2.2

481 55 16
                                    

Yorum yapıp beğenir misiniz 😔

~Gaon'dan~

Kimse bana bu gezinin bir lunaparkta olduğunu söylemedi ve ben sıcaktan yanıyorum!

Burada çok fazla öğrenci var nerdeyse herkes gelmiş! Ve biz en sonun bir önündeyiz arkamızda ise başka bir lise var.

Demirlere yaslanıp derin bir nefes aldım, olduğumuz yer o kadar tıklım tıklımdı ki nefes bile almakta güçlük çekiyordum.

"Kai'nin bacağını kıralım bizi öne alırlar sakat deriz."

"Direkt sana sakat diyelim inanırlar." Kai'nin sözüne sırıtıp etrafa baktım.

Buraya gelmemeliydim.

Bizim sınıftan görevli öğretmen Felix hocaydı, o bizim önümüzdeki Hyunjin hoca ile konuşuyordu.

"Susuzluktan ölüceğim!" Jungsu'nun sözüne ona çantamdaki yedek sulardan birini uzattım, herşeye hazırlıklıyımdır.

Bu zamanı değerlendirmem gerektiğini düşünüp ingilizce test kitabımı çıkarttım demire yaslanıp onu çözmeye başladım, Kai elimdeki kitabı çekip çantama koymuştu.

"Ya Kai!" Kai göz devirip test kitabını çektim, Gyu yanıma geldiğinde göz devirip test kitabını çantama koydum.

"Dedim ya, senin çalışmana gerek yok ola ola escort olursun." Göz devirip arkama döndüğümde Kai ve Jungsu benim kadar umursamaz olmamıştı.

"NE DİYOSUN LAN SEN?!" Kai'in ayağı Gyu'nun ağzına girdiğinde gülmeden edemedim, Felix hoca gelip hemen onları ayırmıştı.

"Napıyosunuz siz ya?" Gyu kaşları çatık bir şekilde bana baktığında gülmemi kestim.

"yok bişey hocam arkadaşlar abartıyor." Felix hoca umursamayıp Hyunjin hocanın yanına gittiğinde bende diğerleri gibi yere oturup bağdaş kurdum, böyle yerde oturunca gölge oluyordu.

Kai ve Jungsu'da yanıma oturduğunda derin bir iç çekip kafamı Jungsu'ya yasladım.

Tam önümüzde Jooyeon'un grubu ve sevgilisi vardı, sevgilisi yine en kısa eteklerinden giymiş Jooyeon'u etkilemeye çalışıyordu, göz devirip önüme döndüm, eteklerinin içinde Felix hoca kadar iyi göründüğünü sanıyordu galiba.

-Sınıf-grubu-

Jun
biz ne bekliyoruz yeter artık

Gunil
harbi ya

Jung
Jooyeon'cuğumun kafasına güneş geçcek

Felix
sabırlı olun az kaldı

Gyu
Şu Gaon, Kai bide Jungsu'yu arkaya gönderip geçelim direkt

Jungsu
sen git hem evren işe yaramaz birinden kurtulmuş olur

Gyu
bunu Gaon'a söyle bence daha lunaparkın ne olduğunu bile bilmiyodur

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin