Fic'deki her şey hayal ürünümdür. Gerçekliği yansıtmıyor. Geçmiş bir dönemi anlatıyor. Diana ve Charles başka, Jimin ve Jungkook başka karakterler. Karıştırmayınız lütfen. Tüm hatalarım için affola.
İyi okumalar;)
Fic swyje3n ricasıyla yazılmıştır...
☆Diana☆
"Ne yapıyorsunuz burada?"
Hiç umursanmadı dolu gözleri. Şayet karşısındaki taştan kalbe sahipti. Karısının yatağında bir başka kadınla olduğunu umursamadan rahatlıkla yataktan kalkarak pantolonunu giymeye başlamıştı.
"Ne olduğunu bilmiyorsun sanki?!"
"Benim yatağımda bunu yapmayacaktın! Şimdi herkes bilecek bu adiliğini"
Adam gömleğini iliklemeden koşan kadını arkasından hızlıca takip ederken sadece onun duyabileceği şekilde bağırıyordu.
"Diana!"
Cesur kadın. Bir erkeğe boyun eğmedi. Onu dinlemeden koşarken merdiven başında güzel saçlarına çirkef eller karıştı.
"Sana dur dedim Diana! Ne yapmaya çalışıyorsun?!"
İki çocuk annesi. Oğullarının her telini ayrı sevdiği o saçları acımasızca çekiştirirken hiç utanmadı.
"Asıl sen ne yapıyorsun?! Benim yatağımda beni aldatmakta nedir?! Kraliçe bunu bilecek!"
Zarif bileklere dolandı kaba eller. En güzel mücevherlerin ışığını kapatamadığı o güzel bilekler kırmızıya boyandı.
Bileklerini kurtarmak için çalışırken ayağını geri atmıştı. Merdiven boşluğuna denk geldiğinde o güzellik çoktan ölüme yuvarlanmıştı.
"Diana!"
Adam dehşete düşmüş şekilde merdivenlerden inerken endişesinin tek sebebi suçlu zannedilecek olmasıydı.
Kısa sürede herkes oraya toplandı. Çirkef eller korkarak kadının yüzünü avuçladığında o gülümseme sonu oldu.
Diana herkesten uzakta durmuş, ıslak yanaklarıyla ona bakan küçük oğlunu gördü. En içten şekilde gülümsediğinde oğlunun dudaklarından okuduğu "Anneciğim..." fısıldayışı fırtınalardan daha sesliydi.
Melekler onun zarif ruhunu bedeninden ayırmak için yer yüzüne indiğinde sadece kocasının duyacağı şekilde "Oğullarım sizi affetmeyecek" demiş, ardından korkak adamın hayatını zehre çevirecek cümleyi sarf etmişti.
"Ruhum... İntikamımı en güzel şekilde sizden alacak. Tüm iktidarı, şöhreti, en önemlisi koskoca krallığı kaybedeceksiniz"
Diana. Güçlü, ama her şeye rağmen naif kadın. O gece bedeninin ölüme kavuşulduğu söylenen kadın.
Lakin ruhu ölmeyen kadın. Kalplerin Kraliçesi olan bu zarif ruh cennete götürülmedi. İkinci yaşama şansı verildiğinde ruhu çoktan onun öldüğü saatte dünyanın diğer ucunda doğulan bebeğe bahşedilmişti.
Bu bebek Jeon Jungkook'tu.
Jeon Jungkook...
Diana'nın zarif ruhunu en güzel şekilde taşıyacak Alfa'ydı. Şayet intikamını alacak da.
Diana'nın son cümleleri harfi harfine gerçekleşecekti. Kazanan ruhu, kaybedenler ona ihanet edenler olacaktı.
Ruhuysa bu bedeninde kazanmadığı şeyi kazanacaktı. Aşkı...
Jimin Windsor'u...
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Umarım güzel yazabilirim...
Düşünceleriniz👉🏻
Sizi seviyorum güzellerim🍁🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diana Jikook/Taegi
FanfictionDiana'nın güçlü aynı zamanda naif ruhu artık Jungkook'ta idi. Jeon Jungkook intikamını en güzel şekilde alacaktı. Ve Diana'nın ruhu gerçek aşkı tadacaktı... [Jikook] [Taegi] [Omegaverse] [Kingdom]