18

2.8K 243 178
                                    


İlk okul gününüz nasıldı?

Of yorgunum be gotumu yaya yaya oturmak ve bişi yapmak istemiyodum aslında ama hazır derslerden zaman bulmusken birkaç bölümcük düzenleyip atayım dedimm

İyi okumalar...

...



WWH JİN VE DİĞER VARLIKLAR


Jimin:
Eğer onunla ilgilenirsem bana düşeceğini söylememiş miydin??

Namjoon:
Şey

Jimin:
Sikecem sizi de ha ben direkt söylüyorum amk

Namjoon:
Ya kabul etmezse??

Jimin:
Bana karşı boş değil hissediyorum

Hoseok:
Hislerine sıçayım

Jimin:
Siktir lan

****


Jimin x yoongi


Jimin:
Yoongi??

Yoongi:
Efendim

Jimin:
Benimle buluşur musun?

Yoongi:
Neden?

Jimin:
Söylemek istediklerim var

Yoongi:
Peki

Jimin:
Okulun ilerisinde ki parkı biliyorsundur?

Yoongi:
Biliyorum

Jimin:
Lütfen o parka gel

Yoongi:
Tamam

***

Gözlerim ile etrafı izlerken salıncaklardan birine oturmuş ve kendimi yavaş yavaş ileri geri sallamaya başlamıştım. Jimin'in ne söyleyeceğini merak etsem de sormamış direk buraya gelmiştim. Her ne kadar aklımda bir şeyler olsa da bunun olacağını kesinlikle düşünmüyordum.

Evet aklımdaki şey beni sevdiğini söyleyecek olmasıydı.

Her ne kadar onunla yakınlaşmaya başlamış olsak da buna inanmıyordum. Kendi ağzı ile söylese bile inanmazdım evet. Sonuçta okul hayatım boyunca bana sürekli zorbalık yapmış ve hatta zamanında şiddet bile uygulamıştı. Her ne kadar bunlar ufak tefek yumruklar da olsa fazlası ile can yakıcıydı.

Gözüm önüne yaptığı şeyler gelirken dudaklarımı büzmüş ve etrafı izlemeyi bırakmıştım. Yere sürten ayaklarıma bir süre odaklanmıştım. Ayaklarım sürtünmenin etkisi ile yanmaya başlarken, biraz yukarı kaldırmış ve yer ile temasını tamamen çekmiştim.

Ardından Kafamı kaldırmış ve görüş açıma giren beden ile hafifçe yutkunmuştum.

Üzerine beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon giyinmişti. Gömleğini pantolonun içine koyması ve boynunda duran zincir kolye çok hoş bir hava katmıştı ona. Ben ise gündelik kıyafetlerimle gelmiştim. Ayrıca soğuk olduğu için de bir hırka almıştım kendime.

Birkaç dakika sonra yanıma ulaştığında öylece ayakta dikilmeye başlamıştı. Ben biraz rahatsız olurken en sonunda ayaklanmış ve tam önünde durmuştum.
Ardından suratımın her tarafında gezinen gözleri sonunda gözlerimde dururken konuşmaya başlamıştım.

"Ne söyleyecekti-" ancak tam o sırada sözümü kesmiş ve asla istemediğim o şeyi bana söylemişti.

"Seni seviyorum"

Sözümü kesip söylediği şey ile donakalmıştım. Jimin'in beni sevme ihtimali yoktu. Başta da söylediğim gibi buna kesinlikle inanamazdım. Yaşanan onca şeyden sonra bile asla inanamazdım.

"Yalan söylüyorsun" dedim bir çırpıda
Gözleri birkaç saniye irice açılmış ardından da kabullenmişlikle gözlerini kaçırmıştı.

"Sana yaptığım onca şeyden sonra inanman çok zor olur tabi ki ama yemin ederim ki yalan değil." Dedi ağlamaklı bir ses tonuyla. Sesindeki ton kalbimde bir şeylerin olmasına sebep verirken ona inanmamayı ve bunu dile getirmeyi tercih etmiştim.

"Sana inanmıyorum."

Gözleri doldu.

İnanmalı mıydım?

Yoksa İnanmamalı mıydım?

"Sana inanmıyorum" kendime hatırlatmak adına bir daha yüksek sesle tekrar etmiştim bunu. Ona inanmamam lazımdı. Eğer inanırsam zora girecek tek kişi ben olurdum. Zarar görecek tek kişi de ben olurdum.

"Lütfen inan bana" bir süre yüzüne baktım. Yalan söyleyip söylemediğini anlamak için. Yalan söylüyor gibi durmuyordu. Yine de dediğim gibi inanmak istemedim. Ya da şimdilik inanmak istemedim.

"Bana zaman ver" söylediğim şeye ben bile şaşırırken zaman istediğim tek kişi o değildi. Kendime de zaman vermem gerekiyordu.

"İstediğin kadar zaman verebilirim sana yeter ki sen iste." Gülümsemesi daha da büyüdü.

"Ama önce." Deyip yüzünü iyice yüzüme yaklaştırdı. Gözlerim normal halinden biraz daha açılırken Jiminin dudakları arasından hafif bir kıkırdama dökülmüştü.

"Boynunu öpebilir miyim?" Sorduğu soru ile bir adım geri gittim.

"Bu tacize girer" dedim ne diyeceğimi şaşırarak.

"Karşımdaki kişi de istekli ise girmez"
Yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.

"İstekli değilim"

bir adım daha ileri gelip yüzünü boynuma yaklaştırdı. Konuşurken nefesi boynuma değiyordu.

"Öyle olsun"



***


WWH JİN VE DİĞER VARLIKLAR


Jimin
Bugün buluştuk onu sevdiğimi söyledim ve benden zaman istedi

Jin:
O kadar çabuk mu kabul etti lan

Jimin:
Yok haklı olarak başta inanmadı tabi

Taehyung:
Ben olsam ben de inanmam

Namjoon:
Bende

Hoseok:
Benim de bende dememe gerek yok bence

Jimin:
Neyse beni yeterince gömdüğünüze göre ben müstakbel sevgilime romantik sözler yazacağım

Taehyung:
Hemen de sat bizi

Jimin:
Arkadaşlar bu günler için vardır

Jin:
Siktir lan



***


Jimin x yoongi


Jimin:
Ee öpüşme aşamasına ne zaman geçiyoruz??

Yoongi:
Ne diyon yarram

Jimin:
Sen kimsin amk benim minnoş kedim nerede

Yoongi:
Ben onun kuzeniyim

Jimin:
Hassiktir



***




FREAK -Yoonmin- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin