Part 6

313 23 2
                                    

A jó kedvem nem szállt el az este sem sőt a mosoly mintha ráfagyott volna az arcomra reggel is ott volt.

Másnap is csak ebédelni mentem le. Szobámba viszont mintha csatatér lett volna. Papírok, fegyverek, ruhák, parókák. Sok mindent hoztam ide a reggeli kiruccanásom alkalmából. Kíváncsi is vagyok mi lesz a feladatom.

Ahogy jött az est a kedvem is úgy ment fentebb amit bár nem mutattam a toronyba lakóknak hiszen ha megkérdezi valaki, hogy mi ez a jókedv mit mondok?
Éppen egy gyilkosságon agyalok de nem közületek lesz az áldozat bár még én sem tudom ki az? Ne nevettes nem vagyok hülye.

A vacsora után elkészültem. Egy fekete póló és bőr naci valamint a csizmám. Hajam két fonatban fogtam majd indultam le a motoromhoz.

-Hova, hova kisasszony! -na igen az összes lakó ott volt a nappaliban ahol nekem át kellett mennem és Stark nem hagyta szó nélkül. Pedig a fegyvereimet csak a helyemen veszem fel.

-Felfrissülni. -volt még egy órám a találkát de biztosra akarok menni.

-Este háromnegyed 12-kor? Nem veszélyes? -kérdezte Steve mire olyan hülyén néztem rá, hogy még a kezeit is felemelte védekezés képpen

-Nekem? Vagy mások miatt aggódsz? Mert akkor elmondom, hogy nem ölök ártatlanokat. Csak pénzért! -tettem hozzá gyorsan.

-Most mit aggódtok mind tudjuk mire képes. Pláne én vagyok az apja és én azt mondom, hogy menjen ha akar. Nem egy királylány, hogy bezárjuk a toronyba. -védett meg Buck..vagyis apa

-Köszönöm. Majd jövök. -ezzel elhúztam a csíkot amilyen gyorsan csak tudtam.

Motoromra pattantam és mivel sejtettem, hogy már tettek bele nyomkövetőt így a kilátónál ahol voltam valamelyik nap. Onnan gyalog mentem egy várostól távoli házamhoz és ott felpakoltam magam rengeteg fegyverrel és egy golyó álló mellénnyel.

Még van 10 percem az pont elég. Gyors léptekkel mentem a helyre. 2 perccel értem oda hamarabb így elbújtam a szokásos helyemre. Pontosan háromnegyed 1-kor egy kés repült el az orrom előtt.

-Drága barátom! -néztem felé unottan. -Na? Beszélhetünk? Vagy csinálsz előtte egy teát vagy....?

-Mondom nyugi. Pepper Potts. Valami hozzáfűzni valód vagy mondthatom tovább?

-Hát...-keltem fel a földről -Most komolyan Tony Stark barátnőjét kell megölnöm? Te nem vagy komplet! Jobban védi mint bármit vagy bárkit.

-Sokat fizetek. Vagy nagy falat neked? Mert akkor felbérelhetek mást! De angyalkám -jött oda és mézes mázos hangon kezdte el nekem mondani -Tusom, hogy jobban szeretsz engem annál, minthogy ezt velem megtedd! -simított az arcomon egyet.

-Nem! Megtettem eddig sok mindent, de ezt nem! Mindennek van határa!

-Ne már! Drága Angy.....

-Nem nincs angyalom! Nem Donovan! Azt hittem valami jó híred van nem pedig egy szörnyű és idióta terved! Ha lesz valami tényleg jó terved, akkor szólj! Ne pedig ilyen hülyeségeknél rángass el az éjszaka közepén!

-Ne már ez nem olyan idióta terv, mint ahogy hiszed hányszor csináltál már ilyet? –kérdezte felháborodva

-Ilyet nem csináltam. Még az elnököt sem védik ennyire, mint ezt a nőt! –fakadtam ki

-Jó ebbe igazad van!

-Na, látod! –mosolyodtam el –Ha tényleg van, valami problémád akkor szólj nekem addig is, szia, édes! –tűntem el a szeme elől

Haza fele menet letettem a helyein a fegyvereim majd vissza sétáltam a kilátóhoz és ott is maradtam egy kicsit. Így is már hajnali 2 múlt, de nem voltam fáradt egyáltalán.

Donovan. Első és egyetlen pasim. Nem tudja az igazi nevem, de így is jó. Jók voltunk együtt, de nem volt szerelem a levegőben. Vagy, hogy is mondjam. Soha nem voltam belé szerelmes mindig is vártam a szőke herceget, mint a mesékben. De ami nem létezik ne is várjam inkább.

Vissza kellene mennem.

Nagyot sóhajtottam, majd a motoromhoz sétáltam és már száguldoztam is a toronyfelé. Mindig meglepődők, hogy milyen élet van este is New York-ban.  

~~~

Hajnalban mikor vissza értem már semmihez és senkihez nem volt kedvem így rögtön az ágy felé vettem az irányt.

Reggel viszont hát "reggelinél" -ami másoknak már ebéd- volt próbáltak kifaggatni. Sikertelenül. Mindig annyit mondtam, hogy egy régi ismerőssel találkoztam de semmi többet. Bár ez igaz is.

A napom is csak addig volt nyugodt ameddig délután 4 körül nem lett vészriadó.

Mindenki rohant le a nappaliba, hogy megtudja mi is történt de természetesen semmi nem ilyen egyszerű.

Tony Stark aki alapból megnyomta a gombot olyan ideges volt, hogy nem tudta elmondani, ezért először le kellett őt nyugtatni.

Majd csak utána jött a hideg zuhany.

Elrabolták Peppert ameddig egy pillanatra elment mosdóba.

Eddig éltél Donovan én meg nem mentelek.

(Bocsi, hogy rövid rész de most nagy a fejetlenség körülöttem. Remélem azért élvezhető.
olvasást🥰)

Titkokkal körbevéve (Befejezett)Where stories live. Discover now