.8.

1K 94 45
                                    

Yonglix

Yonglix

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

28.628 beğeni

Yorumlar kapatıldı.

~🐤~

Kazaklarımın omuzlarını düzeltip evin önünde olan Hyunjin'in arabasına bindim beni süzmüş gülümsemişti.

"Fotoğraftakinden daha güzel duruyor." Gülümsemiş saçımı kulağımın arasına alıp cevap verdim.

"Saol." Cama dönüp yol boyunca manzarayı izlemiştim. 5 dakika olmadan gelmiştik. Hyunjin okulun otoparkına park ettiğinde arabadan çıkmış otoparkı süzmüştüm. Tüm arabalar çok lükstü aynı otopark gibi Hyunjin'in arabası ise o arabaların içinde parlıyordu. Hyunjin otoparkı süzen beni görmüş olacak ki bileğimden tutup beni okulun içine girdirmişti. Okulun içine geldiğimizde ise bırakmıştı. Merdivenleri birlikte çıkmıştık sonra ise beraber öğretmenler odasına girmiştik. Girdiğimde kamera ile oynayan Chris'i, kendi yastığına sarılarak uyuyan Changbin'i, yerde yatan Jisung'u, dolabın üstünde yatmış kitap okuyan Seungmin'i, Jisung'un yanında yatan Minho'yu ve öğretmenler masasının üstünde yatan Jeongin'i gördük.

Hızlıca Changbin'in yanına gitmiş yastığı çekmiştim.

"BENİM YASTIĞIMMM!"

"HAYIR BENİM!" Biz Changbin ile yastık kavgası yaparken Hyunjin beni belimden tutup çekmiş Changbin ile ayırmıştı.

"Sakin o yastıktan kaç tane daha var." Hyunjin'e dönüp el çırpmıştım.

"Nerde??" Gitmiş bir dolabı açıp Changbin yastığı çıkartmış bana vermişti.

"Saoll~" Hızlıca yastığı alıp ona sarılmıştım. Ders zili çaldığında ilk dersim boş olduğundan öğretmenler odasında kalmıştım diğer tüm öğretmenlerin de dersi boştu aklımdaki soruya engel olamıyordum; koskoca okulda sadece 7 öğretmen mi var?

"Bu okulda sadece 7 öğretmen mi var?" Chris kafasını kaldırmış kahvesinden bir yudum alıp cevap verdi.

"Hayır tabikide 2 tane öğretmenler odası var biz burda takılıyoruz diğer öğretmenler 10. Katta olan öğretmenler odasında takılıyor o öğretmenler ile anlaşamıyoruz. Konusu açılmışken seni diğer öğretmenler grubuna da ekliyim." Telefonunu açıp beni bir gruba eklemişti.

Hwang School Öğretmenleri
Chris, Felix adlı kullanıcıyı Hwang School Öğretmenleri adlı gruba ekledi.

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin