hastane

231 26 98
                                    

Ben ne yapacaktım şimdi? Bu adam benden ne istiyor? Çok korkuyorum.

Beni kolumdan tutup, arabaya bindirdi. Ben de itiraz etmeden bindim bu siyah Possat'a. Çok hızlı gidiyordu ve sanırım kusacaktım.

"Biraz yavaş olur musun, çok hızlı gidiyoruz?"

"Ben ne istersem o olur küçük hanım, sana söz hakkı vermiyorum."

"Ama korkuyor-"

"Sus yoksa susturmasını bilirim." Dedi dişlerinin arasından.

"P-peki." Diyebildim sadece. Midem; yeterince bulanmaya başladığında, istemsizce öğürdüm.

"Hey hey sakın arabama kusma!" Diye kükreyip bir poşet verdi ama artık çok geçti...

Arabaya kustum ve şimdi temizliyordum. Zaten karnım aç olduğu için midem bulanıyordu, bir de bu olay midemi daha da kaldırmıştı. Olduğum yerde bayılıverdim...

~Bir süre sonra~

Uyandığımda hastanedeydim ve kolumda serum vardı. Sağıma baktığımda bir adam vardı. O adam... Ondan nefret ediyordum.

"Günaydın hanı- Pelin Kılçıkçıoğlu." (soyada laf etmeyin çok da güzel şslfmdkskkf) dedi lanet olası pislik adam.

"Ne işim var benim burada bırak beni. Neden getirdin beni buraya?" Diyip serumu çekiştirmeye başladım. Malım çünkü ya. Ne işim vardı benim burada? Neden beni buraya getirdi ki

Ay harika bir bölümdü ne düşünüyorsunuz? Sizce Baran Pelin'i neden hastaneye götürdü?
Pelin hastaneden kurtulabilecek mi? Bize ne aq naparlarsa yapsınlar boşverelim

Oy ve yorum atmayı unutmayınız 💖😍👇😍💘😍🤎🧡💝🥲😾❤️🤍🤎🧡🥰🫀🥰🥰🫀😍🫀 (benim abartma seviyesi şsldkfktj)

aşkımız foreverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin