2.3

404 51 7
                                    

~Gaon'dan~

Dün gece uyuyabildiğimi hiç sanmıyorum, sadece gözlerimi kapatıp kendimi uyuduğuma inandırmıştım. Git gide kapanan gözlerim Jungsu'nun sesi ile açılmıştı.

"Tı tı sleep Gaon." Sözünden sonra Jungsu'ya dönüp elimle tamam işareti yaptım.

"Okeyyyyy~~" Kendi aramızda sırıtırken Kai'nin arkadan kafamıza gelen kitabı ile kafamı tutmuş arkamı dönmüştüm.

"Napıyon ya manyak!" Felix hoca Jungsu'nun sözünden sonra susmamızı işaret etmişti, önüme dönüp test kitabıma baktım, herşey çok bulanıktı kafamdaki herşey birbirlerine giriyordu.

"Gaon?" Kafamı Jungsu'ya çevirip ne oldu anlamında kafamı salladım.

"Hasta mısın?" Kafamı hayır anlamında sallayıp tekrar kitaba döndüm, belki bir daha okursam..

"Gaoon?" Tekrar kafamı çevirip Jungsu'ya baktım bana endişeli gözler ile bakıyordu.

"Ölü gibisin gözlerin kıpkırmızı ve burnun kızarmış." Bilmiyorum anlamında kafa sallayıp tekrar kitaba döndüğümde Jungsu alnıma dokunmuştu.

"Ateşin var." Jungsu bana endişeli gözler ile bakmaya devam ettiğinde onu rahatlatmak için gülümseyip elini alnımdan çektim.

"Önemli değil." Burnumu çekip kitaba döndüm ama Jungsu endişelenmeye devam ediyordu.

"Yanıyorsun Gaon." Jungsu'nun sözlerini kafama takmayarak test kitabına bakmaya devam ettim, anlayamıyorum kafam beni o kadar tersliyor ki patlıyacak derecede ağrıyor.

"Tahtayı yazın." Defterimi çıkartıp tahtaya baktım, ellerim o kadar titriyordu ki yazılar çok okunaksız oluyordu. Düzgün yazmaya çalışmaktan tahtayı yazamamıştım bile, yutkunup dönen gözlerimi tahtaya aldım, kelimeleri anlamakta güçlük çekiyordum.

"Siliyorum yazmayan kaldı mı?" Elimi kaldırıp gözlerimi tekrar deftere aldım.

"Bir süre daha veriyorum hızlı ol Gaon." Elimden geldiği kadar hızlı yazmaya çalışıyordum ama yazılar arapçaya benziyordu.

Felix hoca yanıma gelip defterime baktığında yutkunup kafamı Felix hocaya aldım.

"Ellerin neden bu kadar çok titriyor?" Bilmiyorum anlamında kafa salladığımda Jungsu benim yerime yanıtlamıştı Felix hocayı.

"Hocam Gaon'un ateşi var." Gözlerimi Jungsu'dan sonra Felix hocaya aldım, bana anlamsız gözler ile bakıyordu ya da ben anlayamıyordum.

"Teneffüste yanıma gel." Kafamı olumlu anlamda sallayıp tahtayı silen Felix hocaya baktım.

"Birinden alırsın."

Dersin geri kalanında kendimi uyumamak için zor tutmuştum, teneffüs çaldığında Felix hocanın yanına gittim.

"Kötü hissedersen söyle Hyunjin hocaya haber vereceğim." Felix hoca endişeli bakışlarına devam ederken gülümseyip hafif eğildim.

"Sorun yok." Felix hoca kafasını olumlu anlamda sallayıp sınıftan çıktığında duyduğum ses ile arkamı döndüm.

"Ağrı kesici, buna ihtiyacın varmış gibi duruyor." Gözlerim uzun saçlarına kayarken Jooyeon'a bakıp gülümsedim ve teşekkür anlamında eğildim.

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin