alt tarafı yeri çökerttim

93 21 143
                                    

"ABİ?!" Dedi Alper. Ne yani kardeş miydi bunlar?

"Baran senin abin mi?" Diye sordum.

"Evet neden sordun?"

"Hiç merak ettim ne bileyim şaşırdım. BENZİYOSUNUZ aslında."

"Evet ama ben daha yakışıklıyım değil mi?" Dedi bana doğru 2 adım atarak.

"Gel gel üstüme çık(!)" Dedim. Tam gözlerimi deviriyordum ki çenemi tutup

"Olur." Dedi tam öpmek için yaklaştı ki, Baran delikten çıktı geldi. "Pelin ben sana ne dedim? Odama geç, bekle beni. Geliyorum hemen." Dedi ve sanki götünü iguana ısırmış gibi tırmanmaya başladı.

Hemen Baran'ın odasına koştum. Kapının önündeyken, Alper de çıktı odamdan. Geçerken bana bir baktı, 😏 şöyle bir bakış attı ve gitti.

Baran geldi sonunda ve bana baktı, yanıma iyice yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Bak Pelin seni 2984757688797836253659939294738588593948 kere uyarmayacağım tamam mı?"

"Tamam."

"O zaman dikkat et alt tarafı yeri çökerttim hemen öpüşüyordunuz gelmesem. Bir daha görmek istemediğimi söylemiştim sana, niye dinlemiyorsun beni?"

"Y-yani B-Baran be-bey A-Alper b-bir anda ş-şey yaptı yoks-" dediğimde

"ALPER ALPER ALPER SEN ÇEKİL DİYEMİYOR MUSUN DİLİN YOK MU?!"

"Var." Dedim. Çünkü dilim var bak 👅

"Tamam göstermene gerek yok." Dedi. Tamam sana göstermemiştim zaten. "Gidebilir miyim artık?" Diye sordum.

"Hayır kıyafetlerimi hazırla." Niye emir veriyordu ki? Hazırlar mısın demek bu kadar mı zor? Sinir ediyordu beni! Tam arkamı döndüğümde bir kız girdi içeri.

"Bağrağn ağşgığm" dedi. Bu kız kim ki? Neden Baran'a aşkım diyor?

"Buse Su kapıyı çalarak girmen gerektiğini kaç kez söyleyeceğim sana?"

"Amağn boşveğr ağşgım. Buğ şıllığk kiğm?"

"Buse Su yeni yardımcımla düzgün konuş ve biz ayrıldık farkında mısın?"

"Seğn ayrığldığn beğn değil."

"Baran Bey getirdim kıyafetlerinizi." Dedim Buse Su'ya sinirle bakarak. Baran Bey kıyafetleri aldı ve "Teşekkür ederim." Dedi. Ve ekledi. "Buse Su çıkabilirsin sen de." Dedi. "Ağma aşğgığ-" "SUDENAZ?!" "Tamağm." Dedi ve çıktı. Baran üzerini çıkarttı. Hemen arkamı döndüm.

"Baran Bey isterseniz ben çıkayım."

"Yoo gerek yok." Diyip kolumdan tuttu ve kendine çevirdi. Altındaki pantalonu yoktu ama bebek bezi bağlıydı

👇👇👇👇

Böyleydi üstünde bir şey yoktu ben de hemen kafamı çevirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyleydi üstünde bir şey yoktu ben de hemen kafamı çevirdim. Kafamı tutup geri çevirdi ve baktı. Biraz daha baktı. Dudağıma da baktı. Sonra Alper geldi kalanını ezberlediniz zaten Pelin falan dedi işte öyle. Sonra Buse Su falan da geldi sonra Baran utandı arkama saklandı. Ona da üzülüyordum. Bu yaşta bebek bezi alışkanlığını hala bırakamamış 😭😭😭😭

Baran ve Alper neden kardeş? Baran Pelin'e neden kızdı? Buse Su Baran'a neden ağşgığm diyor? Baran neden hala bebek bezi takıyor? Neyse bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar boşverelim.



aşkımız foreverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin