29. Dio

1.4K 29 0
                                    

Alkohol, koji ne tekao mojim venama, mi je zagrijao krv i zbog toga sam produbila poljubac. Jebiga. Kajaću se sutra. Skidam mu komad po komad odjeće dok mi on to dopušta. Lagano otkopča moju haljinu i jednim potezom je skine. Sjednem na krevet, a on klekne ispred mene i rukom od koljena krene na niže. Uživao je dok je skidao moju štiklu. Kad je završio s njom bacio se na drugu. Istim postupkom je skine i spusti pored druge. Krene rukom uz moju nogu što je rezultiralo mojim ležanjem. Dodje do mog središte i cijelo biće mi zadrhti. Poljubi rub mojih gaćica, na kuku, a zatim se podigne i poljubi me. Strastven, gladan, halapljiv... Ne znam kako da opišem taj poljubac. Kaži prstom i palcem mi uhvati bradavicu te ciknem. Masirao ju je laganim potezima što me sve više i više napaljivalo. Njegove prste su zamijenile usne. Sisao je i grizao što me dovodilo do ludila. Rukama mi skine gadjice i ne čekajući odma se bacio na draženje mog klitorisa. Nisam se usudila da ispustim zvuk. Ko zna ko je u kući. Grizla sam prst dok me obradjivao rukama i jezikom. Jebote, svršiću prije reda.

"Sami smo. Vrišti do mile volje."

Prisigne se i još više mi razdvoji noge te se smjesti na moj ulaz.

"Spremna?"

"Molim te." skoro pa zajaučem

"Volim kad me moliš."

Jednim potezom udje u mene. Ispustim glasan uzvik što ga još više napali. Sačekao je malo, da se navikem, a zatim je krenuo da se zabija u mene sve jače i jače. Svakim njegovim pokretom unaprijed ja sam sve glasnije uzdisala. Nije me bilo ni malo sramota. Mišići su počeli da mi se grče. Svršiću.

"Da se nisi usudila." promuklo progovori

Nema šanse da izdržim. Cijela sam se tresla dok me orgazam udarao.

"Loša djevojka. Nisi me poslušala."

Ubrzo je i on svršio, a zatim je legao pored mene.

☞︎︎︎Ljubav na iglama☜︎︎︎Where stories live. Discover now