Bu Nasıl İş?

157 24 177
                                    

Gerçekten sıkıldım artık beklemekten. 1 saat oldu ve serumun bitmesine çok az kaldı. Adama baktım telefonuyla oynuyordu, ben boş boş yatıp sıkıntıdan patlıyordum!

"Pardon ama telefonumu gördünüz mü?" Dedim.

"Arabadaydı, zaten bundan sonra ihtiyacın olmayacak." Dedi. Derken? Nasıl ihtiyacım olmayacakmış? Telefon ihtiyaçtır bir kere!

"Derken? Buna siz mi karar veriyorsunuz?"

"Adım Baran Pelin'ciğim"

"Her ne boksa adın umrumda değ-"

"OLACAK O ZAMAN"

"T-tamam yalvarırım bırak beni"

"Şsöxmslsödmdmdmkr bak bak bak hoppaaaa (ara sıra fark etmeden kendimden bir şeyler mi katıyorum ben???) "Hayır benimle geleceksin, serumun da bitti zaten. Pardon serumumuz bitti de çıkabilir miyiz artık ödemeyi yapıp da?"

Ödemeyi yapıp çıktık. Bir şirkete geleceğimizi sanarken eve geldik (rezillik yükleniyooorrrr) "Vayy saray mübarek burada yaşamak nasip olur mu beee?" Dedim.

"Oldu bile" diyip göz kırptı. Bu ne demekti şimdi?

"Ne? Burası benim evim değil ki nereye geldik?" Diye sordum.

"Yeni evin burası küçük hanım."

"A-ama şirkette çalışacaktım."

"Tamam burada da hizmetçi eksiğim vardı, hizmetçi olursun."

"P-peki T-tamam o-olur"

"Oldu bile" dedi

Kapıyı daha çalmadan güler yüzlü bir kadın açtı kapıyı.

"Hoşgeldiniz Baran Bey. Misafiriniz olacağını söyleseydiniz, bir şeyler hazırlardık." Dedi bana gülümseyerek.

"Gerek yok Lütfiye Hanım, misafirim değil KARIM (şakaaaa sldldkkfkek çok hızlı anlatmışım da sldmktk) yeni hizmetçimiz."

"Nasıl yani? B-beni işten ç-çıkarıyor musunuz?"

"Hayır sana yardım edecek, yardımcın olacak." (Zengin tabii bulduğu güzel kızı yardımcı yapıyodur hele bir de Pelinse...)

"Tamamdır bugün pek bir iş yoktu zaten kızımız alışsın güzelce; yerlerini öğrensin her şeyin, sonra başlar."

"Ya da vazgeçtim Buse Su ve Pelin'in yeri değişecek. Buse yardımcın olsun, Pelin benimle ilgilensin."

Bana hiç söz hakkı verilmemişti sanırım ne olursa olsun kabullenmek zorundayım. (😭😭😭 çok üzücü.)

"Sana gelince ütümü yapacaksın kahvaltımı hazırlayacaksın, kıyafetlerimi (giydireceksin zlfmmdmfk) hazırlayacaksın, kravatımı bağlayacaksın, ayakkabılarımı sileceksin, akşam yemeğimi hazırlayacaksın, yatağımı düzenleyeceksin, her gün nevresimlerimi değiştir, annem kızar (şakaaa xşdmkrkt) odamı tertemiz siliğ süpüreceksin her gün ve her gün tatlı yapacaksın. Aklıma gelenler bu kadar daha sonra aklıma gelirse söylerim."

"Bu nasıl iş? Ben böyle bir işte çalışamam çok yorucu. Karşılığı ne olacak hem?

"Aylık 4000 $"

"Anlaştık" diyim gülümsedim. 40000₺ tabii ki fazlaydı, neye harcasam ki? Neyse çalışıp para biriktirip kendime ev araba alırım en azından diye düşünürken birine çarptım. Kafamı kaldırdığımda yeşil gözlü, kumral dalgalı ve hafif uzun saçlı, yüz hatları belli olan, kaslı birisiydi bu. Çok yakışıklıydıııı. Kimdi ki bu?

Ay ay ay ne güzel yazmışım ne güzel yazmışım parmaklarımı yerim

Sizce Pelin kime çarptı?
Baran neden özel hizmetçisinin Pelin olmasını istedi?
Pelin bu işi meden kabul etti? Evet evet bizi ilgilendirmiyo uzun bi bölüm yazdıııımmm

aşkımız foreverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin