Chloe's Pov
5 χρόνια τώρα ζούσα εκει που γεννηθηκα και μεγαλωσα στα πρωτα χρόνια της ζωης μου.. Στην Νεα ΄Υόρκη.. Γεννημενη σε φτωχικη οικέγενεια με ενα πατέρα ο οποιος δεν ασχοληθηκε ποτε και μια μανα να με λατρευει αλλα να την διωχνω μακρυα... Λένε οτι οσο χειρότερα μεγαλωνεις σε ενα οικογενιακο περιβάλλον η θα γίνεις ιδιος με τους γονεις σου η πολυ απλα θα γινεις απο το αντιθετο.. Δεν ξερω τι απο ολα κατάφερα να κανω μα νομίζω οτι καμμια φορα ειμαι και τα δυο..
Εχω κανει μια σειρα απο μεγάλα τερατώδη λάθη τα οποια μου στοίχησαν αυτα που παντα ονειρευόμουν... Το να βρεθω αρραβωνιασμένη με τον Eddie Duran οταν βρισκόταν στο απωγειο της μουσικης του καριέρας ηταν το μεγαλυτερο επιτευγμά μου.. Νομιζα οτι θα με εστελνε στην δοξα και το απολυτο χρημα, την ζωη της γυναίκας ενος ποπ/ροκ σταρ.. Οτι δηλαδη ποθουσα... Αργοτερα κατάλαβα οτι το να θυσιασω τις αρχες που υποτίθεται πως ειχα με εφτασε στον πατο.. Το να σκοτώσω την μητέρα του το να τον απατήσω το να πω τόσα πολλα ψεμματα σε εκεινον για να πεισω τον εαυτό μου ηταν τεραστια λαθη...
Οταν τον εχασα οριστικά οταν εμαθε πια την αληθεια ηταν αργα για να τα διορθώσω ολα... δεν υπάρχουν δευτερες ευκαιρίες.. εκεινος αρχισε να ζει μια ζωή με την μικρη τοτε Λορεν που κατάφερε να γινει τραγουδίστρια και γω σφράγισα το παρελθόν μου στο Λος Αντελες για παντα με το να φυγω οριστικα.. τα δημοσιεύματα που τον ηθελαν αρραβωνιασμένο μαζι της με πονεσαν οσο δεν εχω πονεσει ποτε... Αφησα την ζωή μου πισω και γυρισα στην Νεα Υόρκη.. το να εχεις χωρίσει τον Eddie Duran και να λέγεσαι Chloe Carter όσες πόρτες σου κλείνει αλλες τόσες σου ανοίγει...
Εν τέλη πέτυχα καποιους απο τους στοχους μου.. Εγινα ενα τρανο γνωστό μοντέλο και φιγούραρα στα εξωφυλλα των περιοδικων... Δουλεψα με τους μεγαλυτερους οικους μοδας.,. ειχα πραγματωποιήσει ολα μου τα ονειρα.. Πλέον ζω σε μια ακριβοπληρωμένη βιλλα τεράστια.. δεν εχω ιδεα ποσα τετραγωνικα ειναι... Ζω μεσα στην πολυτέλεια και την ανεση... Όμως τώρα παιζω το πιο σοαβρό στοιχημα με τον εαυτό μου... Ο μεγαλυτερος στόχος που εχω να πετυχω δεν ειναι να κερδισω ξανα την αγαπη του Eddie αυτο πια ειναι απατειλο ονειρο... Ο στοχος μου ειναι να μην αποτύχω σαν μητέρα.. Να διδάξω στην κορη μου τις αρχές που εγω δεν ειχα μαθει.. Να την μαθω να μην τα θυσιάζει ολα στο βωμό του χρηματος γιατί το τίμημα ειναι η μοναξια.. Να την μαθω να λέει την αληθεια οσο σληρή κι αν ειναι.. να την μαθω να μην ακολουθήσει τα βηματα μου και να μην κάνει τα παραπτώματα μου και βρεθεί κι εκεινη μονη με ενα μωρο στην αγκαλια και να πρέπει να ξεκινησει μια νεα ζωη απο την αρχη...
Φεύγοντας απο το Λος Αντζελες ανακάλυψα οτι ημουν εγκυος.. εγκυος απο τον Eddie.. Σαν χθες θυμάμαι εκεινο το μεθυσι.. Παρτυ.. και πιναμε.. και εγω κι εκεινος.. τσακωμένος με την Λορεν και γω.. και γω απλα θλημμένη που τον εχασα... Το ενα ποτό εφερνε το αλλο και το ιδιο βράδυ βρεθήκαμε να μοιραζόμαστε μια καυτη νυχτα σε ενα δωματιο ακριβου ξενοδοχειου.. και την επομενη.. εφυγα.. εφυγα σαν κλέφτης για να μην με κατηγορίσει οτι τον εκμμεταλευτηκα...τα παραπτώματα μου ηταν ηδη αρκετά για να εχω ενα ακομα.. Κι αργότερα εσκασε βομβα ο αρραβωνας του κάνοντας με να καταλάβω οτι ήταν τα δικα μου λάθη που ξαφνικά με ειχαν οδηγήσει σ αυτη την κατασταση... Και περασε σχεδον μια βδομάδα και ανακάλυψα οτι μεσα στην κοιλια μου μεγαλωνε το δικο του παιδι.. και εκλεισα την πορτα του διαμερισματος μου στο Λος Αντζελες για παντα... Παίρνονας μαζι μου την αναμνηση μιας νυχτας... ολα μου τα σπασμένα κομματια και ξεκοψα απο ολους και απο ολα.. Γυρισα πισω στην Νεα Υόρκη... εδω όπου ανηκα... και για λιγο καιρό δεν θυμώταν κανεις την υπαρξή μου.. κι αυτο ακριβως χρειαζόμουν... να κρατήσω την παρουσια μου μακρια απο τους φωτογράφους που παρακαλουσαν για μια φωτογραφια. δεν ηθελα να δω τον εαυτό μου να φιγουράρει σε εξωφυλλα με την κοιλια φουσκωμενη.. και οχι γιατι ντρεπόμουν που θα γινομουν μητέρα.. αλλα.. αλλα γιατι δεν ηθελα να το μαθει.. να δει.. να καταλαβει.. να θυμηθει και να διαλυσω και παλι ετσι απλα την ζωη του...
Ετσι πέρασαν οι 9 μηνες. Και ενα βραδυ του Δεκέμβρη εσπασαν τα νερα και με μετέφεραν μερικες καλες φιλες στο νοσοκομειο και εδωσα ζώη στην κορη μου την Κειτ.. όφειλα να δωσω το ονομα της μητέρας του.. Και κάπως η Κειτ επρεπε να ζησει.. και ξαφνικά αρχισα και παλι να φιγουράρω πρώτο ονομα στα μοντέλα της Νεας Υόρκης... Δεξιώσεις, φλερτ, πασαρέλες φωτογραφίσεις κοινωνικες εκδηλώσεις ηταν αυτα που με βοήθησαν να χτισω ενα ονομα φτιάχνωντας μια καλη περιουσία.. Δυσκολο ομως.. επρεπε να κρατω επιμελώς μυστικη την παρουσία της Κειτ..Δεν ηθελα οι δημοσιογράφοι να μπλέξουν τον αγγελο μου σ αυτο το μπάχαλο...να μπλέξει απο τόσο μικρη με τον κοσμο της δημοσιότητας επειδη η μητέρα της ηταν ενα ακριβοπληρωμενο μοντέλο... Γύρισα σχεδον ολο τον κοσμο μεσα σε 2 χρονια αγκαλια με την μικρη μου.. ποτε ομως ποτε δεν γυρισα εκει.. στο Λος Αντζελες με κινδυνο να βρεθω και παλι στον ιδιο χώρο μαζι του...
H Ιστορία ξεκινα.. η Chloe αρχιζει να μαθαίνει τα λαθη της... Και η ζωη της κρατά την πιο μεγαλη εκπληξη!
YOU ARE READING
Μy Unexpected
FanfictionEμπνευσμένο απο την σειρα του Nickelodeon Ηollywood Heights.. H ιστορία της Choe και του Eddie.. Η Ιστορία ακολουθει την Chloe 5 χρονια μετα τον χωρισμό της απο τον ροκ σταρ Eddie Duran στην Νεα Υόρκη οπου ζει και εργάζεται σαν μοντέλο έχοντας αφήσε...