"Bıttt.... bıttttt.."
Alarmı kapatıp telefonumu açtım. Yuh kaç tane mesaj gelmişti böyle? İlk önce whattsapp öğretmenler grubunu açıp mesajlara baktım;
Öğrtmn olup bi bok bilmynlr
Jisung
#Felix FELİX O POSTLAR NEY KALP KRİZİ Mİ GEÇİRCEN BANASeungmin
Maşallah çocuğun fiziği de fizik yani.Hyunjin
Okula etekle gelmesini talep ediyorum.194 Yeni mesaj
Daha fazla okumayarak bir etek seçtim evet okulda giymek için. İlk önce fotoğrafını çekip instagram'a gönderdim sonra da yola çıktım.
Okula böyle gitcem umarım sorun çıkmaz 😥
1.372 beğeni
Yorumlar kapatıldı.
~🐤~
Otobüsteyken hep kendi fotoğrafıma bakıp duruyordum. Fazla mı abartılı olmuştu? Ya müdür kızarsa? Ya öğrenciler eleştirirse? Aklımdan hep bu sorular geçiyordu durağımda inip kısa mesafeyi yürüdüm ve okula girdim. Hassiktir şimdiden tüm gözleri üzerime toplamıştım. İlk dersim 12/A ileydi ama daha zil çalmadığından 12' lerin katında duruyordum ki müdür görüş alanıma girene kadar.
"Etek yakışmış."
"Teşekkürler." Hassiktir çok gerildim bu müdür neden bu kadar yakışıklı?
"Bu akşam yine bara gideceğiz sende gel."
"İçmek istemiyorum."
"Meyve suyu içersin." Müdür yani Hyunjin bana yaklaşıp kulağıma eğildiğinde kalbim ağzımda atıyordu adeta.
"İnstagram'a attığın beyaz elbisenin içinde seni görmek isterim." Arsız bir sırıtış atıp müdüre kafamı kaldırdım.
"İstersen yerde bile görürsün." Sözümün ardından Hyunjin'de sırıtmıştı zil çaldığında bir şey demeden 12/A sınıfına doğru ilerlemiştim az. önce. ben. müdüre. yavşadım.
Sınıfa girer girmez öğrenciler 'OOO'lamaya başlamışlardı gülüp elimle sessiz olun işaret yaptım.
"Hocam instagram'ınıza attığınız postları gördük keşke beyaz elbiseyi giyseydiniz."
"O çok açıktı olmaz."
"Hocam 1 günde nası ünlü oldunuz 1.117 takipçiniz olmuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/
FanfictionHerşey Felix'in öğretmenlik yaptığı okulun müdürüne aşık olması ile başlar. 🐥Femlix🐥