.7.

1.1K 93 112
                                    

"O post tek sana özeldi.."

~🐤~

Gözlerimi pürtletip Hyunjin'e döndüm ona aşık değildim ama bir daha hayatımda böyle bir şansı elde edemeyecektim hem bana da çok iyi davranıyordu. Ona aşık olmadığım halde dudaklarına yapıştım..

"Bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim."

"Bende." Deyip sırıttım ve ona kocaman sarıldım evet artık patronum ile sevgiliyim AMA ONU SEVMİYORUUUUUUMMM

Neyse artık zenginim ya kuru ekmekten başka bişey yicem çok şükür. Telefonuma gelen mesaj ile telefonuma döndüm.

Ailenizin birikimi hesabınıza yükleniyor....

Gözlerimi kocaman pürtletip Hyunjin'e baktım.

"Kim o noldu?" Mesajı gösterdiğimde gülümsemiş bana dönmüştü

"Ailenin birikimi mi varmış?"
                           
"Evet, galiba." Belimi tutup kendine beni çekince ilk önce duraksamış sonra bende onun saçları ile oynamaya başlamıştım.

"Yarında izin veririm istersen." Hyunjin'in yanındaki sandalyeye oturup cevap verdim.

"Gerek yok."

"Acıyor mu bir yerin?" Hyunjin'in sorusuna kafamı 'hayır' anlamında sallayıp saçımı kulağımın arkasına aldım.

"Bu gece yanında kalmamı ister misin burası gayet korunaklı bir site ama istersen kalırım."

Hava hala aydınlıktı Hyunjin'e yaklaşıp içeriyi işaret ettim. İçeriye girer girmez kapıyı kapatıp Hyunjin'in dudağına yapıştım bacaklarımdan tutup beni kucağına aldı ve yatak odasına götürdü.

Kendi tişörtünü çıkartıp yapılı vücudunu öne çıkarttı...

Ben ise yatakta oturuyordum. Bana yaklaşıp üzerimi çıkarttı yaptığı ile yatakta dizlerimin üstüne çıkmış Hyunjin'in kucağına gelmiş aletinin üstüne oturup sürtünmüştüm. Sonra ise pantolonuna eğilip kalçamı üstte tutmaya özen gösterek pantolonunun fermuarını açıp boxerını indirdim.

Belimi kamburumu göstermeyecek şekilde tutarak kalçamı öne çıkartıyordum kafam ise Hyunjin'in aletine eğikti. Hyunjin'in boxerını çıkarır çıkarmaz göbek deliğini aşan penisi ile karşı karşıya geldim..

İlk başta küçük dil hareketleri yapıp sonra ise tüm aletimi ağzıma almaya çalıştım ama yarısına bile gelemeyince üstüne oturmaya karar verdim. Hyunjin'e baktığımda kalçama bakıyordu arsız bir sırıtış atıp Hyunjin'in aletini deliğime konumlandırıp hızlıca üstüne oturdum. Bu yaptığım ile ikimizde yüksek sesle inlemiştik.

"Felix genişletmemiz gerekti canın acıdı mı?" Dediğine yine arsızca sırıtıp gözlerimi kapattım ve aletinin üstünde zıplamaya devam ettim. Beni belimden tutup sırtımı yatak ile birleştirdi ve kontrolü kendisi aldı. Kalçamı kaldırıp git-gel yapmaya başladı ilk ben boşaldım sonra ise Hyunjin boşaldı sadece 1 tur yapıp bırakmıştık.

Sadece 1 tur yapmamıza rağmen çok yorulmuş bitkin düşmüştüm. Hyunjin beni yine kucağına aldığında ona ne oldu anlamında bakış attım.

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin