○4○

76 3 0
                                    

**Rindou szemszögéből**
Mi a fasz? Meg mertem kérdezni..de egy kis geci vagyok..

Szuper!- Mosolyodok el. De annyit làtok hogy Ran ott ál az ajtónak dőlve, amikor realizáltam hogy mi van le ugortam a kölyökröl és majdnem pofára esve de sikerült megalnom. Nem szólalt meg senki így el indultam ki az ajtól
Majd megnézem hol van a barátnőd, oké?-Nezek megegyszer vissza de Ő már nyomta az agyát. Na ügyes, ilyen gyorsan bealudni. Meg értem hiszen bíztos nagyon fáradt. Ran aközben már ki indult. Én is így tettem de elötte megkérdeztem hogy van-e itt az egyik szobában egy Rika nevű lány, amit meg is mondott rögtön. Hogy tudja megjegyezni ebből a sokszobából hogy ki és mi hol van. Na mindegy megjegyeztem a szoba számot majd holnap elmondom neki.

Haza fele be ugortam a boltba hogy vegyek a csajszimnak egy kis csokit,bajban voltam mert nem tudom hogy szeretni a fehér csokit de leszarom bíztos örülni fog neki..
A ház elött megálva azon gondolkoztam hogy miért élünk kettem egy ilyen nagy házban azon kívül hogy pénzes emberek vagyunk Rannal. Lehet hogy jobban ereznem magamat egy normális méretű házban..Nanával...

Mivan?! Nem jössz be?- fogja meg a vállamat az édes bátyjám- Amíóta azzal a csajjal vagy tökre màshogy viselkedsz öcsi.-Néz rám értetlen arcal utána megy tovább. Én a boltban több dolgot is vásároltam mert aközben meg tüdtam egy s mást Nanamiról.

**Nana szemszögéből**

Jo napot hölgyem. Elnézést hogy zavarom de ezt itt alá kell írni hogy itt volt és hogy ma elhagyta a korházt- Nézett rám egy aranyos és gyönyörű nővérke. Ha fiú lennek már rég megbasztam volna.
-Oh jó napot magának is- Mosolyodom el- persze persze aláírom.- Ezzel nekem adott gyengéden egy tollat és a papírt amit el is olvastam mégmielött aláírom.
-Köszönöm-Ki kapta a kezemből.

Rá nek a telefonra Rindou üzent nekem.
_______________________________________________________
Szia! A barátnőd már ki jött a kórházból!( Rindou)
Majd írj, köszi amúgy..(Rindou)
Szia...(Nana)
Köszi az infót. De mit is köszönsz meg?(Nana)
_______________________________________________________

Ezután màr nem írt semmit. Én ezzel a tudomással hogy ne fog most azonnal válaszolni így elkezdtem öltözni és ki menni az ajtól. Jól esett màr nem abban a fertőtlenitő szagú romhalmazban lenni. Jo ezen a friss levegőn lenni. Nos, meg kéne tudni elyik korházban vagyunk. Nem volt olyan messze a ház szóval elindultam. Aközben azon gondolkoztam hogy mi van ment a házban, milyen kupi van? Utána már csak néztem ki a fejemből és úgy sétáltam az üres sötét utcán, mivel amikor már be jött a nővér màr szerintem volt este öt óra. Szóval most ilyen hat-hét között lehetünk. Nincs kedvem megnézni hogy mennyi az idő. Lassítok mert làtok pár rossz alakot akik éppen bántani akarna egy kb velem idős lànyt. Oda siettem és kivédve az ütését és egy màsik ütéssel ki ütöttem azt a valakit.
Rá nézek a lányra-Minden oké? Bántott? Elvette valamidet?- kérdeztem erre csak egy ölelés volt a válaszés bőgni kezdett.
-Köszönöm szépen! Köszönöm hogy megmentett ettől az alakotól!!- Köszönte megaz elöbbit legalább még harmincszor.
-Nem jársz köszönettel nekem. Már érdekeit is kell nézni, tudod?-Nézek rá utána el kezdek tovább menni.-Szervusz!- ezzel ténylegesen màr haza mentem de életemben nem jártam erre még. Valamisikátorba tévedtem ki. Na szuper, a nemrégi miatt pánikba este hogy megint megsebeznek engem úgyhogy megfordultam de mögöttem ált valaki. Meg fogja a vállamat, a szivem ki hagyott egy ütemet annyira meg ilyedtem.
-Szia Picuuur!- huzza el a szót Rindou. Olyat lekevertem neki majdnem de nem sikerült mert neki döntött a falnak.
-Kurva anyádat...meg ilyedtem-Nézek előre nagy eséllyel a testét nézem mivel nem látok semmit a telefonom pedig lemerült szóval ki tudja mennyi az idő már de kurva sötét van már.
-Bocsi szerelmem! Hogy hogy erre?- Ad egy puszit a homlokomra. De azt hiszem mégsem kellet volna mondanom nekiazt hogy eggyütt vagyunk. Ő egy egésznagy bandanak a kapítánya én meg egy pszichopata vagyokés eggyáltalan nem illük össze.
-Nem tudom, el tévedtem....- Ezzel befejezve el kezdett hevesen csókolni.- Rindou...ne..kérlek..-És be is fejezte nem volt kedvem ehezz és nem is állunk olyan kapcsolatban hogy rögtön ez legyen.
-Ohh.. tényleg bocsi Picur!-Annyira idegesít amikor így hív. Na mindegy ki szedem maga a fogságából és elinduloka fény felé. Végre megtaláltam a haza fele utat. Rindout meg ott hagytam a picsába. Miért? Ez màr jó kérdés, de nem érdskelt mivel màr halálra fagytam es éhes is voltam úgyhogy sietve mentem haza.

Meg jött..- rá jöttem hogy apa nincs már többé. Hmm milyen meglepő pár napja halt meg de még mindig úgy érzem hogy itt lenne az elők között. Sóhajtok és felmegyek. Fürdőhöz veszem az irányt. Be nyitottam volna de úgy éreztem mintha lenne bent valaki. Megnéztem a villanykapcsolót és felvolt kapcsolva. Hogy? Kia fasz van nálam. Gondolom magamban egy kicsit várok hátha ki jön az a személy addig ott fogok lenni az ajtónàl és vàrok. Kb 5 perc múlva ki jön Rika.
-Ohh..Szia Nana!- Ölelt meg én meg persze vissza öleltem de meg lepődtem hogy mi törtenik itt. Rika csak úgy nem szokott ide jönni, persze úgy nem hogy nem tudok róla.
-Sz-szia.. te mi faszt keresel itt? Megilyesztettél de kurvára faszfej.- Mondom nagyon idegesen de Rika már lent volt a lépcső végén.-KÉRDEZTEM VALAMIT!!-Ordítom utána. Utána fel jön a lépcsőn idegesse és be fogja aszámat. Nem tudom mi törtenik.
-Valaki van itt..-Mondja suttogva és persze pánikolva- Van nála fegyver.-Nez rám. Lersze én mint bátor ember le mentem tökre nyugodtan a lépcsőn amit nem támogatott Rika egyáltalán.
- Szervusz akárki is vagy!-Mondom teljesen nyugodva. Erre rám rántja a pisztolyt.- jujnyugivan haver! Nincs kedvem verekedni szóval lécci ted màr le a fegyvered. Köszi!- ezzel le tette és le ette a maszkot. Kisaki volt az. Kiurva jók vagyunk.
-RIKAAA! MEG NYUGODHATSZ NEM BÀNT!!- ordítom nekiannyira hangosan hogy még én is majdnem meg süketültem.

Nos ezzel ez a rész is vége. Köszi hogy elölvastad♡♡
Lesz kövi részis még a hétvége folyamán♡
PUSZI POCII

És most?Where stories live. Discover now