Budi me teska ruka oko mog struka. Pokusam da se izvucem, ali uzaludno. Samo me jace stegne.
"Gdje si posla?" kaze snenim dubokim glasom
Znam da cete reci da nisam normalna, ali ja sam uvijek smatrala da je taj glas jaaakooo sexy. Jos jednom se pokusam izvuci, ali ne ide. Privuce me blize sebi. Iskoristim priliku te ga laktom udarim u stomak. Odmah je sklonio ruku, a ja sam ustala. Ovo mi je bila najveca gleska mog zivota. Pridje mi i uhvati me za vrat. Stegao ga je prilicno jako.
"Da to vise nikada, ali bikada nisi ponovila! Jel jasno?!" viknuo je
Mislim da su ga culi svi u radiusu od 1km. Klimnula sam glavom, a on je sklonio ruku. Pala sam na pod i pocela nenormalno kasljati. Ustala sam polako. On je i dalje stajao ispred mene. Otvoreno ga odmjerim jer nije imao majicu. Visok, tamne kose i svijetlih ociju. Pogled hladan kao na Sibiru. Imao je plocice na stomaku i razvijena ramena. Vidi se da vjezba. Prisao mi je korak. Podigla sam glavu, jer je bio barem za glavu i po visi od mene, i pogledam ga pravo u oci.
"Znas da je ne pristojno osmjeravati, zar ne?" upita smekerski
Jednu ruku nasloni na zid iza nas, a jednu stavi na dno mojih ledja. Privukao me je blize. Okej ovaj hoce da me siluje. Jebacu mu sve po spisku samo ako proba.
"Znam sta mislis, i ne brini. Sama ces mi se predati." sapne mi na uvo, a ja se najezim od glave do pete.
"Sanjaj." kazem drsko
Sta ovaj misli ko je? Zayn Malik. Pihh. Ni blizu.
"Kako znas da nisam?"
"Ti si bolestan."
Odmaknem se od njega i zaobidjem ga. Uhvatio me za ruku i privukao sebi. Gladno me poljubio. Desnu ruku stavi na dno mojih ledja, a lijevu na moj obraz. O tako cu da mu se najebem matere za ovo. Pokusam da se odvojim, ali mi ne dã. Udarala sam ga, ali nista. Nisam mu uzvratila poljubac. Ne zato sto ne zelim. Jebeno ga zelim, vise od svega na svijetu. Ali moj jebeni inat me ne ostavlja da sama razmisljam ni na jednu sekundu.
YOU ARE READING
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
RomanceOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...