[1] Találkozás

187 8 0
                                    

Szombat este el mentem Rikával bowlingozni. Mivel minden nap el utasítottam, úgyhogy mostmár igent mondtam és elmentem vele.

-Te jössz Nana!- mosolyog rám Rika
Le tettem a jegesteámat és fel álltam az asztaltól és meg indultam a bowling pályához. Megfogtam a legelső bowlinglabdát és gurítok, kettő fent maradt.
-Jaj ne!-Szólt Rika halkan, amire én csak az ajtó felé nézek amiközben vissza megyek az asztalhoz-Ez mit keres ez a faszfej? A francba is..- Kezd egyre idegesebb lenni Rika, legalább is azt néztem ki az arcából.
Az a bizonyos valaki az Takumvolt. Ő egy csúszó mászó kis rohadék pöcs.
-Sziasztok le ül- szól egyet mire én bele szólok
-Nem!-Mondom egy kicsit idegesen amit csak Rika vesz észre.
Én még azt vettem észre hogy ez a Takume gyerekkel többen is voltak. Gondolom azért mert ha valami rosszul sülne el. Amit gondoltam kinéznek belőlem, mivelhogy a volt sulimban volt pár bajom az osztálytársakkal.
-Nem téged kérdeztelek- Néz rám dühösen, amire én csak meg rángatom a vállamat.
n meg nem kértem választ- Mondom tisztán és érthetően-Szóval el lehet innen menni de kurva gyorsan!-Kezdem fel emelni a hangomat, de úgy hogy ne nagyon figyeljenek fel.
-Na nagyon gyorsan be lehet fejezni!-Jönnek a haverjai, aztán az egyik meg fogja a nyakamat. Rika meg fogja a kezemet.
-Nem kell aggódnod Rika, nem bátjuk a barátodat ha be fogja a pofáját.- Mondja Takume amjre csak egy hülye pofát vágok. Hason rugom a hülye gyereket aki fogja a nyakamat, ami egy kicsit nekem is fájt. Gyorsan meg fogtam a kezét és ki futunk a teremből. Röhögtünk egy sort utána rá gyújtottünk. Egy fekete mercédesszelj ött kettő ember. Az egyiknek be volt fonva a haja, a másiknak szőke volt a haja amiben volt pár világoskék tincs. Meg indultak felénk amire én csak úgy reagáltam mintha egy normális ember menne el melletünk. Azok be is mentek a terembe.
-Mit keresett itt Takume? Nem is értem, azt mondtad örökre vége, nem így volt Rika?-Kérdezem Rikát amire csak megvonja a vállát.
-Nem tom-El kezd röhögni.-Jól hasba rúgtad azt a fiút! Megérdemelte az a fasz!- Mosolyog rám a csillogó szemeivel-Nana, lehet egy kérdésem?-
-Persze, ezt nem is kéne meg kérdezni! Viszont látom rajtad hogy valami nagy fasságot akarsz kérdezni de mond!-Kacagok halkan
-Miért nem mentünk ki akkor amikor màr be jött az ajtón az a faszfej?- Komolyodik el Rika, amit nagyon nem szoktam látni rajta!
-Jobban éreztem azt ha egy kicsit jól érzem magam! De miért, ki akartál jönni?- Kérdezem amire csak bólint és beleszív a cigijébe.
Amiközben magyaráztam hogy milyen jó rajzolni meg ilyesmik, akkora csattanást hallottünk, meg egy asztal el is dőlt. De nem igazán érdekelt minket, amin meg lepődtem mert Rika màr rég be ment volna.
-Szerinted ez mi volt?- Kezd kacagni egy kicsikét hangosan.-Remélem azt a pöcsfejűt verik szét! Amúgy, full komolyan kérdezem mert mondjuk nem érdekel hogy mi történik vele!-Kezdünk mindketten hangosan röhögni.
Amiközben rá gyújtott még egyszer azt oda adta nekem és még egyet meg gyújtott. Amiközben már annyira röhögünk hogy nekem már ki is jött a könnyem, az a kettő fiú ki jött és ők is rá gyújtottak.
-Ő csak egy kis óvodás ki fasz, már nem tudom Takuméra mást mondani!-Le gugolok mert már nem igazán tudtam állni!
-Igazad van, Takume egy kis óvodás fasz!-Röhög még jobban.
-Héj lányok!-Szól a befonott hajú fiú- Titeket piszkál Takume?-nyomja el a cigit és közeledik felénk.
Én csak fel nézek mivel még mindig lent voltam.
-Öhmm, igen, legalább is őt engem fojtogatott a barátja.-Álnák fel erre ada nyújtja a kezét, amit meg fogtam és fel segített.
-Jah, oké!- Mosolyog rám a szőke, amin meg lepődtem mert nem szokott csak úgy rám mosolyogni fiú!-Mi a nevetek?-Kérdezi a befonott hajú, de én csak szeppetten áltam elötte.
Ő, izé..Én Nanami vagyok ő meg Rika- Állok egyenesbe amire csak meg fogja a vállamat- De ha lehet akkor csak Nana..- Fejezem be a mondatomat.
Làtom a szőkén hogy akar valamit kérdezni, de nem akarja ki mondani.-Igen?- Nézek rá, amire ő meg rázza magát. Ami egy kicsit vicces volt mert annyira el bambult rajtam hogy már vicces volt!
-Ő, izé, nem jöttök be játszani?-Én csak bólintok aztán rá nézek Rikára,ő is bólint és be indultunk. Bent voltak még Takumeék, Rika meg rá sem nézett.
-Héj cica- Szól a szőke fiú- gyere ide Nana!-Mosolyog eggyet én oda megyek hozzá és ő át ölelt. Takume megszeppenten ült, mivel Rika rezzenéstelen arcal nézett előre. Le ültünk, és láttam hogy azt a faszfej Takumét ki küldték mivel gondolom mindjárt be zárnak.
-Mit kértek innit csajok?- Mosolyog rám a befonott hajú fiú
-Én csak egy jegesteát kérek- Mosolyodok el én is
-Izé, én csak egy narancs levet- Néz Rika rám amire csak wgy halk kacajt ad ki a száján.
-Jó estét kívánok, mit adhatok?- jött egy helyes pincérlány
-Kettő wisky kettő kóla mellé, egy jegestea, és egy narancs lé.-Mondja a befonott hajú.
-Rendben, 2 perc és hozom- ezzel el is ment a lány,és ahogy mondta két perc múlva jött az italokkal. És nem kellet fizetniük a fiúknak.
-Lehet egy kérdésem?- Mondom magabíztosan, amire csak bólintanak- Mi a nevetek?- Mosolyodnak el a fiúk.
Nekem Haitani Ran, és az öcsém Rindou- Mondja azaz Ran- Jöttök bowlingozni?- Mosolyogja el magát amire Rika csak bólint.
n most ki hagyom.- Mondom Rikának és Rannak ők el mentek játszani, Rindou viszont ott maradt velem.
-Te nem mész?- kérdezem amiközben beleszürcsölök a teámba.
-Nem, veled maradok!-Mondja amire én egy kicsit el pirulok...mert meg leppet az hogy velem akar maradni.-Gyere- Felkel az asztaltól, én is így teszek. Rá nézek Ranre aki csak bólint, és Rindou után megyek.

Helóka! Itt az iró, annyi hogy még lesz rész csak hát tudjátok, iskola meg ilyenek. Legyetek türelmesek drágáim.<3♡

És most?Where stories live. Discover now