Part 14

219 20 1
                                    

Miután visszaértünk apa eléggé lecseszett de addig mondta amíg Tony a szavába nem vágott.

-Hajasbaba én a helyedben nem szidnám negyedórája gyújtott fel egy kibaszott embert! -mondta könnyen Tony mire mindenki csendben maradt és kérdőn néztek rám.

-Hallottam a fegyvert és ez volt a legkézen fekvőbb! Hát most mi mást csinálhattam volna? -mondtam felháborodva -Lépjünk túl rajta! Jó?

***

Kicsivel később már a szobámba voltam és feküdtem az ágyon miközben nagyban gondolkoztam. Hogyan bírták meg ígértetni velem, hogy mindig szóljak ha elmegyek. Még most sem térek észhez.
Muszály kicsit leállítanom az agyam pont ezért megoldásként a forró vizes fürdőt találtam ki.
Feltápászkodtam majd bementem megnyitni a kádnál a csapot. Ameddig telítődött a kád kimentem, hogy vigyek be fehérneműt majd vissza mentem a fürdőbe. A kis szekrényben ami a fürdőszoba tükör mellett volt szét néztem. Találtam is rózsa illatú fürdősót és mivel tetszett az illata öntöttem egy kicsit a vízbe.

Mikor már félig volt a víz elkezdtem levetkőzni. Egy pillanatra a nagy tükörben végig néztem a testemen de gyorsan elfordultam és beültem a kádba.

Próbáltam minden gondolatomat kiűzni. Mindet. De mégis volt valami.
Steve. Ha nem hív abban a pillanatban most kitudja hol lennék.
Tudat alatt is óvott. Mintha a kis ígéretünk összekapcsolt volna. De nem csak most.
Mikor először megpuszilt valami kellemes bizsergés járta át a testem.
Mellette mindig úgy érzem biztonságban vagyok de most nem is tudom hányadán állunk ahogy senkivel sem. De mégis az a legrosszabb, hogy látok mindenki szemében a bizalmatlanságot. Ugyan azt amit az elején csak annyi különbséggel, hogy mostmár érdekel.

Inkább kiszálltam a kádból és a telefonomért nyúltam. Egy random lejátszási listát indítottam el és vissza ültem a kádba. Az sem érdekelt, hogy kis tócsákat hagytam magam után. Úgy voltam vele, hogy majd feltörlöm.
Figyeltem a zene szövegeket és hagytam, hogy minden egyes szó és rizltmus átvegye a gondolataim minden kis részét.
A 10.szám a "No lie" volt mire ritmusra elkezdtem dobolni a térdemen.
No lie
Feel your eyes, they all over me
Don't be shy, take control of me
Get the vibe, it's gonna be lit tonight -kezdtem el dúdolni. Az agyam teljesen kikapcsolt és csak a szövegre figyelt. Pont ezt akartam
no lie
Hypnotized, pull another one
It's alright, I know what you want
Get the vibe, it's gonna be lit tonight
no lie
Same suh wi do it
Suh wi set to it
Same suh wi do it
It's gonna be lit tonight
No lie
Same suh wi do it
Suh wi set to it
Same suh wi do it
It's gonna be lit tonight
No lie -éltem bele magam teljesen
Shake dat body, lemme see you just do it
Give dem hundred percent
Move dat body, lemme see you just do it
Gyal gwaan represent
Shake dat body, lemme see you just do it
To the fullest extent
Move dat body, lemme see you just do it
Gyal you're magnificent -teli torokból kezdtem el üvölteni miközben nem figyeltem semmire.
Feel your eyes, they're all over me
Don't be shy, take control of me
Get the vibe, it's gonna be lit tonight
no lie
Hypnotized, pull another one
It's alright, I know what you want
Get the vibe, it's gonna be lit tonight
no lie
Same suh wi do it
Suh wi set to it
Same suh wi do it
It's gonna be lit tonight
No lie
Same suh wi do it
Suh wi set to it
Same suh wi do it
It's gonna be lit tonight
No lie -végére már az összes feszültséget ki énekeltem szinte és baromi jól esett. Végre tényleg azt éreztem, hogy nem érzek semmit. Már már mosolyogva szálltam ki a kádból majd figyelve a tócsákra törülköztem meg és húztam fel a fehérneműmet. Ez után gyorsan feltöröltem a tócsákat majd -a még le nem kapcsolt zenére- táncikálva mentem a szobámba.
Meg fehérneműben is bátran csukott szemmel táncikáltam ugyanis emlékeztem, hogy bezártam kulccsal az ajtót.
Felhúztam egy hálóinget majd abba folytattam.

***

Egy fél óra értelmetlen táncolás után kifáradva dőltem el az ágyon. Kikapcsoltam a zenét és élveztem a csendet majd mikor kifújtam magam befészkeltem az ágyba magam majd teljes csendben aludtam el.

***

Szerintem mindenki kelt már úgy fel, hogy megkérdeztétek magatoktól, hogy "már el is telt?" én is így keltem ma.
Vissza aludni sem tudtam csak fetrengtem de azt is meguntam.
Lassan feltápászkodtam és fürdőbe menet elgondoltam, hogy mit is kéne ma csinálnom és mivel egy hétig nem engedtek edzeni így arra jutottam, hogy lenézek a terembe.
Megmostam az arcom majd vissza mentem a szobámba és felöltöztem. Egy egyszerű fekete sport melltartót és cicanadragot húztam fel majd egy törölközőt vettem magamhoz.
A konyhába mentem egy vízért és mivel szinte mindenki ott volt kénytelen voltam megszólalni reggel.

-'Reggelt! -szólaltam meg majd tovább mentem és egy másfél literes vizet majd mentem is ki onnan.
Lépcsőn haladtam szépen lefelé.

Lent sejtettem is, hogy Steve és apa edzettek.

-'Reggelt! -köszöntem nekik is.

-Jó reggelt Lili! -köszöntek vissza majd folytatták a bunyót ugyanis a ringben álltak egymással szemben mikor én bejöttem.

Elmentem mellettük, -vagyis a ring mellett- hogy lepakoljak. Szépen lassan lepakoltam és mentem nyújtani. Gondosan figyelve a hegeimre -mert a gyors regenerációs képességem miatt már csak hegeim vannak- megfontoltan lassan nyújtottam biztos ami biztos alapon. Hallottam ahogy mögöttem ütik egymást manj egy nagy puffanást amire én is odafordultam. Steve volt a földön és kinyulva fogadta el apa kezét. Nem láttam apa arcát mert háttal állt így mikor Steve fel állt állásba rám nézett mire tekintetünk összekapcsolódott majd rám mosolygott amit viszonoztam én is.

-Lili! -szólt apa mire rá kaptam a szemem -Jössz egy menetre? -kérdezte mire el vigyorodtam.

-Hülye kérdés! -mentem oda. Steve felemelte a ring kötelét. -Köszi! -mondtam miközben átbújtam alatta.

-Nem foglak kímélni azért mert a lányom vagy! -mondta apa miközben felvette a kezdő állást.

-Én egy kicsit azért visszafogom magam! -mondtam gonosz mosollyal miközben én is felvettem a kezdő állást.

Köröztünk és figyeltük a másikat. Észre vettem, hogy azonos lábát és kezét valamilyen szinten egyszerre mozdította. Tehát ahogy lépett jobbra jobb kezét is kicsit arra mozdította. Nem feltűnően de azért kis figyeléssel lehetett látni. Pontosan ezért amikor jobb lábával előre lépett már fogtam is a felém lendült jobb kezét.
Könnyű szerrel csavartam ki majd mögé kerülve kirugtam jobb lábát és így már fél térden is volt. Aha csakhogy ő sem volt rest mert hát na nem kell részletezni. Úgy, hogy mgefogta a jobb kezével a csuklom tehát csak hátra nyúlt amennyire bírt és úgy fogta meg a csuklóm majd azzal a lendülettel előrerántott majd lábaimat megfogva estem pofára és nyert is volna! Volna! Csakhát bal lábamat nem fogta elég erősen így az kicsúszott. Bal lábbal állon rúgtam majd mivel kicsit megzavartam így fel tudtam pattani majd gyorsan gyomorszájon rúgtam majd hátba. Tudom. Gyermeki szeretet. A rúgások miatt kénytelen volt lehasalni mire kezeit hátrafogtam és lábaira valamint hátára rá térdeltem.

-Nyertem! -mondtam kicsit lihegve. Oldalra fordította a fejét és úgy válaszolt.

-Jólvan! Nyertél most az egyszer! -mondta mire felpattantam. Ő is felállt majd büszkén rám nézett és csak annyit mondott -Én lányom! -el nevettem magam és megöleltem. Ez annyira természetesen jött, hogy én is meglepődtem de szerencsére kapcsolt apa is hamar.

-Na jolvan! Bemelegítésnek vége megyek a zsákokhoz. -mondtam miután elengedtem és kimentem a ringből. Boxzsákok felé vettem az irányt csak előtte feltekertem a bandázst.

Láttam még ahogy Steve vissza megy a ringbe de utána teljesen a zsáknak szenteltem az összes figyelmem. Hamar rá is találtam egy jó ütemre.

Titkokkal körbevéve (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang