Bölüm 1

223 17 10
                                    

Alessa: baş karakter element taşıyıcısı 🤗

Adım Alessa. Sade,pek konuşmayan,kendi halinde,bazen tökezleyen ama gözü pek biriyim derler.Ki ben öyle bir şey düşünmüyorum e tamam ola bilir biraz sakarım ve de kimseyle konuşmam ama sıkıcı değilim yani abartmayın.Her şey yolunda gidiyordu.Ailem ben sevgilim kendi kurduğum dünyam.Şimdi çoğunuz diyorsunuz ki,bu kız iletişimi sevmiyorsa nasıl sevgili buldu?
Durun söyleyeyim.Çok basit ben bana benzeyenleri kendime çekerim.
Hani çekim gücü var ya öyle bir şey yani.Neyse konumuz bu değil.
Her şey çok güzel gidiyordu.Ta ki evimize o posta gelene kadar.

Geçmişe dönüş
12.06.2018.

-Annem kapı çaldı bı bakar mısın?Ellerim bulaşık hadi yavrum-dedi

-Tamam anne bakıyorum-dedim.

-Buyurun hanımefendi paketiniz-dedi postacı.

-Teşekkür ederim.dedim.Paketi açmaya başladım.

-Şuraya imza atar mısınız hanımefendi-dedi postacı.

-Sağolun-dedim Ve postacıyı gönderdim.

-Baktın mı kızım?dedi annem

-Kağıdı açınca şoka girdim.Şöyle yazıyordu kağıtta.

"Alessa Wizard akademimize kabul oldunuz".

Nereye kabul edildiğimi tam olarak söylemediler ama orda başıma öyle dehşet verici şeyler geleceğini kesinlikle bilmiyordum.

-Annem kimmiş?dedi annem.Ben hala şok ve tedirgin bir şekilde ona doğru yaklaşıyordum.Dilim damağım kurumuştu.Sanki günlerce su içmemişim gibi.

-Alessa kendinde misin sen kızım?dedi-annem.Beni bu derin düşüncelerden çıkaran o oldu.

-Ha şey ya akademiye kabul olmuşum onu diyorlar-dedim.Annemin yüzünde güller açdı resmen.Qarip niye her kes o okula kabul olan çocukları için seviniyor ki?

-Binlerce kez Allah'a dua ettim o okula düş diye.Sonunda oldu.En azından birimizin hayatı iyi olucak annem-dedi annem.Duygusallaşdım o an.Ama kendimi bozmadım annem üzülmesin diye.

-Tamam anne ağlama-dedim.Teselli ettim.

-Eşyalarını hazırlıyorum kuzum.Yarından itibaren gidiyorsun-dedi annem

-Nasıl yani yatılı okul mu?-dedim.Ne yani bem şimdi annemi hiç göremicek miyim?

-Evet annem öyle.Hem orda sana eşlik edecek arkadaşlarında olacak"dedi annem.

-Tamam anne demek ki bu gün seninle son günüm.E madem öyle bu günün keyfini çıkaralım dimi?Film izleyelim.Titanik olsun ama"diyip göz kırpdım"

"E hadi madem kuzum izleyelim bakalım"dedi annem"Yerim seni birtanesin sen yanağını ısırdım.Güldü.Gülüşünü sevdiğim annem.Somra titanike izlemeye devam ettik.

Bakalım yarın ilk günüm nasıl geçecek.

elementler ve şeytanlar akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin