Burası benim ilk kez tavuk dürüm yediğim yerdi. Anısı var... 😭😭😭 Çok mutlu olmuştum. Sağ gözümden bir yaş geldi çok mutluydum resmen! Sonra hemen eve girdik.
Evde uyuşturucu satan 2 kişiyi umursamayıp iki katlı evin 3. Katına çıktık. (Ben güldüm çünkü bence komikti şsmmsşsmfm)
En üst kata çıktık. Bu da ne? OMG! Baran buradaydı! Yanında kim mi vardı? Bora! Hem de öpüşüyorlardı. Nasıl olurdu bu? Hemen intikam almak için Alper'i kendime çekip öptüm. O ise geri çekildi
"B-ben s-seni k-kardeşim olarak g-görmüştüm." Dediği anda yıkıldım. Hemen sol gözümden bir damla yaş geldi. Baran dayanamayıp hemen yanıma geldi.
"Pelin, ne oldu iyi misin?" Dedi. Ama ben cevap vermeden havalı bir şekilde yürüyüp gittim. Yolda giderken bir tane monster aldım. Onu içerken, midem bulanmaya başladı. Başım da dönünce hemen bayıldım.
Son duyduğum şey ise
Kadın kadındır çiçek babandır.
Sonra gözlerimi açamadan bir ses duydum. Dıt dıt dıt dıt diye. Hastanede olduğumu anladım. Sonra bir anda ses dıııııııııııııııııııtttt oldu. Ne öldüm mü ben? Sonra gözümü açıp baktım ki benden gelmiyormuş. Hemen kalkıp kim olduğuna baktım.
Olamaz bu annemdi. Ne yapacaktım ben şimdi? (Ya bu sahnede her cringe kitapta anne ölür ama düşününce dalga geçebileceğim bir şey değil bu yüzden ölmiycek)
Sonra siyah beyaz takım elbiseli bir adam geldi. Elindeki çiçekleri masaya bırakıp annemi öptü. Annem uyandı ve adamı yatağa attı. Ben de gözümü kapattım ayıp olur diye. Sonra kapı çaldı ve ayrıldılar.
Baran gelmişti. Ona trip attığımı hafiften belli ederek şöyle bir bakış attım:
O da üzüldü.
"Pelin benimle bi odama gelebilir misin?" Dedi. Anneme hiç sormadan gittim çok helvalıydım. (Havalı.) Hemen odasına gittik ve beni duvarın arasına sıkıştırdı. OMG! Arkamdaki duvar değil Alper'di.
"Pelin yanlış anlama ben seni kardeşim olarak gördüğüm için böyle yapıyorum yoksa yapmam." Dedi.
"H-hayır s-sorun d-değil." Dedim. Sonra Alper gitti (yazcak bi şey bulamadım o yüzden gitti slzmldökf) sonra Baran beni gerçekten duvara yaslayıp yaklaştı bana.
"Gerçekten göründüğü gibi değil neden anlamıyorsun?"
"BİR ANIL ERDEM CEVİZCİ'YLE ÖPÜŞMEDİĞİNİZ KALDI! YETER ARTIK BARAN BEY SIKILDIM. BIRAKIYORUM İŞİ!" Dedim ve tam çıkacaktım ki bileğimden çekip duvara yasladı ve beni öptü. OMG! Neyse diyip ben de onu öptüm. Kardeşçe öpüyordu sonuç olarak.
Bir anda içeri Bora Blackbey girdi. Ne? Ne işi var ki burada? Ne diyecektim? Ne yapacaktım? Neyse diyip onu da öptüm ve Alper geldi.
Sizce Baran ve Bora neden öpüşüyordu? Alper ve Baran ne yapıyor? Pelin Alper'e aşık mı oldu? Neden her yerden birisi çıkıyor? Neyse bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkımız forever
Horror"b-bırak k-kolumu canımı a-acıtıyorsun" "hayır benimsin" "tamam"