Vožnja do kuće je bila tiha jer sam ja razmišljala o svom životu. Razmišljala sam šta bi bilo da imam mogućnost da budem majka. Da li bih sada imala dijete? Oca ću proklinjati do kraja svig života za to. Od silnog silovanja mi je oštetio matericu. Nakon tog saznanja sam danima plakala.
"Stigli smo."
Darko me trgne iz misli. Tiho sam izašla iz auta i ušla u kuću. Odmah sam otišla u sobu da plačem. Boli me to. Boli me što nikada neću držati svoje dijete. Boli me to što nikada neću čuti riječi 'mama'. Boli me to što neću ići u duge kupovine odjeće i što nikada neću dobiti priliku da uredim dječiju sobu. Plakala sam jako, jako dugo. Sve dok me san nije savladao.
•••
DARKO
2 dana je tiha i slabo jede. To me ubija. Nekako sam se kroz sve ove mjesece zaljubio u nju. Mnogo puta sam bio zaljubljen, ali ovo je drugačije. Osjećam se prazno kada nije pored mene i imam želju da je zaglim i nikada ne pustim kada jeste. Ona je nšto posebno i čisto. Bojim se da je ne zaprljam. Nisam svetac. Uradio sam mnoga ne djela i znam da Lucifer ima spremno mjesto za mene u paklu, ali ne mogu bez nje.
"Jesi dobro brate?" Dario me udari po ramenu
"Jesam. Samo sam se zamislio."
"Je li sve u redu sa snajkom?"
Elena i Dario nemaju pojma o Natašinoj prošlosti i kroz šta je sve prošla. Niko ne zna, osim mene.
"Na neki način."
"Šta se desilo?" jasna zabrinutost se čula u njegovom glasu
Znam da nije bilo na meni, ali ispričao sam mu sve. Kako je bila pretučena bezbroj puta, kako je bila silovana, kako je izgubila majku i kako ne može da ima djecu.
Nakon što sam mu ispričao sve nastala je tišina. Pogled mu je bio udaljen, a lice je dobilo ozbiljne crte. Pitam se o čemu razmišlja.
"Da li ste radili neke testove?" prekine tišinu
"Ne. Nisam htio dodatno da je povrijedim."
"Mislim da bi bilo pametno da ih uradite."
Klimnuo sam glavom i odlučio da to uradim. Želim da znam 100% da ne može biti trudna. Nakon posla otišao sam pravo kući.
VOCÊ ESTÁ LENDO
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
RomanceOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...