Κεφαλαιο 18

271 20 2
                                    

Chloe

Η Συνεντυξη ηταν ετοιμη να αρχισει ειχα καθισει αναπαυτικα σε μια απο τις καρέκλες και περιμενα μεχρι να αρχισει ειχα αγωνια.. η Λορεν καθοταν λιγο πιο διπλα κοιτώντας την τηλεώραση.. χμμμ τωρα θα ειχε ενδιαφέρον... Η συνεντευξη του Eddie ηταν ετοιμη να αρχισει..

Βρισκόταν σε ενα μεγαλο στουντιου... η δημοσιογράφος ανηγγειλε οτι θα τον ειχε μετα απο αρκετό καιρο σε μια συνεντευξη κι εκεινος μπηκε στο στουντιο ενας κουκλος οπως παντα.. και η συνεντευξη ειχε αρχισει... Οι ερωτήσεις περιστρέφονταν γυρω απο την μουσικη αν θα κανει κατι καινουργιο και τα σχετικα.. ως που φτασαμε στα επιμαχα...

"Eddie σε εχουμε χασει τελευταια.. βρισκεσαι εδω στην Νεα Υόρκη αλλα εισαι πραγματικα χαμενος" ρωτησε η δημοσιογραφος σχεδον γελωντας..

"Ναιι η αληθεια ειναι πως τωρα προτειμω μέρη στα οποια δεν θα ειναι γυρω μου καμερες" αποκριθηκε εκεινος χαμογελωντας...

"Εχω μια πολυ ενδιαφερουσα ερωτηση να σου κανω μπορω?" ρωτησε εκεινη με καπως σοβαρο υφος.. ημουν σιγουρη για την ερωτηση..

"Φυσικα και μπορεις αν και υποψιάζομαι τι θα με ρωτήσεις" απαντησε εκεινος με εκεινο το γλυκο χαμογελο...

"Eddie εισαι με καποια αυτο τον καιρο?" ρωτησε η δημοσιογράφος.. εκεινος βολευτηκε καλυτερα στην θεση του εμεοιαζε πιο χαλαρος παρα ποτε...

"Ειμαι πολυ καλα στα προσωπικα μου αυτον το καιρό.. ναι ειμαι με καποια" χαμογελασε.. ηθελε να με βασανισει και δεν το ελεγε γαμωτο..

"Θελεις να μας πεις ποιια ειναι η κοπέλα που εισαι μαζι της αυτον το καιρο?" ρωτησε και παλι η δημοσιογραφος με ενδιαφέρον και περιεργεια

"Ειναι μια γυναικα που ειχα σχεση στο παρελθον.. ειναι το μοντέλο Chloe Carter" απαντησε κοιτώντας την καμερα με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια ενω η Λορεν γυρισε και με κοιταξε σχεδον εξαλλη..

"Ωωωω αυτο πραγματικα ηταν μια εκπληξη για ολους μας.. και ειστε καλα?" ρωτησε εκεινη θελωντας να μαθει περισσοτερα.. αφησα κατω τον καφε και περιμνα

"Ειμαστε τόσο καλα που εχθες βραδυ της εκανα προταση γαμου κι εκεινη δέχτηκε" απαντησε εκεινος και το στουντιο ξεσπασε σε χειροκροτήματα.. εγω δακρυσα απο την συγκινηση μου....

"Ωωωω κοριτσάκι μου... θα γινεις μια νεα και ομορφη συζυγος" χαμογέλασε η Εβε διπλα μου αγκαλιαζωντας με...

"Ναι ναι ναιι και ειμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κοσμο" χαμογελασα και ολο το μαγαζι ξεσπασε σε χειροκροτήματα.. ειδα την Λορεν να πλησιαζει σηκωθηκα και την κοιταξα..

"Αυτος ο γαμος δεν θα γινει ποτε" με απειλησε νευριασα δεν μπορουσα να κρατησω αλλο το θυμο μου και εφτασα στο ακραίο... την χαστουκισα...

Αρχισαμε να μαλωνουμε.. χαστουκιζαμε και τραβουσαμε η μια το μαλλι της αλλης.. ειχαμε γινει ρεζίλι.. χρειάστηκε αρκετη ωρα μεχρι να καταφέρουν να μας χωρισουν.. την κοιταξα με βλέμμα που σκοτώνει..

"Μεινε μακρυα απο μενα και την οικογενεια μου γιατι δεν αθ εχουμε καλα ξεμπερδέματα"¨φωναξα καθως φευγαμε με την Εβε.. ειχαμε πολυ δουλεια μπροστα μας...

"Λοιπον ας ξεκινησουμε με το βασικοτερο.. το νυφικο σου" ειπε χαρουμενη και ξεκινησαμε.. ευτυχως που ειχα κι εκεινη

"Νομιζω δεν εχω υπάρξει πιο ευτυχισμένη ποτε" ειπα καθως μπαιναμε σε ενα μαγαζι με νυφικα..

"Ευτυχισμένη θα εισαι σε λιγο καιρο που θα φορας το νυφικο, και επειτα που θα ποζάρεις διπλα του σε καθε του εκδήλωση φορώντας την βερα σου" απαντησε εκεινη.. το καλοσκέφτηκα.. μαλλον ειχε δικιο.. τοτε θα ημουν ευτυχισμένη...

Ξεκινησαμε μια σειρα απο ψωνια.. καθε μερα και κατι καινουργιο που προεκειπτε.. οι μερες ειχαν περασει παααρα πολυ γρηγορα.. μια νυχτα ακομα και θα γινομουν η γυναικα του... ενθιωθα ευτυχισμένη και τιποτα δεν μπορουσε να μου το χαλασει..

Στο μεταξυ η Λορεν βρισκόταν σε εξαλλη κατασταση που το σχεδιο τους ειχε καταφέρει να αποτυχει παταγωδως...

"Και τωρα τι κανουμε" ρωτησε καπως νευρικη τον Ταυλερ..

"Τωρα τα μαζευουμε και γυριζουμε πισω στην ζωη μας" απαντησε εκεινος και εκεινη εμεινε να τον κοιταζει..

"Τι.. τι λες παιδι μου? θα τα παρατήσουμε?" ρωτησε εκειενη σχεδον σοκαρισμένη

"Δεν εμεινε να κανουμε κατι αλλο.. αυριο παντρευονται.. το σχεδιο μας απετυχε και μεις θα γυρίσουμε στην ζωη μας.. καλος η κακος αυτο πρέπει να γινει" μουρμουρισε εκεινος με το ζορι..

"Πφφφ αφου αυτο πρέπει να γινει οκ" απαντησε εκεινη..

Και οι δυο ενιωθαν απογοητευση που επρεπε να φυγουν απραγοι.. τελικα ο ερωτας που ειχε ο ενας για τον αλλο ηταν δυνατος και τιποτα δεν μπορουσε να τους το χαλασει.. Ηταν μονο μερικές ωρες μακρυα απο την στιγμη που η Chloe περιμενε ολη της την ζωη.. τον γαμο τους...



Να σας ενημερωσω οτι το επομενο κεφάλαιο θα ειναι και το τελευταιοοοο! Φιλια πολλα ως τοτε!

Μy UnexpectedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant