episode-25

1.5K 104 34
                                    

Uyarı!!!+18 vardır hyunlix sahnesinde ona göre okuyun






Taehyung büyük bir hırsla hwang jongun evine yürüyordu.Önündeki bahçe kapısına vardığında birkaç koruma tarafından durdurulunca avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı."Hwang jongg!!"
Jong ise elindeki viski kadehi ile beraber bahçe kapısına yürümeye başladı gülümseyerek,kapıyı açtığında sinirden kıpkırmızı olmuş bir güzellikle karşılaşmayı beklemiyordu.
"Vay canına seni bu kadar sinirlendiren nedir güzellik?"diyerek gülümsemeye devam edince taehyung hızlıca hwang jonga bir tokat indirecekti ki eli yine jong tarafından tutuldu."Cık cık senin gibi güzel bir vampire böyle hareketler yakışmıyor"

Taehyung da sinirden kıkırdadı ve bağırmaya başladı"Sen neyden bahsediyorsun aptal herif,hayatımı paylaştığım adamı zihnimden silerken o elindeki zıkkımın kafasını mı yaşıyordun yoksa?!!"

"Bana bak benim bütün hayatım onun üzerine kuruluymuş ve senin yüzünden hiçbir şey hatırlamıyorum!
Bunu düzelteceksin beni anladın mı bunu düzeltmek zorundasın!!"

Hwang jong kate ile kıyasladığında aşkı için bu kadar uğraşan taehyungu sevmişti,yavaşça taehyunga yaklaşıp konuştu"Sana unutturduğum her şeyi hatırla kim taehyung"dedi ve geri çekilerek evinin bahçesine girdi.

Demir kapı yüzüne kapanırken jeon jungkookun anıları bir bir taehyungun zihnine doluyordu.
Yıllarca olan anıları,beraber yaşadıkları zorluklar
Gözleri dolarken evine yani jeon jungkooka koşmaya başladı,

Jeon bu birkaç haftada resmen çökmüştü taehyungun ilgisi olmadan...

Bahçede oturmuş stresle ne yapacağını düşünürken jeon,biricik eşinin uzaktan ona doğru koştuğunu gördü.

Taehyung kıvrak bir hareketle bahçe duvarından atladı ve jeonun kaslı kollarının arasındaki yerini buldu.

Jeon ise mis gibi kokan özlemiyle kavrulduğu bebeğinin kokusunu içine çekti.
"Aptalın tekiyim jeon, biricik kocamı unuttum,beni affedebilecek misin??"

Jeon mutlulukla ince belini sıktı eşinin"nasıl hatırladın bilmiyorum güzelim ama sana olan aşkım asla hafife alınacak bir şey değil,beni hatırlamasan dahi seni sevmeye devam ederdim."

Kavuşmaları hızlı olmasa da olmuştu ve jeon jungkookun tüm sorunları tek bir olayla çözülmüştü,
Çünkü jeon jungkookun tek ihtiyacı olan şey eşiydi.

Kavuşmaları hızlı olmasa da olmuştu ve jeon jungkookun tüm sorunları tek bir olayla çözülmüştü,Çünkü jeon jungkookun tek ihtiyacı olan şey eşiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

=Aynı gün akşam saatleri=



Hwang hyunjin kravatını bağlarken sevgilisini bekliyordu,beraber soylu vampirlerin düzenleyeceği bir partiye davetlilerdi ve felix ilk defa bir vampir olarak tanıtılacaktı,aynı zamanda

Hwangın ona büyük bir sürprizi vardı...

Felixin de şuan için hwanga bir sürprizi vardı,giyinme odasından çıktı ve simsiyah olan feminen takımı ile arkası dönük olan hwanga doğru yürüdü.

Hwang bebeğini duyunca ona döndü fakat bu...

Hwang bebeğini duyunca ona döndü fakat bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felixin takımı)

Felix kırmızı ruju ve takım elbisesi ile sevgilisine gülümseyerek aklını okuyordu.

*beni delirtiyor,böyle güzel olmamalı,partideki herkesi öldürmek zorunda kalacağım,deli gibi sevişmek istiyorum,kırmızı dudakları ve üzerindeki kıyafeti parçalamalıyım*

"Tanrım, hwang çok edepsizsin"felix sevgilisine sokulup babacığının onu belinden kavrayıp kendine bastırmasına izin verdi.Hwangın aleti kabarmıştı felix onu böyle etkilemenin gururuyla burnunu hwangın burnuna sürttü ve hwang bebeğinin nefesini kendi içine çekti.
"Güzelim benim,bu ince beline elbisenin nasıl oturduğunun farkında mısın?Biri en ufak bir şekilde gözlerini senin bu enfes vücudunda gezdirirse katil olurum"

Felix sevgilisini sakinleştirmek amacıyla ensesini okşayarak konuştu,dudakları hala birbirine temas ediyordu."Sana ait olduğumu herkes biliyor babacık,bir tek sana aitim biliyorsun"

Hwang gözlerini kapatarak dinliyordu bebeğini ve felix dönüştüğünden beri çok cilveliydi...

Hwangın aklını her daim çeliyordu,babacığının gün boyu tek düşündüğü bebeğiydi.

Dudaklarını hwangın dudaklarına sürterek devam etti
"Hem beni saatlerce altında inletiyorsun ve ben
Sadece senin adınla inliyorum"

Hwang hırıltılı bir sesle konuştu"Çünkü benim bebeğimsin,minik sevgilimsin ama beni şuan sınama yavrum gideceğimiz bir davet var ve benimkini ne hale getirdiğine bak"

Felix olduğu yere çökerek burnunu hwangın pantolonunun üzerinden belli olan alete sürdükten sonra hızla düğmeleri açtı.

Hwang bebeğinin onunla ilgilenmesine izin verdi ve miniğini izlemeye başladı.

Bebeği aleti yavaşça dışarı alıp önce başını emdi,hwang derin derin inliyordu sadece ve bir yandan da bebeğinin saçlarını okşuyordu.

Felix büyük bir iştahla emdi babacığını,bu adamı her daim tadabilirdi
Her daim onun için hazır olabilirdi...

Hwang sınıra gelince bebeğini çekmek istedi ama felix her şeyi yuttu ve aleti şapırdatarak ağzından çıkardı.

Hwang aletine bulaşan kırmızı ruja ve felixin dağılmış makyajına bakarak konuştu

"Lanet olsun bebeğim,sen benim sonum olacaksın..."











Kitap daddykink ve fazla abartmak istemiyorum cinselliği ama yazmazsam da saçma olur konseptine göre

VAMPİRE-DADDYKINK~hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin