Chloe
Καθομασταν με τον Eddie Και την μικρη στο σαλονι.. επρεπε επιτέλους να της μιλησουμε.. ειχε φτασει η ωρα να γνωρισει επιτέλους τον πατέρα της.. φυσικα ειχα αγωνια.. δεν ηξερα να θα της αρεσαν τα νεα.. ηταν τρομερα αγχωτικο να της πω κατι τέτοιο.. περνουσαν χιλιαδες σκέψεις απο το μυαλο μου για το πως μπορει να αντιδράσει.. ΑΠο το να χαρει μεχρι και το να μου θυμωσει... Και οχι δεν ηθελα να μου θυμωσει. το κοριτσακι μου ηταν ολη μου η ζωη..
Απο την αλλη την κοιτουσα να παιζει με τον Eddie και χαιρόμουν.. τον συμπαθουσε κι αυτο ηταν στα θετικα στοιχεια.. Επρεπε ενας απο τους δυο μας να της το πει... κοιταζομασταν για ωρα στα ματια και τελικα του εκανα νοημα να ξεκινησει εκεινος την κουβεντα/.
"Μικρη μου.. ασε λιγο την μπαρμπι και ελα κατσε δω μαζι μας λιγο που εχουμε κατι να σου πουμε" της ειπε ηρεμα και εκεινη χωθηκε αναμεσα μας χαμογελοντας παιχνιδιαρικα..
"Τι θελετε να μου πειτε? μανουλα? εκανα κατι κακο?" ρωτησε και με κοιταξε στα ματια.. αχχ ματακια μου...
"Οχι οχι αλλο θελουμε να σου πουμε αγαπη μου" χαμογελασα και την χαιδεψα την πηρα στην αγκαλια μου κι ο eddie εκατσε ακομα πιο κοντα μας..
"Λοιπον αγαπη μου υπαρχει κατι που να σου λειπει?" ρωτησε ο eddie και φυσικα περιμέναμε την γνωστη απαντηση..
"Ναι ο μπαμπας μου μου λειπει.. εχουν ολα τα παιδιακια κι εγω δεν εχω" γκρινιαξε και εκυψε το κεφαλακι της στο στηθος μου.. χαμογελασα και χαιδεψα τα μαλλια της..
"Εχεις μωρο μου μπαμπα.. εχεις" της απαντησα κι εκεινη με κοιταξε βαθεια και αμεσως στα ματια...
"Και.. ποιος.. ποιος ειναι ο μπαμπας μου?" ρωτησε ετοιμη να κλαψει και σκουπισα ελαφτα τα ματακια της πριν τρεξουν..
"Εγω.. εγω ειμαι ο μπαμπας σου μικρη μου" της ειπε ο Εddie κι εκεινη τον κοιταξε παγωμένη..
"Ε.. εσυ? και.. και γιατι εφυγες/ μηπως εκλαιγα πολυ οταν ημουν μωρο? δεν ημουν ησυχη? η δεν με ηθελες?" ρωτησε ρουφωντας την μυτουλα της ενω ετρεχαν δακρυα ο Eddie την πηρε απο τα χερια μου και την εβαλε στην αγκαλια του..
"Οχι οχι μωρο μου δεν ειναι τιποτα απο αυτα.. απλα ο μπαμπας εκανε καποιες βλακειες με την μαμα.. αλλα εσενα σ αγαπαω πολυ" της ειπε χαιδευοντας το μουτρακι της κι εκεινη του χαμογελασε παιχνιδιαρικα..
"Αληθεια μ αγαπας?" ρωτησε και ρουφηξε ξανα την μυτη της τριβοντας τα δακρυσμενα ματακια της...
YOU ARE READING
Μy Unexpected
FanfictionEμπνευσμένο απο την σειρα του Nickelodeon Ηollywood Heights.. H ιστορία της Choe και του Eddie.. Η Ιστορία ακολουθει την Chloe 5 χρονια μετα τον χωρισμό της απο τον ροκ σταρ Eddie Duran στην Νεα Υόρκη οπου ζει και εργάζεται σαν μοντέλο έχοντας αφήσε...