Amikor fel ébredtem az ágyamban feküdtem, az egyik felemen Rindou a másikon a coffos. Mi a francot keresnek melletem?! Ri dout megertem hiszen belém zúgott de hogy Ran? Nem hiszem el hogy Ő is szerelmes lenne belém.
-Szia picur!- Köszön Rin a bal oldalamról és át ölel szorosan.- Jót aludtál szerelmem? Remélem már nem vagy rosszul!- be ment a pólóm alá a keze és egyre feljebb kezdte simogatni a bőrömet.
-Mit csinálsz? Akármit akarsz fejezd be kérlek!- Szólalok meg de Ő mintha nem is figyelt volna tovább folytatta a simogatást.
- Én csak simogatlak! Tudod, szerintem miért!-Mondja és kezd e mellemhez erni a keze.
-Tudom hogy szerelmes vagy belém! Ez nem titok, szerintem! De ha az tartom a titkot!- Szólalok meg akozben a mellemet kezdi maszirozni.
-Jó reggelt hercegnő- Szólal meg Ran. A kócos fejével rám néz utána Rinre.-Ki bekültetek?-Kel ki az ágyból és észre veszem hogy csak egy alsógatyában van. Erre nem számítottam hogy ez a kettő tesó az ágyamba kerülnek az életbe.
-Amúgy sem voltunk rosszba! Ugye picur?-Rám mászik és megcsókol, én erre csak bólogatni tudok hiszen egy nagy gombóc akadt a torkomon.
-Menjünk reggelizzünk eggyüt!- Alyánlom és ki mászok Rin fogságából amit nem nagyon akart engedni szóval nehéz dolgom volt!** A REGGELI KÖZBEN **
Amúgy miért lettél rosszul tegnap este?- Ütköznek a szempárjaink egymással Rannal.
-Nem emlékszem semmire! Az utolsó az az volt hogy be léptem az ajtón és apámat félholtan találtam! Utána képszakadás..- Nagy nehezen tudtam ki nyögyni ezt a mondatot!**DÉLUTÁN **
Szia drága barátocskám! Hogy vagy?- Szólal meg Rika a telefon másik oldalából
-Szia! Meg visekt vagyok egy kicsit...nagyon...- Majdnem elsírtam magam de valami azt mondta legbelül hogy ne merj sírni.
-Ohh az nem jó.. hallottam hogy apud meg halt de azt hittem hogy csak hülyéskednek! Akkor azért nem jöttél suliba, ugye?-Kérdezősködik de nem felelek, ezért azt mondta hogy négykor találkozzunk a kávézónál! Négyre?! Hülye ez a nő akkor már olyan sötét és hideg van számomra.Ezúttal valami normális ruhát vett fel, végre nemúgy néz ki mint egy sarki kurva.
Szervusz!- Ront előre és megölel amit tudja jól hogy utálok, de tudja hogy most szükségem van egy kis szeretetre, sőt ne is kicsire. Ezért aludtak akkor ott nálam a testvérek..uhh végre le esett.
-Szia te kis szörnyeteg!- próbál vidítani de nem jár sikerrel- Menjunk és igyunk egy kávét!- Elindul az ajtó felé én meg még mindig ott állok lefagyva mint egy kőszobor.-MOOST NANA!-Vissza támaszt az életbe és elmesélem neki ezek az alakok nálam aludtak.
-A kurva anyád! Ez tudod milyen jó, annyi pénzed lehet mint az állat és akkor nem kell kunyerálnod busz pénzért.-röhög egyet de rá jön hogy magáról beszél! Akkor már mindketten szakadtunk a röhögéstől és ki tessékeltek minket a kávézóból. Utána már sétáltunk egyet mivel szükség van a levegőre de mi persze bagóztunk.Na én megyek haza!-Mosolyog egyet Rika de látja hogy nem vagyok olyan állapotban hogy egyedül haza jussak gyalog. -Jól van na, haza kisérlek!-kezd arra menni amerre én és mellém tolakszik mint aki szerelmes lenne belém. Amiben hiszek mivel titok hogy ő bisexual de nem is vagyok az a fajta aki ilyeneket elfecseg, meg nincs is kinek elmondani szóval nincs probléma.
Hazafele menet be mentem a boltba autómatikusan hogy kell venni apának pizzát. Be mentem megvettem és haza megyünk.
Rika dúdolja a közös kedvenc zenénket.
-Hallod!?-Áll meg Rika én mögötte mentem és bele mentem.
-Mivan?-Felnézek izzadság csepp folyik le a nyakán. Oldalra nézek hogy meglássam en is mi történik.
-Azta kurva élet milyen szép ma este valaki, ugye fiúk?-Erre a többi nyomorék felröhög. Nem ismerem ezt az alakot csak hallásból. Asszem Kisaki Tetta a neve. Azt mondják hogy másodikos de én sosem láttam vagy csak nem erdekelt igazából.Meg azt is hallotam hogy a Tomanba tartozik.
-Faszt akartok tőlünk?-Megyek Rika elé hősiesen. Gombóc keletkezik a gyomromba. Fasza.
-Nyugi már na semmi rosszat ameddig nem akarom azt!-Erre csak annyit hallok hogy Rika össze esik, hátra nézek és a földön látom ahogyan vérző oldalát fogja és sír. Mégjobb.-Gyere Nana, szeretnék beszélni veled!-Mondja ez a Tetta nyomorék.
Félre akart hívni de látja hogy nem érdekel engem Ő úgyhogy bele döfte a kezembe a sebkését. Erre én ilyen semmilyen fejjel rá nézek amitől meg ijed és rám küldi a többi nyomorékot.
-Baszki..-Szólalunk egyszerre meg Rikával aki aközben feltápászkodott nagy nehezen.
-Menj!-Mondom, én aközben ki vettem a kezemből a kést ami tiszta vér volt.
-Mi?! Nem foglak itt hagyni egyedül, meg fognak ölni!-Kezd pánikba esni Rika. Aközben engem letaroltak a többi ember. Elkezd futni és hívni a rendőröket és a mentősöket mivel sok vért vesztett. Tudom, hogy erős és nem fog meghalni.
-Hova sietsz ennyire édes?- kérdezi Tetta Rikától-Nem akarlak bántani!-Néz rám utána megint a szemébe.
Rika lefagyottan áll de tudom hogy kamuzik tudja hogyan kell manipulálni de most nem hinnem hogy lenne annyi ereje. Annyit látok a másik pillanatban hogy Tetta a földön fekszik fogja a hasát és ordít. Rika el kezd futni. Már látom hogy kihez. Pont időben jöttek meg.
Ran..? Jókor jössz te is esküszöm!-Nézek rá erre egy nagy szúrást érzek a vállamban. Még egy kés.
-Baszki nem csak Ő van itt, egy ilyen közlés!-Jött mellém Rindou aközben kihúta a kést a vállamból- Máskor figyelj a hátad mögé is Picur!-El kezd Ő is verekedni.
-Baszki..-Szólalok meg és kezdek homályosan látni.
-Baj van Picur?!- Erre a lendülettel elájultam a sok vér vesztés közben.-Nana?! Nana baszki válaszolj!!?-Próbálom ki nyitni a szemem de nem sikerül.
-Meg leszek, nyugi Rin!... Esküszöm..-Ezzel a mondattal tényleg már nem bírtam a saját lábamra álni. Annyit hallok még kép nélkül hogy Rindou még párszor mondja a nevemet aggódó hangon.**HAJNALI 4 ÓRAKKOR**
A kurva életbe!-Kelek fel és leesek az ágyról.
-Ne mozogj Picur....kérlek!- Néz rám Rin csillogó szemekkel és elpirosodva-Baszki megijeztettem de kurvára! Azt hittem nem fogsz többet felkelni!-Kezd könnyezni.
-Jól van most itt vagyok, nem haltam meg!-Nyugtatom erre rám mászik és át ölel. Annyira jó érzés hogy Rikán és az apámon kívül valaki megölelt.-Amúgy Rika hol van, ugye jól van?-Kezdek en is bepánikolva Rin szemébe nézni. Látta hogy remeg a szemem.
-Jól van Ő is. De azt nem tudom megmondani hogy melyik szobában van éppen.-Könnyebetten még egyszer átölelem. Erre megcsókolja a nyakamat.-Olyan jó a nyakadat caókonli! Egyszer ugye mást is csókolhatok? Meg engedet ugye?- éz rám perverz mosollyal az arcán amire én elvörösödtem.
-Őőő.. majd még meggondolom!- én is perverz mosolyra váltottam
-Szuper! Akkor mi most...?-Néz rám.. amit nagyon nem értettem elsőnek de utána le esett.
-Szerintem akkor mostmár igen, járunk!-Remenykedtem abban hogy erre gondolt mert ha nem erre én akkor megzavarodtam volna és megint elájulok.
YOU ARE READING
És most?
Action❤Egy lányról szól a történet, akinek a szülei el váltak. És Tokióba költözik az apukájával. "Helló! A nevem Nanami Ayoto és 18 éves vagyok. Igazából Nanának szokott hívni a baràtnőm Rika. Szeretek olvasni és rajzolni. A szüleim el váltak, és apukámm...