Κεφάλαιο 12

364 27 4
                                    

Chloe 


 Κοιτουσα τον Eddie που με κοιτουσε σχεδον παγωμένος... Οκ ναι ηταν σοκαριστικο για εκεινον να μαθαίνει οτι εχει ενα παιδι.. Και για ποιον ομως δεν θα ηταν? σωστα? Ομως για πόσο ακομα μπορουσα να του κρυβω την αληθεια? Καποια στιγμη αργά η γρήγορα θα το μάθαινε.. Καιηταν σιγουρα καλυτερο να το μαθει απο μενα την ιδια παρα απο καπους αλλους που θα τον γεμισουν με ενα μεγάλο σωρο απο ψέμματα, που θα τον παραπληροφορίσουν και δεν θα ξερουν το ιχνος της αληθειας...


Ηθελα να μαθει απο μενα τα πάντα.. Να μην βρεθεί καποιος αλλος να του το πει.. Να μην μπορει να με κατηγορίσει για τίποτα αλλο.. Ειχα υποσχεθεί στον εαυτό μου οτι απο την στιγμη που εμαθα πως θα γινόμουν μητερα θα ξεκινουσα να κανω σωστα πράγματα και γι αυτα παλευα... προσπαθουσα να κανω σωστές κινησεις.. Βεβαια δεν ξερω κατα πόσο ειχα πετύχει τον σκοπο μου αλλα ναιιι προσπαθουσα και θα προσπαθουσα για πολυ ακομα.... 


"Εddie σε παρακαλω πες κατι" ειπα σφίγγωντας δυνατα το ποτήρι στα χέρια μου.. ενιωθα να τρέμει ολο μου το σωμα.. γαμωτοοο.. 

 "Chloe μπορεις να μου πεις αργα και καθαρα αυτο που μολις ακουσα?" ρωτησε ηρεμα ηπια... ναιι εντάξει το ειχε παρει ψυχραιμα μαλλον απο το σοκ.. 

 "Η μικρη μου δεν ειναι παιδι του Tayler.. ει.. ειναι δικο σου παιδι" απαντησα παλι σχεδον με την ανασα κομμενη ενω αυτόματα οταν η πρόταση μου τελειωσε, τελειωσε και το ποτο που επινα.. γεμισα και παλι το ποτηρι μου... 

 "Πως.. πως γινεται αυτο?" ρωτησε παραξενεμένος φυσικα και δεν θυμόταν εκεινη την νυχτα.. την.. την τελευταια μας φορα... 

 "Ενα βράδυ σε ενα κοσμικο παρτυ... ηρθα μονη, ειχα αναγκη να βγω λιγο, ησουν εκει επινες.. μιλουσαμε.. επινες γιατι ειχες χωρίσει με την Loren, χορεψα και το βραδυ επειδη ησουν λιωμα σε γυρισα σπιτι.. μου ειπες να ανεβω.. ανεβηκα μονο για να σε βαλλω για υπνο αλλα αντι να κοιμηθεις καταληξαμε στο κρεββατι να κανουμε ερωτα..." αποκρίθηκα και μαλλον ειδα ενα μικρό αμυδρο χαμογελο στο προσωπο του.. δεν ηξερα να ειχε θυμηθεί η αν απλα του αρεσε οπως το ακουγε.. αλλα εντάξει ετρεμα πλέον λιγότερα και μπορουσα να ανασαινω κανονικα.,.. 

 "Και.. γιατι δεν μου το ειπες αμεσως Chloe?" ρωτησε και ειδα να σμυγει τα φρυδια του.. Αυτο ηταν καπως κακο σημαδι.. δεν ηξερα την συνέχεια.. 

Μy UnexpectedWhere stories live. Discover now