Osjetila sam novi nalet mučnine zbog čega sam potrčala u kupatilo. Osjetila sam kako mi neko kupi kosu i mazi po ledjima. Po dodiru sam shvatila da je Darko. Nakon što sam izbacila sve iz sebe oprala sam zube.
"Idi lezi u sobu. Ja ću ti donijeti čaj."
"Nema potrebe, dobro sam."
Izadjem iz kupatila i uputim se u kuhinju.
"Ti si sve samo ne dobro. Idi lezi u sobu."
Išao je za mnom i popovao mi.
"Ne želim da preležim cijeli dan, Darko. Dobro sam."
"Nataša, nisi dobro. Idi u sobu." ponovi po 3. put
Moje ime zvuči tako dobro kada ga on izgovori. Nisam to upravo rekla. Šta se dešava sa mnom?
"Dobro, odustajem."
Udjem u sobu i smjestim se u krevet. Ubrzo je i Darko došao sa šoljom čaja. Smjestio je na noćni stočić, a zatim sjeo pored mojih nogu.
"Možda bi trebala otić doktoru."
"Dobro sam."
"Nataša, znaš da ne volim da mi protivrječiš. Nisi dobro."
Izdahnem. Brate koliko je dosadan.
"Sutra ćemo otići zajedno. Zadovoljan?"
"I više nego zadovoljan. Treba li ti nešto?"
"Želim plazmu."
"Idem da uzmem."
Uhvati me za obraze i poljubi u čelo, a zatim izadje. Šta nije u redu sa njim? Prešlo mu je u naviku da me ljubi u čelo. Da ga ne znam, pomislila bih da mu se svidjam. Uzmem daljinski i upalim TV. Listala sam kanale i zastala na Teen Wolf. Jedna od najboljih serija koju sam pogledala. Udobnije se smjestim.
U sobu je kao racija upala Elena. Ispustim daljinski koji padne na pod. Prošlo je otprilike 2 sata od kako nema Darka.
"Isuse, Elena."
"Trudna sam."
"MOLIM?!" vrisnem
"Da. Ne smijem da kažem onoj dvojici. Ubiće njega, a zatim i mene."
"Čekaj malo, smiri se. Kako se to desilo?"
"Ne znam ni sama. Bilo je u pitanju jedno veče."
Sjedne pored mene i uhvati se za glavu.
"Jesi li mu rekla?"
"Ne, ne smijem."
"Moraš da mu kažeš. Ipak je otac djeteta. Ne možeš to da kriješ. Saznao bi kad-tad."
"Ufff. Ne znam šta da radim."
"Koje otac?"
"Maksim Volkov."
"Molim?!"
Da li je ona upravo rekla Maksim Volkov? Maksim Volkov kao vlasnik najvećeg lanca noćnih klubova?
"Da, Maksim Volkov. Jebeni Maksim Volkov koji je sklopio poslovni dogovor sa mojom braćom."
U sobu je ušao Darko i moja pažnja je odmah prešla na njega.
"Dobro ba, gdje si ti do sada?" ustanem iz kreveta i pridjem mu "2 sata te nema, Darko. Trebao si da odeš do prodavnice koja je dvije ulice odavde."
"Smiri se. Imao sam posla."
أنت تقرأ
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
عاطفيةOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...