Mikor haza mentünk Austinnal leginkább csak semmit tettünk. Filmeztünk és közben ettünk. Ez így lehet nem hangzik romantikusnak, de még is ugyan olyan jól éreztem magamat, mintha egy luxus étteremben ennék vele kettesben. Talán mert az igaz szerelemben csak a másik érdekel, így bármennyi percet töltesz el vele, boldog leszel.
- Hihetetlen, hogy még körül-belül 2 jelenet van amiben szerepelek és ennyi. Mármint ez a pár hónap olyan rövid volt. - gondolkoztam hangosan
- Gyorsan telik az idő. -mondtam
- Talán mert olyan emberekkel vagy akik gyorsabbá teszik. - mondta Austin
- Amúgy Y/n, emlékszel a hajókázásra amikor felelsz vagy merszeztünk? - bólintottam - Miért nem mondtad miért volt toxikus a kapcsolat Timothee Clamatetel? - kérdezte Austin
- Ne baszd el az esténket. Majd egyszer elmondom, megígérem csak nem most. - vettem egy mély levegőt.
-Akkor hogyan tehetném izgalmasabbá ezt a napot neked? - kérdezte Austin miközben lehajolt hozzá és csukott szemmel már érintette ajkát az enyémhez.
- Csak folytasd ezt kérlek - csókoltam vissza. Elkezdtük vadabbul falni egymást. Ez a nyelv még mire lehet képes? Mert Austin átlagos csókjától elolvadok, mint napon a jég.
Számat viszont megunta csókolni, így szája levándorolt a vállamra illetve a kulcsontom környékére. Kezét a derekamra tettem. Beletúrtam a dús hajába.
- Gyönyörű vagy - mondta mire éreztem, hogy elpirulok
Hirtelen a derekamról a keze fel csúszik majd hirtelen lehúzta rólam a felsőmet.
- De többet akarok látni belőled. - mondta mosolyogva én erre csak magabiztosan megragadtam ajkát és vadul csókolózni kezdtem a nyelvem még soha nem volt kiéhezve ennyire egy férfi szájára. Austin végig húzta kezét a fenekemen majd megfogta a combomat és felemelte majd kezét gyengéden végig simította a lábamon. Austin kicsit ellökött magától mivel szeme megakadt a dekoltázsomon. Elkezdte csókolgatni addig én lehúztam róla a pólót.
- Anyád! - csúszott ki a számon miközben ámultam izmos felsőtestét. Nem tudtam mit nézek, a hasát, a karját a mellkasát? Mind a hármat egyszerre? Hirtelen megragadta derekamat (felemelt) és az ágyba lefektetett. Én voltam alul ő fölül. Izmos testével felém hajolt, hogy megcsókoljon, én csók közben pedig kezemmel ellenőriztem, hogy vajon ezek az izmok igaziak vagy hamisak, de megbizonyosodtam róla, hogy igazi. Kezem a gatyám felé vándorolt, így a farmer cipzárját lehúztam majd a gatyát is levettem.
- Csak én vetkőzöm vagy te is fogsz? - kérdeztem
- Csak a kérésedre vártam. - mondta majd lehúzta nadrágát, így már rajta csak az alsó nadrágját volt ami majdnem kiszakadt annyira mereven állt férfiassága. Jézusom de nagy neki.
- Ezt váltód ki belőlem Cilla. - mondta Austin
- Na és mit kezdjek veled? - néztem mélyen a szemébe.
- Pontosan tudod. - mutatott a kezében lévő gumira. Vettem a célzást. Viszont levettem a bugyimat (ő levette alsónadrágját) illetve én még a melltartómat is lekaptam.
- Most jön az igazság pillanata. - vette elő két ujját, hogy kicsit megujjazzon. Mikor belém tette ujjait és elérte azt a bizonyos pontot kénytelen voltam felnyögni. Túl csábított volt, nem bírtam ellen állni.
- Nedves vagy. - mondta büszkén Austin majd kivette ujját és a méretes farkára húzta a gumit.
- Szólj ha gyors vagy bármi baj van. - simította meg combomat.
Majd elkezdte belém tenni férfiasságát eleinte fájt ezt nem tagadom majd a fájdalmat újra az a hihetetlenül jó érzés váltotta ki. Ki-be ki-be mozgatta magát bennem közben én pedig nyögtem.
- Úristen Cilla! - nyögött Elvis is.
- Ne hagyd abba Elvis. - nyögtem fel erotikusan
- Abba hagyni? Eszemben sincs! - mondta Austin
- Most az enyém vagy csak is az enyém. - mondta büszkén
- Csak is a tiéd. - lihegtem
- Gyorsabban? - kérdezte mire bólintottam. Erre ő persze gyorsabban kezdett rángatózni.
- Elvis Úristen! - nyögtem
- Elvis.
Ezt még úgy 10 percig csináltuk majd Austin kihúzta belőlem magát, mert féltünk, hogy a gumi elszakad.
- Kicsin múlott, hogy el szakadjon. - mondta majd megcsókolt hosszasan.
- Még egy kör?
- Persze. - bólintottam mire most ő került alulra én pedig felé. A lovagló pózra esett a választás. Ráültem a farkára majd mikor belement a pontba elkezdtem lovagolni rajta.
- Édes istenem Cilla! - nyögött fel Austin
[...]Szex után lefürödtünk és összebújva aludtunk. Vagyis Austin aludt én viszont a mai estét nem tudtam kiverni a fejemből. Fogalmam sincs milyen szexre számítottam vele de nem ilyenre, ez még a fantasztikusabbnál is fantasztikusabb volt. Egyáltalán helye, hogy így döntöttem? Munkatárssal kavarni nem gáz, bár márcsak kis ideig munkatársam de akkor is. Most hülye kurva vagyok vagy átlagos ember? Elvégre Austin nem az első pasim. Nem Y/n, jól cselekszel! - gondolkoztam
Vajon anya mit gondolná Austinról? Na és apa mit fog gondolni? Egyáltalán Austin családja mit fog gondolni? Mivan ha nem tartanak megfelelőnek? Kitagadnak? Ők vajon azt gondolják mint az utálatos kommentek? Hogy egy hülye kurva vagyok aki minden nap mással kefél? Elvégre van joguk ezt hinni hiszen Timothee Chalamet ezt terjeszti rólam. Oh Timothee ettől a névtől kiráz a hideg.- visszaemlékezés -
2019.11.17- Szerintem ha megálmodod megis csinálod. - olvastam fel a szövegemet miközben Austin szemébe nézek.
- Gondolod? - kérdezte
- Igen. - válaszoltam
- Most kéne egy csók jelenet, sok felé csók jelenetre gondoltam, lehetne, hogy megfogod a derekát - tette Austin kezét a derekamra. Lehetne, hogy az arcát fogod meg 2 kezeddel vagy pedig nem érsz hozzá, csak szájjal és minden arc fogást stb Y/n-re bízzuk. - mondta Baz mire egyből rám nézett. Gondolva nekem biztos van ötletem
- Maradjunk a nem érintkezésnél. Esetleg majd az ablak szélén támaszkodhatna Austin. Én meg majd még kitalálom- toltam le kezét rólam.
- Rendben legyen úgy, ez esetben végeztünk. - mondta Baz
- Tán izgulsz a csók jelenet miatt? - kérdezte Austin
- Még mesze van addig is vigyázz magadra. - mosolyogtam rá majd kimentem az épület folyósórára. Timothee idegesen nézett rám.
- Valami baj van? - kérdeztem mire szorosan megragadta a kezemet és maga után vonszolt a kocsiig. Szinte bedobott a kocsiba rám csapta az ajtót majd idegesen mellém beszállt és elindította a kocsit.
- Elmondanád mi a bajod végre? - kérdeztem feszülten.
- Az a srác a bajom. Láttam ahogyan rád nézett na meg ahogyan hozzád ért. - emelte fel hangját miközben szemével követte a járdán sétáló Austin-t.
- Te meg miről beszélsz? - kérdeztem
- Ne játszd nekem a hülyét Y/n! Mivan titokban keféltek vagy mi? - szorította meg a csuklómat.
- Megőrültél? Mond te színész vagy egyáltalán? Nem kaptál még olyan szerepet amiben szerelmes párt kell eljátszanod? - kérdeztem miközben elrántottam a csuklómat.
- Az más az szerepjáték ez viszont valódi volt. Tudom egyszerűen tudom. - taposott bele a gázba Timothee miközben a zebrán átment úgyhogy az emberek a zebrán át keltek.
- Elütheted volna normális vagy? Ittál? - kérdeztem
- Majdnem sikerült Austin-t elütnöm. - mondta
- Mi lett veled? Azt hittem a kapcsolatunkkal nincsen gond. - mondtam remegve az idegtől
- A mi kapcsolatunk soha sem volt tökéletes. - kezdett el gyorsabban vezetni. Erősen szorítottam a kocsi oldalát. Kiakartam szabadulni, mert a mondat igaz volt. Soha nem volt tökéletes pár kapcsolatunk mindig is toxikus volt. Nem ez az első ilyen idegösszeroppanása Timotheenak. De most sokkal másabb volt, sokkal rosszabb. Hatalmas csalódást okozott nekem ő, ekkora hűhó egy szerep miatt.
Elkell tűnöm innen, félek. Megpróbálkozzak az ajtón kimenni? Csak nem hallok meg. Kinyitottam az ajtót már kilépni készültem Timothee vissza rántott a kocsiba majd becsukta az ajtómat és bezárta. Miközben menekülni akartam még egy kicsit megis ütött bár az máskérdés, hogy az ütés szándékos volt vagy nem. De szerintem nem. Mindegy majd máskor a száguldó kocsiból kiugrást elsajátítom.2019. 11. 27
A nap amikor elmenekültem Timotheetól. Kerestem egy házat oda átvittem minden cuccomat. Majd elköltöztem, azóta nem tudja hol élek. Azt tudja, hogy még élek a filmek miatt, de csak ennyit. Így ő bosszúból kamu dolgokat állított rólam a nagy világ elől. De őszintén ez a legkevesebb.
Y/n szemszöge
Jelen időMost, hogy vége a Timothee dolognak és itt van nekem Austin. Egyenlőre az a célom, hogy Austin-t ne veszítsem el. Egy pillanatra rá nèztem, a hasamat ölelte feje a mellemen volt. Derekamat átölelve aludt. Elmosolyodtam, majd egy gyors puszit nyomtam fejére. Lehunytam szememet és elaludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I wanna be yours [Austin Butler F.F]
FanficRészlet a könyvből: - Elvárom a jó csókot. - emeltem fel hüvelykujjamat. - Meglesz. - mosolygott rám gyönyörű mosolyával. Éreztem valamit a hasamban, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni mit éreztem. - Rendben, látom készen álltok. Ez esetben 3-2...