on yedi

1.7K 210 191
                                    

deli gibi bir tıkanma yaşadığım için uzun zamandır yazamadım ve sonunda korka korka giriş yaptım bölüme AMA UZUN OLDU NOLUR YORUM YAPIN TAMAM MI

jisung, albüm promosyonları bittiği için kısa bir tatile girmişti. bir haftalık dinlenmenin ardından konser hazırlıklarına başlayacaktı çünkü. Bugün ise tatilinin son günüydü. Bir hafta boyunca evinden çıkmayıp anime izlemişti. İhtiyaçlar dışında yatağından bile çıkmamıştı. açıkçası buna hakkı olduğunu düşünüyordu, yorucu bir albüm sürecinden geçmişti.

hyunjin ise jisung'un aksine o promosyonlara başladığı zaman zaten çalışmayı bırakmıştı. birkaç gün dinlendikten sonra dans stüdyosuna gitmişti ama. boş durmayı sevmezdi. bu yüzden iki buçuk haftadır zorunda olmamasına rağmen stüdyodaki derslere giriyor, zorlanan öğrencilere yardımcı oluyordu. hyunjin'i özleyenler de fazladan pratiğe hayır demiyordu tabi.

ertesi gün geldiğinde ve ikisinin de tatili bittiğinde şirkete dönmüşlerdi. jisung öncelikle müzik ekibiyle konser için belirlediği şarkıları ve sırasını hazırlamıştı. hyunjin ise dans ekibiyle sırasıyla koreografilerin üstünden geçiyorlardı. henüz jisung dans ekibinin yanına gelmemişti. üç hafta boyunca çok az mesajlaşmaları dışında konuşmadıkları için hyunjin onu özlediğini hissediyordu. sosyal medya üzerinden jisung'u takip etmesine rağmen artık gerçek hayatta da iletişimleri olduğu için resmen özlemişti onu. bu duygular hyunjin'i endişelendirse de elinden bir şey gelmiyordu.

jisung müzik ekibinin yanından ayrılıp dans pratik odasına giderken bir yandan da yanındaki menajerinden konser alanları hakkında bilgi alıyordu. sahnenin büyüklüğü ve şekline göre performanslar olacaktı.

menajeriyle birlikte pratik odasına girdiğinde dans ekibi pratiği kesti ve jisung'a karşı saygıyla eğildiler. jisung da onlara karşı eğilmişti.

"günaydın arkadaşlar." aslında saat öğlene geliyordu ama çok da önemli değildi tabi.

"konser şarkı listesini size ulaştırırlar bugün. yarın da özel sahneler için neler yapacağımızı anlatacağım. ilk kez benimle konser turuna çıkacak olanlara kıdemliler az çok neler olduğunu anlatır diye düşünüyorum. bugün geldiğiniz için teşekkür ederim. dağılabiliriz."

dans ekibinin bir kısmından heyecan nidaları, bir kısmından kıdemlilere sorular sorma sesleri gelmeye başlarken hyunjin ise koreograf olarak ne yapması gerektiğini düşünüyordu. onun kıdemlisi yoktu ve bu ilk konser turuydu. üzerine düşecek sorumlulukları az çok tahmin ettiği için de şimdiden gerilmeye başlamıştı.

jisung ise odaya girdiği gibi gözünün değdiği oğlana bakıyordu. gerildiğini uzaktan bile fark etmişti ve herkesin aksine köşede tek başına durup etrafı seyretmesi jisung'a hem tatlı gelmiş hem de onu rahatlatma isteğine sokmuştu. çok düşünmedi, ayakları kendi kendine ona doğru ilerlemeye başlamıştı bile.

"selam." dedi yanına gittiğinde. hyunjin onun yaklaştığını fark edince daha bir gerilmişti ama sakinleşmeye çalışıyordu.

"selam."

"uzun zamandır görüşemedik." üç hafta olmuştu ve bu sürenin jisung'a gerçekten uzun gelmesi genç rockstarı panikletmek yerine iyi hissettiriyordu.

"öyle oldu." hyunjin, jisung'un rahat tavırları sayesinde gevşemeye başlarken istemsizce gülümsemeden edemiyordu da.

"çok dinlenemeden konser turuna başlayacaksın şimdi." onun için endişelendiğini ona gösterme konusunda utansa da bunu hissettirmek istiyordu hyunjin. jisung endişelendiğini anladığında gülümsedi kocaman.

"sorun yok, alışkınım ben. dinlendim de ayrıca. bir hafta yatmak gayet makul bir tatildi."

hyunjin onun gerçekten de bir hafta boyunca yatmış olduğuna emindi, bu yüzden güldü. jisung da onun gülüşünü görünce sırıtmasını genişletti istemsizce. hyunjin'in gülüşünün bu kadar güzel olduğunu da yeni fark ediyordu üstelik.

sweet chaos [hyunsung] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin