DARKO
Gledam u telefon već dobrih pola sata i ludim. Jebeno je drži zarobljenu. Nazovem Daria i u kratkim crtama mu obajsnim sve. Za čas se nacrtao kod mene.
"Koliko želi?" upita ulazeći u moju radnu sobu
"Milion." procijedi kroz zube
Kreten traži jebenih milion dolara za moju ženu. Kunem se, kad ga se dočepam.....
"Kad ga se dočepam..."
"Razmišljaj hladne glave."
"Jebeno mi drži ženu."
Dario me procjenjuje.
"Šta?"
"Ili mi se čini ili ti je prirasla srcu."
Kreten se smije.
"Ne lupaj gluposti."
"Ja samo govorim istinu."
Prevrnem očima i kažem mu da locira telefon. Nakon lociranja telefona, uzmem pištolj i izađem. Za mnom krene Dario. Onaj ko mi pipne ženu, prepisao je sebi smrtnu presudu.
NATAŠA
Ležim u sobi i plačem. Zašto plačem? Jer me kreten opet silovao. Mrzim ga. Mrzim ga iz dubine duše. Zvuk pištolja me natera da se trgnem. Šta dodjavola?! Čula su se 3 različita muška glasa i sva tri sam prepoznala. Moj otac, Dario i Darko. Kamen mi padne sa srca. Vrata padaju, a ispred mene se pojavi Darko.
"Nataša."
Pridje mi i odveže mi i ruke i noge. Ustanem, ali ne uspijem da se održim na nogama te padnem njemu u naručje.
"Možeš li da hodaš?"
Odmahnem glavom i on me podigne. Automatski sam stavila ruke oko njegovom vrata i naslonila glavu na njegovo rame. Iznio me iz sobe. Na podu sam ugledala mog oca.
"Zatvori oči."
Šapne mi na uvo i poslušam ga. Zvuk pištolja je odjeknuo prostorijom, ali nisam uspjela da vidim ništa jer me već iznio iz kuće. Osmotrim okolinu. Gdje smo mi to dodjavola? Samo drveće okolo. Smjestio me je na zadnje sjedište i poljubio u čelo. Darko se smjesti na vozačevo mjesto i krene dok iza nas vozi Dario.
"Da li si ga ubio?" odvažim se da upitam
"Da." kaže hladno "Svako ko pipne nešto moje završi tako."
Da li je on to upravo rekao da sam njegova?
ESTÁS LEYENDO
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
RomanceOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...