Bölüm 7

36 5 5
                                    


Medyadaki şeytan olan kızımız Ellen Casey 😈🔥

"Bir şey düşünelim çabuk aksi halde yakalanıcaz"-dedi Isabel telaşlanarak.
Nasıl yapıcaz şimdi.Çıkamayızda odadan birileri geliyo.Odada bir yerde saklanmalıyız.

"Çocuklar dışarı çıkamayız burda bir yer bulup saklanalım"-dedim ikisine bakarak.

"Haklısın hadi şu perdenin arkasına geçelim."dedi Roy.
Üçümüz de koşup perdenin arkasına gizlendik.Odaya bir kadın ve profesör adam girdi yüzünü tam göremiyordum.Roy ve Isabel de görmüyordu.

"Bir işi beceremiyorsunuz gerizekalılar.Ölmelerini değil deneyim başarılı geçmesini istemiştim sizden sadece.Onu da yapamadınız aptallar"diye bağırdı resmen adamın üzerine.

"Ama efendim deney başarısız geç-"adamın sözünü kesti.

"Kes sesini şuna işi doğru düzgün yapamadım desene.Sizi kaç defa uyardım deneylerde bir problem çıkmasın diye Bir halta yaradığınız yok ki sizin"-dedi sinirle kadın.Resmen yerden yere vuruyordu adamı.Ama kadının yüzünü bir türlü göremiyordum.
Elini kaldırdı gördüğüm kadarıyla su ve hava elenmentini kullanarak adamın boğazını sıkmaya başladı.Adamın arkası bana dönük olduğu için onun da yüzünü göremiyordum.

"Eğer böyle bir hatayı tekrarlarsan kendini labaratuvar köşelerinde değil cehennem de bulursun anladın mı?"-dedi sesinden anladığım kadarıyla sinirli sinirli.Bir kaç saniye sonra adamın boğazını bıraktı.

"A-asla asla olmayacak efendim söz veriyorum bu konuda size"-dedi adam nefes-nefese bir halde.

"Güzel.En azından bazı kuşbeyinlilerden kurtulduk."-dedi sinsice gülerek.

"Şimdi n"yapıcaz efendim?"-dedi adam gülerek.

"Sırıtma hala seni affetmiş değilim.Ayrıca n'yapıcaz değil n'yapıcam.Umrumda değil sorunu siz çıkartdınız siz hallediceksiniz."-dedi kadın.

Adam başını önüne eğdi çaresizce ve üzgünce.Kim yahu bu kadın sesinde tanıdık geliyo.Okulun öğretmenlerinden biri kesinlikle ama kim? Bulmam lazım kim olduğunu önemli konu bu

"Şimdi çekil karşımdan bir süre gözüme gözükme."dedi kadın sinirle.

"Ha bide şu perdeyi düzelt onun arkasında önemli şeyler var biliyorsun hiç kimse görmemeli.Benden beş dakika sonra çık odadan sende şüphe çekmeyelim."-dedi kadın.

"Tamam efendim baş üstüne"-dedi adam.

"Ya adam bizi görecek bir şey yapmamız lazım."dedi Isabel korkarak.

"Adam yaklaşıyo çabuk olun düşünün bir şeyler"-dedim ikisine bakarak.

"Roy iyi fikirler çıkar her zaman senden hadi düşün n' yapıcaz"-dedim Roya bakarak.

"Biliyorum biliyorum ama aklıma bir şey gelmiyor."-dedi üzgünce.

"Efendim gecenin bu saatinde burda ne işiniz var?Odada olmanız gerekmiyor mu sizin?"dedi bi kadın.

"Bu kim ki Isabel bi baksana kimmiş bizim taraftan belli olmuyo kim olduğu bi tek sen görüyorsun."-dedi Roy.

"Temizlikçi kadın gelmiş."dedim fısıltıyla.

"Işıkları söndürmeye gelmiştim.Labaratuvardan çıktıktan sonra söndürmeyi unutmuşum o yüzden."-dedi adam temizlikçiye.

"Hiç gerek yoktu efendim bende birazdan yemeğimi yiyip gelecektim."-dedi kadın gülerek.

"Bir şey değil sen git yemeğini ye sonra gelip temizlersin tamam mı?Kapıyı kilitlemeyide unutma sakın."-dedi profesör.

"Tamam efendim iyi geceler"-dedi kadın gülerek.

elementler ve şeytanlar akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin