmuştu. Tom çalışırken ben hava almak için odadan çıktım ve dışarıya doğru yürüdüm.
Dışarıya çıktığımda yanıma burada çalışan bir adam geldi.
Çalışan adam: meraba. Kristen değil mi?
Kristen: evet?
Çalışan adam: rahatsız ettiysem özür dilerim ama, hobi olarak küçük lambalar yapıyorum. Size de vermek istedim. Eğer kabul ederseniz.Dedi ve bana bir kutu uzattı.
Kristen: teşekkür ederim.
Dedim ve kutuyu açtım. Gerçekten içinde çok güzel bir masa lambası vardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya || Tom holland ♡
Fiksi PenggemarAzıcık smut🛀🏻 sinir bozan yazım yanlışları olabilir🤓 İkinci kitap çıktı.