Κεφάλαο 5

319 23 1
                                    

Chloe



Ημουν στην σκάλα και ετοιμαζόμουν να ανεβω επανω οταν ακουσα το κουδουνι μου να χτυπαει.. Στην αρχη δεν εδωσα μεγάλη σημασία στο κουδούνι αλλα ο χτυπος ηταν επιμονος.. ενιωσα καπως τρομαγμένη.. Πηρα βιαστικα ένα κουζινομάχαιρο και πλησιασα... Ανοιξα κρατώντας το μαχαίρι πισω απο την πλάτη μου.... Ενιωσα εκπληξη οταν αντίκρισα τον Eddie να στέκεται μπροστά μου... Τι.. τι γυρευε εδω περα? Πως.. πως με βρηκε γαμωτο? 


Μπηκε μεσα ανετος και εκλεισε την πορτα ενω εγω στεκόμουν ακομα παγωμένη κοιτάζοντας μαλλον το κενο.. μου πηρε μερικά λεπτα μέχρι να συνηδητοποιήσω τι ακριβως ειχε συμβει.. Κλειδωσα την πορτα και του εκανα νοημα να καθίσει στο σαλονι.. Αφησα το μαχαίρι στο τραπεζάκι και τον κοιταξα... Τα λογια ξεφυγαν μηχανικα απο τα χειλη μου


"Τι μπορω να σου προσφέρω?" ρωτησα και τον κοιταξα.. με κοιτουσε καπως παραξενεμένος μαλλον θα εφταιγε το οχι τόσο εντυπωσιακο νυχτικο που φορουσα... 


"Ενα ποτήρι ουίσκι με παγο¨" ειπε καπως καχυποπτα.. μα τι δίαολο? ερχεται μεσα στο ίδιο μου το σπιτι και με κοιτάζει και καχύποπτα? Αυτο με κανει εξω φρενων.. Πλησιασα το μικρό μπαρ που εχω διπλα απο το τζάκι.. εβγαλα ενα ποτηρι του κρασιου και ενα για το ουίσκι.. Ανοιξα το μικρό ψυγειο και εβγαλα το κρασι και το ουισκι.. εβαλα παγακια και του εδωσα το ποτηρι του...


"Οριστε" απαντησα προσφέροντας του το ποτηρι κι εκεινος το πηρε στα χερια του... Το βλέμμα του για μερικα δευτερα συνάντησε το δικο μου.. ενιωθα να ανατριχιάζω.. Καθισα σε μια πολυθρόνα ενω εκεινος καθοταν στον καναπε.. δεν μπορω να πω οτι το σαλονι ηταν και πεντακάθαρο απλα δεν ειχα κουράγιο να μαζεψω μερικα πεταμένα παιχνίδια της μικρης αποψε...


"Τι.. σε φέρνει εδω Eddie?" η ερωτηση ξεφυγε απο τα χειλη μου... αυτο αναρωτιώμουν τοση ωρα μεσα στο μυαλο μου τι μπορει να γυρευει εδω.. Εφερα το ποτήρι στα χειλη μου και ηπια μια δυνατη και μεγάλη γουλια.. Τον ειδα να παρατηρεί τον χώρο.. ενιωσε μαλλον ανετα γιατι τον ειδα να καθεται αναπαυτικα στον καναπε..


"Δεν ηξερα ότι μενεις εδω Chloe ετρεχα να ξεφυγω απο δημοσιογράφους και τρελες φαν... βρισκομαι εδω για να ξεκουραστω οχι για να μοιράζω αυτόγραφα" απαντησε καπως αποτομα.. Οκ αυτο με ενοχλησε λιγο.. βρισκεσαι σπιτι μου φιλε χαλαρωσε λιγο τα νευρα σου...

Μy UnexpectedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang