"Durumu nasıl aşkımın biliyor musunuz?" Dedi arkadan gelen seksi kadın.
Şöyle harika bir makyajı vardı. Resmen aşık olmuştum. Alper baktı kadına, bana baktı. "Anam ben bunu öperim." Dedi. Kız geldi, Alper de birini görünce dayanamıyor Yavrucum! Öptü kızı. Alper'in böyle bir hastalığı var. Burdan valimize sesleniyorum. Hanım hanım Alper benim çocuğum! Tedavi olmasını istiyoruz ama paramız yok lütfen yardımcı olun
Bunları düşünürken onlar da öpüşmüştü. Çapkın erkeğim benim. Neyse o sadece benim patronumun kardeşi diye düşünüyordum ama.
"BARAN!" diye bağırdı birisi. Sesin sahibine baktığımda Acun Ilıcalı'ydı bu. Neden geldi ki buraya? Kıyafeti de çok güzelmiş nerden aldı acaba?
Neyse diyip gucci olduğunu düşündüm. Alper hemen Acunu da öptükten sonra yerimize geçtik. Sonra doktor geldi. Alper onu da öptü sonra konuşmaya başladı.
"Maalesef Baran beyi kaybettik sen git başında ağla Pelin kesin göz yaşın hayata döndürür onu." Dedi. Haklıydı ben de hemen gidip başında ağladım. Sonra uyandı. Neyse diyip çıktım dışarı o da çıktı. Alper de bunu duyunca bayıldı. Niye bayıldı bilmiyorum. Ben Alper'in yanında kalmak istiyorum.
"Siz eve gitmek Baran bey ben kalıyor Alper yanında." Ben var olmak suriye.
Baran hemen kolumu tutup "Benimle geleceksin." Dedi. Neyse diyip "Tamam." Dedim ve arabaya bindik. Arabaya bindiğimde ellerim toz oldu.
"Islak mendil var mı pasaklı?" Dedim.
"Ne dedin sen? De bakıyım bir daha?" Dedi gülerek. Hoşuna mı gitti? "Islak mendil var mı pasaklı?" Dediğimde gülümsemesi yok oldu. "Salak mısın pasaklıyı demiycektin ne diyeceğimi bilmiyorum ki sen watty görlsün bunu bilmen lazım mal. Üzüldüm sonra neyse diyip önüme döndüm."Torpidoda ıslak mendil." Dedi. Torpidoyu açtığımda bir de ne göreyim? OMG! BUNUN BURADA NE İŞİ VARDI? KUCAĞIMA DÜŞTÜ. BARAN DA HEMEN KORKTU VE BENİ CAMDAN ATTI YANLIŞLIKLA.
Sizce Alper iyileşecek mi? Pelin iyi bir watty görl mü? Arkadan gelen seksi kadın kimdi? Torpidodan ne çıktı? Neyse bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar boşverelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkımız forever
Horror"b-bırak k-kolumu canımı a-acıtıyorsun" "hayır benimsin" "tamam"