5 héttel később
Az utóbbi 5 hétben mi történt? Hát azt kell, hogy mondjam, hogy a forgatást szinte befejeztük még a + részeimet is befejeztük. Az utolsó részeket forgatjuk pontosabban az első Internatinal Hotel előadást. Baz úgy gondolta, hogy ezzel a jelenettel kell befejezni a forgatást.
Rajtam egy rózsaszín mellnél kivágott ruha volt rajtam. Szememen erős smink volt. Mivel nem volt olyan hosszú hajam, mint Priscillának így maradt a paróka ami sötét barna színű volt és vége bevolt hullámosítva. Austin-t még sminkelték közben pedig Austin valahogy próbált mindig mozogni, hogy kicsit kimelegedjen. Láttam az arcán, hogy kicsit feszeng.
- Jól láttam, hogy megint izgulsz? - kérdeztem
- Csak a szokásos. - mosolygott rám
- Büszkék vagyunk rád mindannyian! - néztem mélyen a szemébe.
- Csak csókolj meg kérlek. - mondta majd megfogta derekamat lehunytam a szememet és száját az enyémhez érintette. Végül ő csókolt meg engem de ez most kit érdekel? Az a lényeg, hogy csók okunk amint pár hónapja elképzelni sem tudtam volna.
- Lassan kezdtünk Y/n menjen a lelátótra. - küldött el Baz mire bólintottam és követtem kéréseit. Igazából a fele közönség green screen-ként van megcsinálva viszont elől minimum 100 vannak köztük én.Még Austin készülődik hadd foglaljam össze az el maradandó pár hetet. Leginkább, mint eddig forgatás után én Austin Darce és Luke elmentünk valahova programozni. Nyilván nem mindig csak 4 -en mivel persze szántunk időt Austinnal csak egymásra is. Így ekkor elmentem vele számtalan randira legyen az étteremben erdőben moziba kávézóba könyvtárban tengerparton. A szexuális kapcsolatunk is teljesen jó volt szinte minden héten 3x tuti volt szex (sikerült a medencéset teljesíteni). Nem győzi venni Austin az óvszereket. Apukámmal azóta is sokat beszélek megbeszéltük, hogy amint hazaérek találkozni akar velünk, ahogyan Austin családja velem. Austinnal megbeszéltük, hogy együtt akarunk élni így hozzá fogok költözni haza térésünk után. Austinnal megosztottam a Timothee dolgot teljesen rendesen kezelte. Ami pedig a social-t érti egyenlőre nem mondunk semmit a kapcsolatunkról ha ránk kérdeznek azt mondjuk barátok. Nem azért mert szégyelljük egymást csak szimplán nem akarunk túlságosan középpontba kerülni. Nem akarjuk, hogy a social beleszóljon a kapcsolatunkba. Mindenesetre ha lebukunk lebukunk ha nem nem. Halloween-t itt ünnepeltük Darce és Lukeal. Sokat agyaltam, hogy mi legyek de végül hiába. Halloween napján fotózás volt emiatt persze Elvisnek és Priscillának voltunk beöltözve. A fotózás nagyon elcsúszott így szinte 19:00 végeztünk. Nem volt időnk át öltözni másik ruhába mivel Priscilla és Marilyn Monore nagyon eltér egymástól. Austin Danny Zuko avagy John Travolta akart lenni a Greaseből, de végül maradt Elvisnél. Mindenesetre lehet, hogy nem így terveztük de a jelmezünk nagy sikert alakított. Sokan képet is kértek az más kérdés, hogy azért mert felismertek minekt avgy csak mert jó volt a coustume. Darce Eminem volt Luke pedig Elton John volt. Legalább a zenei műfaj megegyezett. Életem legjobb halloweenje volt.
- Thats all right little mama that alright..- kaptam észbe mikor Austin elkezdett énekelni vagyis most csak tátogott. Remélem nem látszik, hogy most éppen nem a színeskedésre koncentráltam. Nem baj fordult már elő ilyen. Mázli, hogy mosolyogtam. Innentől Austinra koncentráltam csak is rá (nem volt nehéz). Hihetetlen, hogy ez az őrülten helyes fiú az én pasim AZ ENYÉM!
- Dadadedededede! Well thats all right mama anyway you do!- táncolt Elvis mármint Austin. Hirtelen a dalnak vége lett Austin a gitárral pózolt amire rá volt írva, hogy Elvis Presley. Jól nézett ki.
- Szeretnék most önöknek bemutatni két embert az egyik a gyönyörű feleségem, Priscilla. - mutatott rám és csillogó kék szemeivel rám pillantott nem kellet megjátszanom semmit tiszta szívemből mosolyogtam rá. Vajon ő sem játszotta meg ezt a mondatott? Igaz még épphogy járunk de a szívem mélyén érzem, hogy valahol ezt ő is komolyan gondolta.
- Felállnál drágám? - kérdezte Elvis mire gyorsan felálltam intettem egyet majd leültem.
- És ottvan aki nélkül ma nem lehetnék itt aki sok-sok éve a menedzserem Parker ezredes. Most elő adunk önöknek egy új dalt a suspicious minds.
Próbáltam a lehető leg boldogabbnak tűnni nyilván az is voltam de benne volt a fejemben, hogy most milyen rész következik. Jaj ne kezdődik. Először csak valaki megölelte a lábat majd mikor a színpadról lesétált kezdték megtámadni a csajók. Undorító látvány volt egyben pedig fájt is. Igen, tudom, hogy ez csak színészkedés, de na Austinhoz más ne nyúljon így lehetőleg csak én. Mindenesetre az, hogy járunk még jobban segíti, hogy a színészkedésem még hitelesebb legyen, szomorúan figyeltem ahogy előttem smárol Austin valakivel aki nem én vagyok.
- Priscilla gyere menjünk a színpad mögé szólt Luke. Mire megfogtam táskámat és elmentem Lukekkal.
A színpad mögött voltam most vagy egy kis szünetben a színészkedéssel kapcsolatosan ilyenkor van idő szólni egy mondatot egymáshoz Luke ezt kihasználta.
- Mond színészettel vagy nem? A csókos jelenetnél. - kérdezte Luke
- Őszintén fogalmam sincs. Is-is. - mondtam majd kinyílt az ajtó és Elvishez mehettem.
- És itt van! - ölelt meg
- Úramisten! Én nem is tudtam, hogy kit látok ott, hogy csodálatos voltál olyan kimondhatatlanul jó. - mondtam majd végre megkaptam a kiérdemelt csókomat.
- Köszönöm Baby. - mondtam
- Mister Elvis Presley az ott az új menedszere. - mondtam
- Megyek beszélek vele. Oda fent találkozunk. - csókolt kezet velem.
- Legyen úgy. - mosolyogtam rá majd elmentem. Ezennel a forgatásnak vége.Kimenésem után 2 perce miután Austin is befejezte a szövegét hangos taps vihar tört ki.
- Megcsináltuk! - mondta Austin
- Baz megcsinálta! - futott hozzánk Darce
- Nem Darce! Ti csináltatok meg. - mutatott ránk.
- Gyertek ide! Szóltam mire egy csoportos ölelésbe kezdtünk. Munkátok eredménye 1 hónap múlva látható ma pedig rúgjatok be bulizatok! Aztán mindneki mehet haza. - mondta Baz
Haza megakadt ezen a szón az eszem.
- Szólhatnék párszót? - kérdeztem mire Baz bólintott
-A hazát anyám elvesztése óta kerestem. Soha sem találtam meg. Semelyik hely sem volt már hazának nyilvánítható mivel tudtam, hogy rám már egy anya soha nem fog várni. Most már rájöttem, hogy nem csak az anyukák lehetnek az otthonunk lehet az egy másik ember egy társaság egy forgatás vagy csak egy hely egy zene. Nekem ez a forgatás volt az otthonom. Köszönöm Baz, hogy itt lehetem, nélküled most nem lennék az aki most és nélküled nem szerezhetem volna ilyen barátokat és nem találhattam volna meg a szerelmet. - fogtam meg összekulcsolva Austin kezét - Úgyhogy, ha időt tudnék utazni akkor ezt az időszakot játszanám újra meg újra! Utószó! Ha Austin Butler nem kap Oscar - díjat én nemtudom mit csinálok! Még nem láttam a filmet de előre tudom, hogy 2022-ben a legnézettebb lesz. - mondtam
- Ez szép beszéd volt. - mondta Darce
- Volt már jobb is. Viszont mostmár indulás bulizni! - mondtam- Vége -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna be yours [Austin Butler F.F]
Hayran KurguRészlet a könyvből: - Elvárom a jó csókot. - emeltem fel hüvelykujjamat. - Meglesz. - mosolygott rám gyönyörű mosolyával. Éreztem valamit a hasamban, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni mit éreztem. - Rendben, látom készen álltok. Ez esetben 3-2...