6. Dio

1.9K 33 0
                                    

Izadjemo iz kuce, a on kaze liku iz obezbjedjenja da dovezu auto. Dok smo cekali, malo sam razgladala i ugledala po zgradama i kucama i za oko mi zapadne VRH AJFELOVOG TORNJA?! Okrenem se ka njemu i bukvalno viknem na njega.

"Kad si mislio da mi kazes da smo u jebenoj Francuskoj?!"

"Stisaj se." kaze totalno mirno

Da se stisam?! Ma cuces ti mene cim se vratimo kuci! Kreten ne opjevani! Majmuncina glupa! Idiot! Konjina!

"Siguran sam da me kunes sada, ali cekaj dok se ne vratimo." sapne mi na uho

Moje koza se najezila od glave do pete. Jebote Natasa kontrolisi se. Auto je stiglo, a mi smo usli. Sjeli smo iza, a moj divni otmicar je rekao vozacu gdje da vozi. Rekao mu je na francuskom. Ja beknut francuski ne znam. Bukvalno je mogao reci da nas odvezu u neku sumu da me ubije ja to ne bi znala.

"Znas ja jos ne znam tvoje ime." kazem tiho

"Saznaces prekosutra." kaze kratko

Ma kretenu jedan neopjevani! Crkni majmuncino! Ufff. Otpuhnem i pogledam kroz prozor. U misli mi useta tata. Znam da je nikakav otac. Ali ipak....tata mi je. Odgajao me je. Pitam se kako je. Jel i dalje kocka i pije ili je odlucio da se smiri? Gdje li je uopste?  Je li ziv? Sta je s njim? Toliko potanja. Trgnem se kad osjetim ruku na ramenu.

"Jesi dobro?" upita me zabrinuto

Klimnem glavom i obrisem zalutalu suzu.

"Stigli smo."

Prvo izadje on, a zatim mi pruzi ruku da mi pomogne. Pogledam u ruku pa u njega, a zatim je nesigurno prihvatim. Izadjem, a vozac se negdje odveze. Udjemo u trzni i tu zabava pocne. Ima da ga oderem za sve pare. Spremi se dragi moj.

Hodali smo tako od radnje do ranje i uzimali sve i svasta. Haljine, majice, farmerke, trenerke, dukseve, stikle, patike... Sad mi je ostalo samo jos jedna svar. Najvaznija od svih. Vjencanica.

☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎Where stories live. Discover now