Medyada sevdiğim Agust D şarkısı var.
İyi okumalar canlar dün mutsuz etdiniz beni bir yorum ne?🤨🤔😔😔😔😒eğer bu bölümden sonra 10 yorum alırsam her birinizden bu hafta yeni bölüm atıcam😁 ama yorum 10u geçmezse gelecek hafta atıcam 😒
"Ne demek dünyayı yönetmek?"
"Yemin ede bilirim ki o cümleyi duydum bulanık duysamda"dedi kız düşünerek.
"Başka da bir şey duymadın yani?"diye sordum kıza.
"Evet sesler bulanıktı anlaşılmıyordu yoksa duysam hepsini söylerdim sonuçta can borcum var size artık"dedi gülerek.
"Bir şey değil.En azından bir şey duymuşsun önemli olan iyi olman"dedim soğuk şekilde gülümseyerek.
"Bir dakika galiba bir şey daha duydum bulanık ta olsa"dedi gözlerini büyütüp düşünerek.
"Evet ne duydun söyle inan senin duyduğun her kelime her cümle çok önemli burdan çıkmamıza her kesi kurtarmamıza yardımcı ola bilir duydukların"dedim
"Harwey hoca ve unuttuğu kızı bunları öğrenmemeli bizden önce davranıp gücünü kötüye kullanır.Onu hem durdurmalıyız hem de dünyayı biz yönetmeliyiz"dedi
"Harwey hoca ne alaka ve kızının o konuyla alakası ne ki?"diye sordum.
Kız kahvesinden bir yudum alıp devam etti.
"Bilmiyorum ama o kız ve hocada bir şeyler var.O hocanı bulup neyin ne olduğunu öğrene bilirsin eminim ben"dedi
"Çok teşekkür ederim bu dediklerin gerçekten çok yardımcı olacak bize.Sen şimdi dinlen sonra seni odana geri götürürüz."dedim omzuna dokunarak.
"Ya yine beni kaçırırlarsa peki?korkuyorum burda sizinle kalsam olmaz mı?"dedi üzgün şekilde.
"Biliyorum korktuğunu ama onlar bir şey yapamaz artık merak etme.Hem burda kalmana müdür izin vermez bir şey olursa da yine yardım ederiz canım "dedim
"Peki size güveniyorum.O zaman ben dinleneyim siz işinizi görün "dedi.Odadan çıktım kız gözünü kapatıp uyumaya çalıştı.Harwey hocanın yanına gitmeye karar verdim bana gerçekleri anlatmak zorunda.
"Beni bir kereliyinede olsa bebeğimi görmeye götürür müsün Aless lütfen yalvarıyorum?"dedi gözünden bir damla yaş aktı Sementha'nın bunu söyleyince.
Onu da anlıyorum aslında haklı da görmek hakkı.İnsanın canını yakan şey de ne en çok bu perili yerde çocuğunun tehlikeli olması.
"Dayana bilecek misin?"dedim
"Dayanmaya çalışıcam lütfen nolur götür ona beni"diyip gözünden yaşlar akmaya başladığında daha fazla dayanamadım ve tamam dedim.
"Git elini yüzünü yıka üzerini giy gel bekliyorum götürücem seni ona"dedim üzgün gülümseyerek.
"Gerçekten mi?çok teşekkür ederim.Hemen geliyorum tamam ama bekle lütfen beni"dedi odasına koşar adımlarla giderek.
"Merak etme bekliyorum seni git çabuk gel ama "dedim bağırarak o merdiven başından beni duysun diye.
Yarım saat sonra aşağı indi.Çok güzel görünüyordu tam bir anne gibi o kadar heyecanlıydı ki heyecanı gözlerinin ışıltısından belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elementler ve şeytanlar akademisi
Viễn tưởngHer kesin güçlerinin olması ama elementlerin deneysel değiştirilmesi ve özel güçleri olan insanların zora düştüklerinde karşı odada ki şeytanlarla anlaşmaya girmesi.Siz şeytanla bir masaya oturur musunuz?Ve ya deney altına girip ordan sağ çıkabilir...