Hayatının Başrolüne...
Her nasıl olduysa, son cümlelerimin kırıntılarına karıştırdım umutlarımı, bir umut son cesaret yazdım sana.
İnanamadım cevap verdiğinde şaka zannettim hatta başka birinin yazdığını bile düşündüm o anda.
Ama sen yazmıştın, sensiz geçen her günüm o günde bayram etmişti, belki sen bilmezsin ama deli kız yine seni seçmişti herşeye rağmen hala seni istiyordu, son kez aşka davet etmişti seni.Başta sesini ilk duyduğum anda ne kadar özlediğimi fark ettim, gülmek istedim çünkü üzüntümü yansıtmak istemedim sana, sesini duymanın hasreti çöktü yüreğime görünmeyen gözyaşlarımı bastırırcasına güldüm sonra.
Öyle bir konuştun ki gel desen gelecektim ve sen birden gel dedin, ben seni hala deli gibi seviyorum, suçlusu ne sensin ne de ben.Aramıza giren kara kedilere inat yanımda kalmak istediğini söyledin bana o gece, inanamadım...
Bir nedensiz bırakıldığımı düşünmüştüm oysaki, sende yarım kalmıştın, bensiz. Sesindeki o üzüntüyü duydum, daha çok şok oldum.Geçmişten konuşmaya başladım bir anda, dedim ya sana geçmişteki sende takılı kaldım ben sanki o günlerin devamını yaşıyormuşum gibi geldi bana, sanki ayrılığımızın üstünden 1.5 yıl geçmemiş gibiydi.
Sanırım ikimizde aynı yerde bekliyormuşuz birbirimizi, kaldığımız yerde, birbirimizi hala sevdiğimiz yerde.Sen şimdi kışladasın, benim yanından kilometrelerce uzakta...
Ben seni 1.5 yıl beklemişim sesine hasret, yüzüne hasret, aşkına hasret, birde şanlı askerlik görevinden izne gelmeni beklerim ne var ki.
Sonunda artık kavuşmak var, seni görmek var.
Askerde yarim var benim be!Çok üzülmüştüm ilk gittiğinde ayrıydık o zamanlar, uğurlamaya bile gelememenin o iğrenç baskısı üzerimde geceye en sevdiğin ve beni özlerken dinlediğini söylediğin o şarkıyı açtım ve içimden sessiz sedasız uğurladım seni.
(AYRILIK HASRETİ)
Doğu görevine gittiğini duyduğumdan beri, şehit haberlerini takip eder oldum ya kavuşamadan gidersen diye öyle korktum ki anlatamam sana.Şimdi içim rahat, fakat aşkımızın aileler içinde "KARA SEVDA'ya" dönüşmüş olması çok canımı sıkıyor, olsun biz el ele verdiysek artık önümüzde koca dağların bile bir hükmü yok, ben seninle yuva kurmak istiyorum, evliliği her zaman ıssız bir köşe rafta tercih listemde bile tutmayan ben birtek seninle evlenme hayali kurdum ve senden sonra da bir başkasıyla olsun istemedim.
Sen gurbet ellerde huzurlu ol, ben seninle olduğum için çok huzurluyum çünkü sığınacak limanıma kavuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Yer Sen!
Poesíaher yer'in sen olduğu bir şehirde yalnız bir kalbin çırpınışlarının sesidir bu... Aşık ve Yalnız kalplere itafen yazılmış bir eser. Yazarlar= _iirazz By_asiik