II🍁

536 105 156
                                    

Nasılmış bebeklerim? 2023 senesinde sizi güzellikler bulsun!

Bu arada fic Jikook ve Taegi fic'i. Umarım bölümü seversiniz. Kaç gündür bunu yazıyorum. 2275 kelime oldu.

Sınır: 50 yorum

















🍁

"Başlayın lütfen"

Uzun masanın en başına oturan yaşlı adamın buyuru ile akşam yemeği yenmeye başlamıştı.

Masada Sunjong'un dört evladı ve eşleriyle ziyade saray divanının baş yöneticisi de yer edinmişti.

Sunjong'un gözbebeği olan Jiyoo ile evlenen Seokjin bilakis divan başkanının oğluydu. Zaten yetkili olmayan birine kızını emanet edecek değildi.

"Jungkook, İngiltere Krallığına seyahatin neredeyse iki ay sürecek. Bu müddette kendine dikkat etmeni istiyorum"

Aslında akşam yemeğinin maksadı yarın yola koyulacak olan Alfa'yı uğurlamaktı. Bu sefer aslında siyasi önem taşıyordu. Bu yüzdendir ki, Kral oldukça heyecanlıydı.

"Her şey kontrolüm altında olacak Majesteleri" diye güvence verdi anında Jungkook.

İster ilmi ister siyasi ister güç anlamda kendine güveniyordu. Her konuda başarılı şekilde eğitilmişti.

"Seninle gurur duyuyorum Jungkook"

Veliaht neredeyse yere tepinebilirdi. Masanın diğer başında oturmuş yaşlı adamdan övgü almak mücevherlerden kıymetliydi.

Anında gülümseyerek "Bundan onur duyuyorum amca" demişti. Gojoseon aynı şekilde tebessüm ettiğinde Jungkook'un bakışları Yoongi'yi bulmuştu. Boş bakışlarla hiçbir şeyi umursamadan yemeğini afiyetle yiyen Taehyung'da idi.

Açıkçası kardeşiyle eşi arasında olan kavgalar onu bir hayli üzüyordu. Üzülmesine sebebiyet veren ilk şeyse Taehyung'un evliliğine karşı umursamaz olmasıydı.

Omega'sını ne kadar üzdüğünün farkında bile değildi. Yoongi ona karşı boyun eğmese bile içten kahrolduğunu anlamak için sadece gözlerine bakmak yeterdi. Lakin hırçın Alfa hırsına yenik düşüyor, gözünde perdeyle bakıyordu eşine.

"Jiyoo, iyisin değil mi güzelim? Torunum seni yormuyor değil mi?"

Seokjin anında utanan eşinin saçlarına öpücük kondurduğunda masada hafif sesler yükselmişti bile. Şiş karnını şefkatle saran kız "Hayır baba. Bebeğimiz oldukça uslu ve hekim gayet sağlıklı olduğunu söyledi" dediğinde güzel tebrikler ikiliye sunulmuştu yeniden.

On sekizine bastığı gibi evlenen Jiyoo çok geçmeden evliliğinin beşinci ayında hamile kalmıştı. Doğumuna iki ay kalmışken Seokjin ile gün sayıyordular.

Onlar da aşık olarak evlenmemiştiler. Ama saygı çerçevesinde birbirini yakından tanıyan ikili kısa sürede aşkla bağlanmıştılar.

"Kardeşim, Seokjin canını sıkmıyor değil mi?"

Jungkook ağabey edasında kaşlarını çatıp sorduğunda asıl maksadı eniştesine sataşmaktı. Onunla uğraşmayı seviyordu.

Masada kıkırtılar yükseldiğinde Seokjin hemen emin sesiyle "Canımdan bir parça taşıyan canımı nasıl üzerim? Eşim ve bebeğim için canımı veririm" demişti. Alfa'nın bu çıkışı beğenileri kendine toplarken divan başkanı gururla oğluna bakmıştı.

Bir Kral kızıyla evlenmişti. Daha ne olsun? Değil mi? Üstüne de Kralın gözüne de giriyordu.

Zavallı Seokjin babasının bu düşüncelerinden bihaberdi. Onun tek isteği minik ailesiyle mutlu olmaktı.

Diana Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin