"Ma kakav posao, Darko. Mogao si mi makar poruku poslati."
"Kad si ti došla?" - pita svoju sestru
"Prije pola sata, otprilike."
Pogledao je u svoj sat, a zatim progovorio.
"Moram da idem. Imam sastanak sa Maksimom Volkovom. Doći ću kasno."
Opet me poljubi u čelo i izadje. Elena je procvilila kao kučence.
"Smiri se, ženo."
"Kako da se smirim?! Ako mu kažem za dijete prekinuće ugovor sa mojom braćom, a oni mi to nikada neće oprostiti."
"Naravno da hoće. Oni su ti braća. A sem toga kako znaš da Maksim ne želi dijete?"
"Pa ne znam..."
"Eto vidiš. Sad se saberi i hajde da gledamo neki film."
Udahnula je duboko i za par minuta smo se našle na krevetu gledajući 'First Daughter'.
•••
Iz sna me trza zvuk pucanja. Naglo ustajem i gledam oko sebe ne bi li ugledala Darka, ali njega nema. Elena je otišla odmah nakon filma tako da sam sad sama. Polako sam se digla iz kreveta. Čula sam neke korake kako se približavaju. Malo bolje sam oslušnula - dvije osobe. Stala sam uza zid i pomolila se da je Darko. Brava se spustila, a vrata otvorila. Na vratima su stajali Darko i Dario. Odahnula sam.
"Dobro si?" pita Darko
Poletim mu u zagrljaj i čvrsto ga stegnem. Tek kada mi uzvrati zagrljaj shvatim da se nisam uplašila za sebe već za njega. Uplašila sam se za Darka.
"Jesi li dobro?" ponovi pitanje i vrati me u stvarnost
Klimnula sam glavom, ali se nisam odvajala od njega.
"Uplašila se. Daj joj malo vode i brzo će se smiriti. Ja moram daidem." progovorio je Dario
"Hvala brate."
Dario je klimnuo glavom i izašao. Polako sam pustila Darka i tek tada primijetila krvavu košulju.
"Darko? Jesi li..."
"Dobro sam. Metak me samo okrznuo."
Otkopčala sam mu košulju i svukla je uprkos njegovom protivljenju. Krv mu se slivala iz ramena.
"To nije samo ogrebotina. Ajde da ti previjem to."
Povučem ga u kupatilo.
"Nataša, stvarno sam dobro."
Spustim dasku na šolji i posjednem ga tu.
"To što govoriš da si dobro ne znači i da jesi."
Iz ormarića sam izvadila prvu pomoć.
-Izvinjavam se što ste ovako dugo čekali na dio, ali imam problem sa inspiracijom i motivacijom. Nadam se da vam se svidja priča. Potrudiću se da dijelovi češće izlaze.
J🧸-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
RomantizmOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...