sevgilim

103 23 64
                                    


"Ş-şeyy... benn... ıııı... akşam yemeğinde ne yersiniz diye gelmiştim ama müsait değilseni-"

"Dışarıda yiyeceğim bugün, kendine bir şey hazırlar yersin" dedi ve ceketini aldı üzerine

"Gel sevgilim biz de seninle yiyelim" diyip göz kırptı Alper. Sevgilim diyişi çok sinirimi bozuyordu. O sırada Baran konuştu.

"Pelin dışarı gel, konuşacaklarımız var." diyip çıktı.

Alper'e bakıp dışarı çıktığımda, beni bekliyordu. Yanına gidip "Buyurun Baran Bey?" dedim.

"Bak Pelin, ben gayet açık ve net konuşacağım şu anda. Alper'le aranızda her ne bok varsa umrumda değil ama eğer aşk hayatını işine karıştırırsan... Sana şunu söyleyeyim; Alper'le mesai saatleri içerisinde yok öpüşme, yok sarılma, yok yiyişme istemiyorum! Disiplinli ve kuralcı bir insanımdır, özel hayatın iş içine sokulması en nefret ettiğim şeylerdendir. Umarım dikkat edersin bunlara yoksa... Kovmakla yetinmem..." Dedi. Diyemedim ki Alper'le sevgili değiliz, beni tehdit ediyor! Sanırım Baran'ın omzuma gözlerimi dikip dalmıştım

"Orada mısın Pelin, duydun mu beni?!"

"Ha evet duydum." Aslında kovmakla yetinmemden sonrası hakkında bir fikrim yok... Neyse ne söylemiş olabilir ki? Önemli değildir. Zaten gerçek sevgili değiliz Alper'le, aşk hayatım olmadığı için karıştıramam.

Siyah arabasına binip gitti. Bu adamın kaç arabası vardı ki? Aman neyse bana ne canım! Tam arkamı döndüğüm sırada yine birine çarptım! Kafamı kaldırdığımda Alper vardı.

"Yeter göğsümü çökerttin çarpa çarpa!" Diyip güldü.

"Haha ne kadar komik!" Tam bilerek omzuna çarpıp giderken, kolumu tuttu ve kendine çekti.

"Sakın bir daha az önce yaptığını yapma." Dedi iyice yaklaşarak. Sertçe yutkunup, "Özür dilerim Alper Bey." dedim. Daha çok yaklaşarak, "Bey deme lazım olur." Dedi ve bakışları dudaklarıma kaydı. O sırada bir ses duydum.

"PELİN!" Dedi. Baran... Ne yapacağım şimdi? Daha az önce uyardı ve ben umursamadım. Çünkü hani nasılsa Alper'le sevgili değiliz diye!

Evet bitti yine
Sizce Baran ne yapacak? Peline ne dedi? Alper'e ne yapacak? Baran neden özel hayatını işine karıştırma dedi? Bize ne aq? Naparlarsa yapsınlar boşverelim.

Bok gibiydi oy ve yorumlarınızı bekliyorum şsöxmfmflfl

aşkımız foreverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin