Κεφάλαιο 15

276 24 4
                                    

Η επομενη μερα ηταν ακρως απολαυστικη.. επιτέλους η Chloe μπορουσε να κανει ονειρα για μια κανονικη ζωη διπλα στον eddie... Bεβαια οταν εκανε τα ονειρα δεν γνωριζε οτι η Loren και ο Tyler ειχαν φτάσει στην Νεα Υόρκη να τους τα χαλασουν.. Και οι δυο νομιζαν οτι ειχαν οργανωσει την τελεια εκδικηση.. Μονο που λενε οτι οποιος σκάβει τον λακο του αλλου πεφτει ο ιδιος μεσα.. ηταν μια πιθανότητα που κανεις απο τουτς δυο δεν ειχε σκεφτει.. σιγουρα το σ΄χεδιο τους θα πηγαινε απατο... γιατι αυτη την φορα η chloe θα εκανε τα παντα οχι μονο για να μην χασει τον αντρα που αγαπουσε αλλα και γιατι ηταν τρελη και παλαβη για την κορη της και δεν ηθελε με τιποτα να την δει πληγωμένη...

Το σχεδιο του ζευγαριου μπηκε μπροστα την αμεσως επομενη μερα αφου ειχαν μαζεψει πρωτα ολες τις χρησιμες πληροφοριες τους...]

Chloe

Ξυπνησα νωρις.. σημερα δουλευα κι εγω.. ευτυχως το σπιτι ηταν μαζεμενο.. την μικρη θα την πηγαινε στο νηπιαγωγειο ο Eddie επρεπε να φυγω βιαστικα.. απο χθες και επειτα ειχαμε αποφασισει να μενουμε εδω.. Οχι στο Λ,Α εκεινος θα κανονιζε τις δουλειες του.. το σπιτι εκει θα το κρατουσε για να πηγαινουμε σε γιορτες σαββατοκυριακα οποτε θελουμε να ξεσκασουμε..

ετοιμαστηκα βιαστικα.. φορεσα ενα λητο φορεσα επιασα μια κοτσιδα τα μαλλια μου εφτιαξα πρωινο πηρα την τσαντα μου και εφυγα... ειχα φωτογραφιση... εφτασα εκει αμεσως κι αρχισε η προετοιμασια.. αυτη την φορα ηθελε ενας οικος με νυφικα να φωτογραφηθω.. με περιποιηθηκαν εφτιαξαν τα μαλλια μου σε απαλες μπουκλες μου εδωσαν τα 2-3 νυφικα που επρεπε να φορεσω και ξεκινησαμε.. το μυαλο μου ετρεχε συνεχως στο σπιτι..

ημουν ευτυχισμένη κι ελαμπα ολοκληρη... ειχα ομως ενα περιεργο σφιξιμο στο στομαχι.. δεν ηξερα γιατι απλα το ειχα.. και δεν ηταν πολυ καλο σημαδι αυτο.. κατι θα γινοταν παλι.. αυτη ιμως την φορα ημουν αποφασισμενη να παλεψω γι αυτα που διεκδικουσα... για μενα για εκεινον για την κορη μας.. Ποζαρα στο φακο με ναζι και ισως ηταν η πρωτη φορα που το χαμογελο μου ηταν απολυτα φυσικο.. η φωτογραφιση ηταν εξαντλητικη...

Τελειωσε και επειτα αλλαξα. με βοηθησαν να φρεσκάρω τα μαλλια μου και εφτιαξαν το βαψιμο μου λιγακι.. αλλαξα φορεσα το φορεμα μου και βγηκα εξω να περιμενω τον Eddie και την μικρη μονο που εξω με περιμενε μια εκπληξη που δεν περιμενα..

"Chloe ποσο χαιρομαι που σε βλέπω" ακουσα μια φωνη και εστρεψα το βλέμμα μου ηταν ο Tyler μα καλα τι ηθελε εδω?

Μy UnexpectedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant