Ne zelim nista preterano. Ionako nije iz ljubavi. Necu da trosim vrijeme dzaba. Dala sam kese mom otmicaru i rekla mu da ide.
"A ti?"
"Ja hocu vjencanicu da uzmem...-"
"I ne zelis da je vidim." kaze sa polu-osmijehom
"Zao mi je, to donosi losu srecu." nasmijem se blago
Klimnuo je glavom i otisao. Usla sam u radnju sa vjencanicama. Malo sam razgledala. Sve su bile presavrsene, ali i prekicaste. Zelim neku jednostavnu, ali da je elegantna. I da nije previse siroka. Do mene je dosla prodavacica. Upitala me je nesto na francuskom. Uzela sam telefon i na prevodiocu ukucala "Nisam iz Francuske" i pokazala joj. Klimnula je glavom.
"Kako mogu da vam pomognem?" upita me na engleskom
E sad je vec lakse.
"Da li imate neke jednostavne, a opet elegantne vjencanice?"
"Naravno. Za mnom."
Krenem za njom, a ona me odvede do tacno onakvih kakve mi trebaju. E sad da nadjem broj i sve super.
"Imate li M/L?"
Izvukla je jednu i pokazala mi. Malo je reci da sam se odusevila. Zahvalila sam se, a onda otisla da platim. Fino je zapakuju i izadjem. Na parkingu me cekao vozac. Udjem u auto i smjestim haljinu pored sebe. Voznja je kratko trajala. Kad smo stigli izasla sam i polako iznijela vjencanicu, da se ne osteti. Udjem u kucu i odem pravo u sobu. Prisla sam ormaru i napravila mjesto za haljinu. Bila je zapakovana pa se nije vidjela. Zatvorim ormar i bas kad sam htjela izaci iz sobe, udje on.
"Krenula si negdje?"
"Htjela sam sici da napravim sebi da jedem."
"Ako zelis, ja cu reci da ti naprave."
Odmahnem glavom u negativnom smislu.
"Ja cu. Volim da kuvam. To me smiruje."
"U tom slucaju, sidjes dole i na kraju hodnika desno ti je kuhinja."
"Hvala ti."
Krenem da izadjem, ali me njegov glas zaustavi.
𝐙𝐝𝐫𝐚𝐯𝐨. 𝐎𝐯𝐨 𝐣𝐞 𝐩𝐫𝐯𝐢 𝐩𝐮𝐭 𝐝𝐚 𝐯𝐚𝐦 𝐬𝐞 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐜𝐚𝐦. 𝐙𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚 𝐦𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐥𝐣𝐞𝐧𝐣𝐞 𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐜𝐢. 𝐀𝐤𝐨 𝐦𝐨𝐳𝐞𝐭𝐞 𝐨𝐬𝐭𝐚𝐯𝐢𝐭𝐞 𝐤𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐢𝐬𝐩𝐨𝐝 𝐝𝐢𝐣𝐞𝐥𝐚.
-𝐉🧸
KAMU SEDANG MEMBACA
☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎
RomansaOna je bila djevoka rodjena bez sreće. Rodjena u siromašnoj porodici sa ocem alkoholičarom i kockarom. Majka joj je umrla prilikom poroda zbog čega je nikada nije upoznala. Sudbina će se preokrenuti kada je otme mladi, i malo stariji od nje, momak...