Chloed
Το επομενο πρωι σηκωθηκα νωρις.. σκεπασα την μικρη σημερα θα καθόμουν σπιτι ετσι κι αλλιως δεν ειχα δουλεια και μια μερα ηθελα να την περασω μαζι της.. εκλεισα σιγα σιγα την πορτα και κατέβηκα κατω επισης σιγα σιγα να μην ξυπνησω τον Eddie.. Kατέβηκα στην κουζινα.. εβαλα καφε στην καφετιέρα γαλλικο.. Ηξερα πόσο αρέσει στον Eddie.. Εβγαλα φρυγανιες και ψωμι μαρμελαδα βουτηρ και μερέντα.. Λιγο φρέσκο κεικ που ειχα, μερικα μπισκότα και εστρωσα το τραπέζι.. Εφτιαξα και φρέσκο χυμο τον εβαλα σε μια κανάτα...
Πηγα και εστρωσα το μεγάλο τραπέζι στο σαλονι και εβαλα τα πράγματα... Καθισα λιγο στον καναπε και εβαλα τηλεοραση να χαζεψω, το αφησα στο καναλι με τα παιδικα προγράμματα.. Ηξερα οτι η Μικρή μου το λατρευε.. Ακουσα βηματα πισω μου και γυρισα.. Ηταν ο Eddie μονο με το παντελόνι μιας φορμας.. ηταν δικο του το ειχα κρατησει οταν χωρισαμε... Τον κοιταξα και σηκωθηκα απο τον καναπε... Ειχα αλλαξει φυσικα νυχτικο.. φορουσα ενα σατεν κοντο νυχτικο..
"Καλημερα Εddie" ειπα και χαμογέλασα ειδα το αχνο χαμογελο του.. Πόσο μα ποσο πολυ μου ειχε λειψει αυτο το χαμογελο
"Καλημερα Chloe τι μου εχει σπάσει την μυτη?" ρωτησε και χαμογελασα ενιωσα να μου φευγει ολο το αγχος που ενιωθα απο το προηγουμενο βραδυ..
"Ο Καφες που εχω βαλλει να γινεται.. Γαλλικος με καραμελα αν θυμάμαι καλα" χαμογελασα και ανταπέδωσε...
"Ναιι καλα θυμασαι" χαμογελασε και πλησιασε στον καναπε καθισε στονμ αλλον απεναντι μου "Τι βλέπεις εδω περα?" ρωτησε και στράφηκε στην τηλεοραση
"Παιδικα χαζευα.. ειναι το αγαπημένο καναλι της μικρης" χαμογέλασα και αφησα κατω το τηλεκοντρολ...
"Αααα μαλιστα.. Εχεις αλλαξει πολυ απο τοτε που σε θυμάμαι " απαντησε και με κοιτουσε απο πανω ως κατω
"Επρεπε να αλλαξω δεν ημουν μονη" χαμογέλασα και τον ειδα να με κοιταζει σκεφτικος... ακουστηκαν βηματα στις σκάλες και ειδα την μικρη να τρέχει στην αγκαλια μου
"Μαμααααααα καλημέραααα" ετρεξε στον καναπε και αμεσως μεσα στα χέρια μου και την πηρα στην αγκαλια μου
YOU ARE READING
Μy Unexpected
FanfictionEμπνευσμένο απο την σειρα του Nickelodeon Ηollywood Heights.. H ιστορία της Choe και του Eddie.. Η Ιστορία ακολουθει την Chloe 5 χρονια μετα τον χωρισμό της απο τον ροκ σταρ Eddie Duran στην Νεα Υόρκη οπου ζει και εργάζεται σαν μοντέλο έχοντας αφήσε...