.11.

841 91 19
                                    

Başlamadan önce beni takip eder misiniz 😥

Hyunjin-Felix

Hyunjin
Napıyosun?

Felix
Gecenin kaçında ne yapabilirim sence?

Hyunjin
İnstagram'da çevrimiçi gözüküyosun kiminle yazışıyosun?

Felix
Gönderilere bakıyorum

Hyunjin
kimin

Felix
Karışık öyle

Hyunjin
Yanına geliyim mi?

Felix
Gellll çok sıkıldım uykum da yokk

Hyunjin
Yatağından çıkma sen bende yedek anahtar var gelir yanına yatarım.

Felix
Okyy

Görüldü.

~🐷~

Hyunjin ile yazışmamızdan 10-20 dakika sonra kapım yavaşca açılınca oraya döndüm. Hyunjin kapıya yaslanmış bana bakıyordu gülümseyip onu yanıma çağırdım.

Yanıma yatınca ise ona bir koala gibi yapışmıştım. Hyunjin'in yanında daha saniyeler geçmeden uyuya kalmıştım. Sabah ise yine o beni uyandırmıştı.

"Felix, hadi geç kalıcağız!" Sözü üzerine kalkmış dolaptan siyah bol bir pantolon ve beyaz bol bir tişört çıkarmıştım.

"Gece fark etmemiştim, üstündeki benim tişörtüm değil mi?" Hyunjin'in sözüne üstüme bakmıştım seviştiğimiz günün sabahı Hyunjin'in bana giydirdiği tişörtdü ve artık benimdi.

"Artık benim." Sırıtıp giyinmek için tam lavobaya ilerlerken bileğimden tutan Hyunjin ile ona döndüm.

"Noldu?" Hyunjin sırıtmış beni belimden tutarak aramızdaki mesafeyi kapatmıştı.

"Neden yanımda giyinmiyorsun?" Sırıtmış Hyunjin'in kemerini çözmeye başlamıştım.

"Tek ben çıplak olursam adaletsiz olur." Hyunjin sırıtıp üstümdeki tişörtdü çıkarmıştı sonra da kendi tişörtünü ve pantolonunu benim altımda iç çamaşır vardı zaten baştan beri.

Hyunjin beni bacaklarımdan tutarak masaya oturtmuş iç çamaşırımdan da kurtulmuştu. Kendi iç çamaşırından da kurtulduktan sonra beni kucağına alıp tam tersi çevirmişti yani şu anda Hyunjin masaya yaslanıyordu ben ise yerde oturuyordum.

Ne yapmam gerektiğini anlayınca Hyunjin'in aletini elime alıp bir kaç kez çektim sonra ise dil darbeleri bırakmaya başladım, hepsini birden ağzıma almam imkansızdı.

"İstemiyorum." Hyunjin sözüm ile hemen doğrulmuş yanıma eğilmişti.

"Tamam sen üstünü giyin o zaman."

"Hayır ağzıma almak istemiyorum." Hyunjin sırıtmış beni tekrar bacaklarımdan tutup masaya koymuştu. Genişletmeye ihtiyaç duymadan direkt sokmuştu zaten gerek de yoktu.

My Boss /𝐇𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin