- Kajakra felemelt téged a pali? - kérdezte Darce
- Igen, annyira rossz volt. Nagyon megrémültem. - mondtam miközben Austinra vártam, hogy végre kész legyen.
- Minden esetre ez az esett tökéletes példa volt Austinnak, hogy mire vállalkozott, mert ha sajnálod Austin ha nem az Elvis film tuti aratni fog az interneten. Nem lesz ember aki ne látná aranyos arcodat. - mondta Darce
- Úgy lennék még te Austin.- néztem Austinra aki kilépett az öltözőből.
- Miért is? - kérdezte Austin
- Nem is tudom, tán mert még a színészkedés legjobb részében vagy. Na meg még nem kell azon aggódnod, hogy melyik utcán találod magadat szembe egy paparazzival. - mondtam
- Találkoztam már paparazzikal és ők kedvesek voltak, ezért nem értem ezt a tegnapit. - mondta Austin
- Srácok, gyertek forgatni. - nyitott be hozzánk Tom. Én csak bólintottam egyet majd Austinra néztem aki készen állt arra, hogy elinduljunk. Darce is jött velünk.[...]
- Áá, itt vagytok. - mosolygott Baz mikor kijöttünk a szobából és a szabadtérre kijöttünk forgatni.
- Lassan kezdünk, de előtte arra kérnének titeket, hogy ismerkedjetek meg Adaline May-el ő játssza LisaMarie-t erre a részre. - mondta Baz közben Adaline anyukájához vezettek minket aki karjaiban tartotta a "lányomat".
- Szép jónapot! - köszönt lelkesen Austin Adeline anyukájának.
- Örvendek. - köszönt a hölgy
- Austin, Y/n ő itt Lily May neki a gyermekei játszák LisaMarie-t. - mondta Baz
- Gyermekei? - kérdeztem ki kerekedett szemekkel
- Hát lesz egy baba LisaMarie egy 3 éves LisaMarie és egy 7 éves LisaMarie. - mondta Baz
- Ők hol vannak? - kérdeztem
- Otthon, apjukkal. - mondta majd Austin közelebb ment Lilyhez és megnézte jobban a kisbabát.
- Gyönyörű. - mosolygott Austin, szinte csillogott a szeme ahogyan nézte a kislányt. Nemtudtam, hogy ennyire szereti a gyerekeket, de minden esetre aranyos volt látni Austinnak ezt az oldalát.
- Forgatnunk kell, ha nem gond elvinnék a kis Adaline-t. - mondta Baz mire Lily egy gyors puszit adott kislánya feje búbjára majd nyújtotta valakinek Adaline-t.
- Szeretnéd hozni? - kérdeztem Austin mire rá mosolyogtam és bólintottam egyet. Átvettem a gyermeket és gyorsan végig mértem őt. Tényleg szép gyerek volt.
Viszont nem tarthattam sokáig mivel átkellet adnom Ausnak a forgatás miatt.
- Fogod? - kérdeztem Austin mire bólintott én pedig elengedtem Adaline-t Austin pedig lelkesen fogta a kislányt. Egy másodpercre megsimította a baba arcát rá mosolygott majd Austin visszanézett rám.
- Mindenki a helyén? - kérdezte Baz - 3-2-1 Action! - mondta Baz majd megkezdődött a felvétel.
- Elvis Presley csodálatos karácsonya! mondta Tom (Hanks) miközben egy karácsonyi játékkal játszott. - A Singer Varrógépgyár támogatásával Amerika - Szerte a képernyőkön! Három nap alatt felvesszük... - mondta Tom, de mondatait fülünk mellet hagytuk. Egy kis kézi retro tv-t kapcsolgattam és azt néztem. Közben jött felém Austin, hogy átadja a babát (szegény gyerek már unhatja, hogy ide-oda pakoljuk).
- Az erőszak erőszakot, az elnyomás megtorlást szül. - hallottam a hangját a kicsi tv-nek viszont nem láttunk a képernyőjén semmit, csak egy zöldképet (másnéven, majd megszerkesztik.
- Memphis lángol. - vettem át a babát. Austin szomorúan rám nézett megsimította gyengéden a karomat és az ezredes felé fordult. Mikor Austin hozzam ért a hasamat újra erősen éreztem, lehet hagyom ezt a hülye gyógyszert mert semmit nem ér. A kisbabát beraktam a babaágyba közben hallgattam Austint.
- Karácsonyi műsor. Ez a legjobb ötlete, admirális? - kérdezte Austin
- A hollywoodi svindereket már megkopasztottuk, most ideje szendó a sátorfánkat és új lehetőségek után nézni. - mondta Tom közben én Austin mellé sétáltam és féloldalasan átöleltem egyik kezem a mellkasán volt másik a hátán, ő pedig karomat átkarolta. Utólag tűnt fel, hogy amúgy nagyon fáztam mivel a ruhámon az egész karom kint volt és alapból szabadtéri volt a forgatás. Viszont Austin keze pedig nagyon meleg volt így sikerült egy kicsit csillapítani a fázásomat.
- Volt Elvis, a lázadó, volt Elvis, a filmcsillag. Most jön Elvis, a családi showman. - mondta Tom
- És a varrógépügynök? - szólt be az egyik Elvis munkatárs
- Mit mondtál? - kérdezte mérgesen Austin - Idefigyelj! Nem te mondod meg, hogy tartsam el a családomat meg itt mindenkit, megértetted? - üvöltött Austin
- Ha nem tetszik mehetsz vissza Memphisbe. - mutatott rá idegesen Austin majd bement a lakókocsiba és idegesen becsapta az ajtót közben pedig azt morogta, hogy:
- Rohadjatok meg seggfejek! - mondta idegesen
- És vége! - mondta mire Austin kijött a lakókocsiból.
- Bocsánat haver ez kicsit erős volt. - veregette meg a Austin annak a férfinek a hátát akit az előbb még leüvöltött.
- Na és most Baz? - kérdeztem
- Te és Austin elmentek fotozkodni utána szabadidő és amikor sötét lesz akkor újra forgatunk ami úgy 5 óra múlva lesz. Annyi a mázlitok, hogy itt most tél van és hamarabb sötétedik. - mondta Baz
- Rendben - mondtam majd Austinhoz mentem.
- Nem tudtam, hogy ennyire fázol. - mondta Austin miközben levette zakóját és nekem adta.
- Nem tudtam, hogy maga pedig ilyen úriember - nevettem el magamat majd felvettem a zakót.[...]
- Merre vagy Darce? - kérdeztem a telefonban
- Fotózáson, van itt egy kis meglepetés vendég is. - mondta Darce
- Szuper megyünk. - mondtam majd elmentem Austinnal fel a fotózásra- Szia Darce! Jó képek lettek róla? - kérdeztem mire megrázta fejét. - Nem miattam vagyok itt hanem miatta. Baz megkért, hogy hozzam fel a kölyköt. Ebben a pillanatban megpillantottam egy ismerős 14 év körüli tini fiút. Chaydon Jay, ő játssza a kicsi Elvis-t. Végig néztem forgatását és nagyon jobban lettünk. Kedves értelmes fiú.
- Sziasztok! - köszönt Chaydon majd a fotózásból felénk jött.
- Woah fantasztikusan néztek ki! - nézett rajtunk Chaydon.
- Mondod ezt te Mini Elvis. Hallod Austin legyen az, hogy inkább Chaydon játssza a felnőtt Elvis-t te meg lehetsz a Mini. - mondtam
- Benne lennél haver? Elárulom Y/n nagyon jól csókol. - szívatta Austin Chaydon-t.
- Hát én azt elhiszem hiszen ő Y/n. Y/n mindneki celeb crusha.- mondta Chaydon mire kuncogni kezdtem.
- Várjunk mindneki celeb crusha. Akkor bejön neked Y/n ? - kérdezte Darce Chaydon szegény arca pedig már kezdett vörösödni.
- Fiúk, hagyjátok szegényt. - mondtam
- A jövőben levő Los Angelesi premieren ott leszel, nem? - kérdeztem mire Chaydon bólintott.
- Igen ott leszek. - mondta Austin
- Hallod Chaydon, mond miket érdemes megnézni Ausztráliában? Mert elmegyünk Y/n pár napra kirándulni és érdekelne a véleményed, hogy miket érdemes megnézni. Elvégre itt laksz. - mondta Austin
- Persze számíthatok rám. - mondta Chaydon
- Austin, Y/n gyertek fotozkodni! - szólt ránk a fotós
- Azonnal. Mennünk kell. Ma még találkozzunk. - mondtam majd Austinnal ketten a kamerák elé álltunk.
ESTÁS LEYENDO
I wanna be yours [Austin Butler F.F]
FanficRészlet a könyvből: - Elvárom a jó csókot. - emeltem fel hüvelykujjamat. - Meglesz. - mosolygott rám gyönyörű mosolyával. Éreztem valamit a hasamban, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni mit éreztem. - Rendben, látom készen álltok. Ez esetben 3-2...