Bu şarkının anısı var 🥲
Bir anda kendimi başkasının arabasında buldum. Ne? B-Bora Blackbey? "S-sen b-beni n-nasıl b-buldun?" O benim eski sevgilimin eski sevgilisinin amcasının kızının arkadaşıydı. "Kötü. Bu ne biçim bir kıyafet?" Kıyafetime ne hakla laf ederdi?
Buydu kıyafetim. Nasıl laf ederdi buna? Barbie prenses okulundaki amcam, kızlardan çalıp da yollamıştı bunu bana. "N-neresi k-kötü b-benim k-kıyafetimin?" Dedim. "Çok açık yüzün gözüküyor resmen." Yaa beni düşünüyor... Neyse diyip camdan atladım.
Bu sefer Alper'in arabasındaydım. OMG! Neyse bi şey olmadı öylesine dedim. Neyse diyip Alper'e baktım. "Neden Baran'ın torpidosundaydın?" Çok sinirlenmiştim ona resmen...
"Bak açıklayabilirim." Dedi. "Açıkla." Dedim. "Açıklıyorum. Şimdi benim sütüm vardı, bu sütü Baran çaldı sonra yeni süt aldım onu da Buharettin kaynatarak taşırmış. Benim param da bitti, Baran'dan çalıcaktım tam arabasına bindim siz geldiniz. Ben de oraya saklandım." Dedi.
Haklıydı yani. Ben olsam koltuğun altına saklanırdım ama. "Anladım." Dedim. Sonra bir anda araba durdu. Alper bana döndü. "Siz ne yapıyordunuz Baran ile" dedi. Omen tonrem kıskandı mı? Haşin erkeğim benimmm. 😍🥰🥰😘🥰 "Sadece eve bırakacaktı aynı evde kalıyoruz biliyorsun." Dediğimde kafa salladı ve araba tekrar hareket etti.
Omaygat Alper evin tam tersi yönünde ilerliyordu. Eve gitmeyecek miydik? Nasıl yani? "Nereye gidiyoruz?"dedim.
"Çok seveceğin bir yere." Dedi. Ağağağağ anlamıştım çok sevdiğim yere gidiyoruz çok açıklayıcıydııı. Çok mutluydum. Çok seveceğim yeri çok seviyordum.
1 saat falan yolculuk yaptık. Ben uyumuştum nereden bildiğimi sormayın ben de bilmiyorum watty görller bilir.
"Ne? Burası... Alper sana inanamıyorum." Diyip eteğimi kaldırıp Alper'e sarıldım. Omaygat yani Alper.
Sizce Bora Blackbey Pelin'i nasıl buldu? Pelin'in kıyafeti gerçekten kötü mü? Alper'in neden parası yok? Baran'a noldu? Alper Pelin'i nereye götürdü? Neyse bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar. Hadi bye bye
Kitabımı beğendiyseniz abone olup like atmayı unutmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkımız forever
Horror"b-bırak k-kolumu canımı a-acıtıyorsun" "hayır benimsin" "tamam"