.6.

1.2K 117 126
                                    

"SEN BANA MI AŞIKSIN?"

~🐤~

"Ne hayır postu nu gördün?" Kafamı evet anlamında sallayıp dikleştim.

"Diğer öğretmenlerin de fotosunu çekip aynı gönderiyi attım sana aşık felan değilim." Gülümseyip kafamı tamam anlamında salladım ve odadan çıktım işte o öğrenciler şimdi bitti.

Sınıfa girdiğimde gülüşme sesleri geliyordu ağzınıza sıçtım şimdi sizin.

"Sözlünüze 20 giricem piçler."

"Hocamm hayırrr"

"Hocam ne dediniz müdüre?"

"Lak diye girdim odaya sonra dedim sen bana mı aşıksın diye o da herkese aynı postu attım dedim Allah belanızı versin rezil oldum." Zilin çalması ile ayağa kalkmış yine nöbet yerime gittim bu seferki dersim 9'lar ileydi ve onlar ile ilk dersim olacaktı. Bu veletler yetmiyo şimdi de daha küçük veletler çıktı başıma.

İç çekip yine bir kavgayı düdük ile durdurdum. Yanıma gelen erkek etekli öğenci ile kafamı ona çevirdim boylarımız aynı hizadaydı.

"Hocam sınıftakiler birbirlerine dayarken camı ve sırayı kırdı."

"Hangi sınıf?"

"12/C" Kafamla tamam işareti yapıp 12/C sınıfına doğru yürümeye başladım bu veletler çok fazla.

"Yaklaşmayın cama gerizekalılar." Öğrenciler camdan uzaklaşmış bana dönmüşlerdi.

"Babam öder paralarını hocam müdüre iletir misiniz?"

"Git kendin ilet." Öğrenci kafasını tamam anlamında sallamış müdürün odasına doğru gitmişti ben ise oradan gitmiştim ne bok yerlerse yesinler babaları öder zaten piç zengin veletler.

Yine koridorda yerimi almış nöbete başlamıştım sonraki dersin teneffüsü öğle teneffüsü olduğundan kendimi yormamaya çalışıyordum. Bir sınıftan Ooo lama sesleri geldiğinden oraya doğru ilerledim 12/B sınıfıydı içeri girdiğimde parfum ve çakmak ile ateş çıkarıyorlardı. Hızlıca içeri girip çakmağı elinden aldım.

"Ne yapıyorsunuz delirdiniz mi siz?" Etraftaki öğrenciler göz devirmiş bana dönmüşlerdi.

"Hocam bizde sizi genç olduğunuzdan eğlenceli sanmıştık."

"Siktirme eğlencesine okulu yakıcaksınız!"

"Hocam abartmıyor musunuz sizce de?" Sözünden sonra çakmağı cebime atıp kapı kolunu tuttum ki bileğimden tutulan el ile duraksadım.

"Çakmağı verin hocam."

"Neden okulu yakman için mi?" Çocuk sesini kalınlaştırıp ciddi bir ifade ile beni kapıya vurmuştu.

"Çakmağımı ver." Hiç uğraşamayacağımı düşündüm ve cebimden çakmağı çıkartıp öğrenciye verdim. Öğrenci sırıtış atıp çakmağı yakmış ve parfümü bana doğru tutup çakmağı yakmıştı. Korktuğumdan gözlerimi fal taşı gibi açıp kapıya yaslandım bi bacağımda hafif kalkmıştı kafam yana doğru dönmüş gözlerimi sıkmıştım. Etrafta gülme sesleri dönerken hızlıca öğrencinin elindeki çakmağı aldım ve kapıyı sertce kapattım. Ateşten korkuyordum bir de doğal gazım olmadığından bu ateş işime yarayacaktı gerçi kuru ekmekten başka bir şey yemediğimden. Kuru ekmeği ısıtarak yerdim artık. Telefonumu açıp mesajlara baktım

Öğrtmn olp bi bok bilmynlr

Jisung
Bu akşam ormana pikniğe gidelim.

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin