"O Kadar Uzun Zaman Sonra Yeniden Aynı Şehrin Sokağında Karşılaştık Seninle."
Fakat sen artık yeni birini bulmuşsun, öpüp koklayıp yolcu ediyorsun evine.
Tam o anda gözüm görmemiş seni, dünyevi telaşede yanımdan geçip gitmişsin sende...Birbirimize yabancı oluşumuza üzülüyorum bu gece.
Sen seni seveni bulmuşsun ve hayatına devam etmeyi seçmişsin.
Bense; senden sonra kalan güven sorunu ve hayal kırıklığıyla ortada kalmışım.Annem görmüş seni, beni bekliyordu aslında. Nasıl sarmaş dolaş olduğundan bahsetti, bilmiyordu ki sen sevdiğinde dokunmadan yapamazdın.
İyi rolü yaptım sonra, sen hayatına devam ediyorsun ya benim de öyle görünmem gerekiyor çünkü. Gecem uykusuzluğuma karışırken ağlama isteğimi bastırmaya çalışmakla geçiyor.
Nasıl bir enkaz bıraktığının farkında bile değilsin üstelik yeni bir aşka yelken açmışsın, hayırlı olsun öncelikle. Belki ben, seni onun kadar mutlu edememişimdir.
Ona da aşkısım de ama ne olur onu benden bile daha çok sev, beni her gece gözyaşlarına mahkum ettiğin gibi onu da etme!
O kızı çok sev!
Öyle bir sev ki, aşkın tanımını sende bulsun, en güzel sözlerini sarf et ona da bana bile söylemediklerini dillendir.İçine atma!
Kavga etseniz de çekinme, içine attıkça dolarsın ve doldukça canını yakarsın.AMA EN ÖNEMLİSİ DE ŞU; "ONU ASLA TERK ETME!"
Artık sözüne sadık bir adam ol, ömürlük verdiğin sözlerini tut, saf ve aşık kalbini kırma o kızın...
Kısacası şu; Uzun zamandan sonra ayrı düşüncelerde de, ayrı sevdalarda da olsan seninle bir an için orada karşılaşmak güzeldi.
BEN SENİ O AN HİÇ GÖRMEMİŞ OLSAM DA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Yer Sen!
Poesíaher yer'in sen olduğu bir şehirde yalnız bir kalbin çırpınışlarının sesidir bu... Aşık ve Yalnız kalplere itafen yazılmış bir eser. Yazarlar= _iirazz By_asiik