Ne yapacağım şimdi? Baran çok yanlış anlayacak. Ne diyeceğim? Offf Alper'in yüzünden hepsi!"Pelin seni uyardığımı hatırlıyorum!" Dedi dişlerinin arasından sinirle 😡😡😡
"Baran bey göründüğ-" daha sözümü tamamlamadan Alper girdi araya. İnsan bir kez olsun beklemez mi ya!?
"Şu an mesai saatleri içerisinde değil, istediğini yapabilir." Dedi Alper. Sanırım bu daha kurtarıcı oldu.
"Pelin hemen odama!"
"Hayır senin dediğini yapmak zorunda değil!"
"Alper sus sana sormadım çalışanlarıma nasıl davranacağımı!"
Alper bir şey diyecekmiş gibi ağzını açtı ama sonrasına geri kapattı. Baran bana baktı, baktı hala yürümüyorum tuttu kolumdan yürüttü. Ne? Yürüttü mü? Sürükledi hayvan! Bir kıza nasıl davranacağını bile bilmiyor ki!
"Kendin yürüyecek misin?" Dedi
"E-evet yürüyeceğeğim s-siz bir an ö-öyle ç-çekiştirinc-"
"Tamam." Dedi. Dinlemedi bile öküz! Evet kolumu bırakmadı ama kendi başıma yürüyordum. Sonunda odasına geldiğimizde, beni hızlıca içeri çekti ve kapıyı kapattı.
"Seni uyardım Pelin!" Dedi. Sesi çok yüksek çıkmıyordu ama yine de bağırırcasına bir edayla konuşuyordu.
"B-ben ö-özür dilerim A-Alper b-bir anda g-gelince şey o-oldu." Konuşamıyordum ki!
"Seni bir daha uyarmam Pelin. Sakın görmeyeyim!"
"T-tamam." Dedim. Dışarı çıktım gözlerim dolmuştu, sol gözümden bir yaş aktı sonra bir tane daha ve bir tane daha... Hemen odama gittim, kapıyı kapattım ve odamı bile görmek istemiyordum. Bu yüzden arkamı döndüm. (Ya ne alaka ne alaka?)
Arkamda bir el hissetmemle hemen döndüm. Alper?
"Ne işin var burada? Çıkar mısın odamdan?"
"Aslında bir işim yok, çıkmam. Teşekkürler."
"Alper git şuradan!" Beni kapıya yasladı ve sağ elini kapıya koydu.
"Gitmezsem ne olur?"
"Kovulabilirim mesela?" Dedim. Bunun üstüne odadan çıkıp gitti. Yok, kapıyı kilitledi. Daha fazla yaklaşmaya başladı. O kadar yakındı ki, nefesini dudaklarımda hissediyordum. Bakışları dudaklarıma kaydı.
"Alper çekilir misin? Dinlenmek istiyorum." Dedim ama dinler mi?
"Evet, yorulmuşsundur işinden de olma hem. Neyse görüşürüz." Diyip acele ederek çıktı. Dinlermiş demek ki. Ne oldu ki bin anda hemen gitti? Neyse saat 21.32'yi gösteriyordu. Ben de yattım ve olanları düşünüp, hemen uykuya daldım.
Evet biliyorum çok güzeldi atmıycaktım normalde ama attım işte zşxösmdömf neyse
Alper neden Pelin'e bu kadar yaklaştı? Neden bir anda gitti? Baran mesai saati olmamasına rağmen neden kızdı? Neyse bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar bize ne? Hadi bye bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkımız forever
Horror"b-bırak k-kolumu canımı a-acıtıyorsun" "hayır benimsin" "tamam"